/sekiz/

295 31 34
                                    

Tekrar ofladı büyük olan bu kaçıncı oflaması kendisi de bilmiyordu ama içeride çizgi film izleyen minik kedinin karnını doyurması gerektiğini biliyordu.
Felix çabuk gelse iyi olurdu çünkü kendisi de fazlasıyla acıkmıştı.

Sabah erkenden uyanmış kedisi için kahvaltı hazırlamaya gitmişti ama Herşeyi berbat etmiş mutfağı da savaş alanına katmıştı resmen.
Bir kaç defa denemiş başka bir şeyler de yapmaya çalışmıştı ama yine yapamamış son çare olarak Felixe mesaj atmış evine çağırmıştı.
15 dakikadır mutfakta oturmuş felixin gelmesini bekliyordu.
Mutfakta bekleyemeyeceğini düşünmüş ayağa kalkıp kedi çocuğunun yanına ilerlemişti.
Mutfak kapısından yavaş adımlarla çıkmış oturma odasına gelmişti kısa sürede.
Oturma odasına girince televizyondan çizgi film izleyen kedi çocuğu kafasını kaldırmış bir kaç saniye sahibinin suratına bakmıştı.
Ardından tekrar kafasını indirmiş izlediği çizgi filme odaklanmıştı tekrar.

"Hyung, acıktım"

Demişti küçük olan sorgularcasına.

"Bende acıktım ama sanırım işleri berbat ettim özür dilerim"

"Ama merak etme! Felixi çağırdım o bize yemek yapıcak hatta rica edersek browni'de yapabilir bize"

"Gerçekten mi?"

Konuşurken büzülen dudaklarına baktı chan.
Dudakları çok yumuşak görünüyordu tam şuan onu öpmek istemişti chan Ama kendisini durdurmuş gözlerini dudaklarından çekmiş cevap vermişti küçüğüne.

"Gerçekten. Bu yüzden biraz bekleyelim felix şimdi gelir

Küçüğü bu cümleye karşı kafasını heyecanla hızlı hızlı sallamış izlediği çizgi filme tekrardan odaklanmıştı.
Chan'de dikkatini kedisinden almış televizyona yönlendirmişti oda.

Birlikte çizgi film izlemeye dalmış dikkatlerini fazlasıyla televizyona vermişlerdi.
Öyleki Hyunjin çizgi filme öyle dalmıştı ki yanağındaki küçük böceği bile farketmemiş sadece eliyle kaşımış umursamamıştı.
Ama yanağında dolaşan böcek dikkatini dağıtmış eliyle tekrardan kaşımıştı bu sefer eline gelmişti böcek.
Böceği gören Hyunjin büyük bir çığlık atmış chanin olduğu yerde zıplamasına neden olmuştu.
Hyunjin öyle bir panik olmuştu ki elini etrafa sallıyor gözlerini kapatıp sadece bağırıyordu.
Chan ne olduğunu anlamamış omuzlarını tutmuş hyunjini durdurmaya çalışmıştı.
Ama Hyunjin kendisinin bile ne yaptığını bilmiyordu.
Öyle çok korkmuştu ki o telaşla chanin kucağına oturduğunun bile farkında değildi.
Chanin kucağına oturmuş ellerini boynuna dolayıp kafasını göğsüne gömmüştü Hyunjin.
Chan olanlardan hiç bir şey anlamamış öylece kalmıştı orada.
Elleri havada kalmıştı hiç bir şey yapmıyordu.
Öylece kalmış beklemişti hyunjinin sakinleşmesini.
Hyunjin bağırmayı sonunda kesmiş derin nefesler almaya başlamıştı.
Chan hyunjini omuzlarından tutmuş yüzüne bakmasını sağlamıştı.
Gözleri hala kapalı olan Hyunjin sonunda gözlerini açmış chana bakmaya başlamıştı.
Hala derin nefesler alıyor sakinleşmeye çalışıyordu.

"Ne oldu birden hyunjin iyimisin?"

Diye sormuştu chan şefkatle.

"Ş-şey yanağımda böcek vardı çok korktum bir an ne yapacağımı bilemedim Özür dilerim"

Vazo kıran suçlu çocuklar gibi cevap vermişti Hyunjin.
Chan hyunjinin bu haline tebessüm etmiş saçlarını okşamıştı bu hyunjini her zaman sakinleştiriyor güvende hissettiriyordu.
Bunu bilen chan ise her seferinde saçlarını okşuyordu.

"Önemli değil bebeğim özür dilemene gerek yok. Büyük ihtimalle yanağında bir böcek görsem seninkinden daha fazla tepki verirdim"

Demiş kıkırdamıştı chan onun bu cümlesine karşı hyunjinde kıkırdamıştı.
Chanin eli hyunjinin belindeydi ve gülümserken okşuyordu hyunjinin belini.

Tam bu sırada bir çığlık daha duyuldu ve ikisinin bakışı da kapıya döndü telaşla.

"TANRIM SEVİŞTİĞİNİZİ BİLSEYDİM YEMİN EDERİM GELMEZDİM!!"

Diye bağırmıştı felix bu sırada Hyunjin chanin kucağından kalkmış kızaran yanakları felixin dedikleriyle sanki daha da kızarabilirmiş gibi kızarmıştı yanakları.

"Ne bağırıyorsun aptal? Hem sen nasıl girdin eve?"

"Zile bastım ama açmadınız bende saksının altındaki anahtarla girdim ama seviştiğinizi bilseydim bütün gün kapıda beklerdim affedin"

Felixin dedikleriyle Hyunjin kafasını eğmiş daha da kızarmıştı chan ise gözlerini devirmiş felixin kolundan tutup mutfağa yönlendirmiş bir yandan da konuşmaya başlamıştı.

"Sevişmiyorduk aptal her neyse fazlaca acıktık git ve bize yemek yap"

Felixi mutfağa sokmuş kapıyı kapatmıştı ardından felix ise en büyük küfürlerini sıralamıştı bağırarak.

"Hyunjine kötü örnek oluyorsun küfür etme"

Chan de felix gibi bağırmış sırıtarak hyunjinin yanına ilerlemişti.

Içeriye girince kanepenin önündeki böceği görmüş eline bir peçete alıp çöpe atmıştı böceği.
Hyunjin ise kızarık yanağıyla chani izlemiş az önce yarım kalan çizgi filmine devam etmişti.

Chan'de aynı şekilde az önceki gibi yanına oturmuş tekrardan birlikte çizgi film izlemeye başlamışlardı.
Felix ise mutfağın kapısından fotoğraflarını çekiyor sessiz sessiz kıkırdıyordu.

■■■

Nasıl gidiyo fic??

Umarım hatam yoktur ve beğenmişsinizdir

Umarım hatam yoktur ve beğenmişsinizdir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seviyorum sizi hadi bays

is the cat kid? \hyunchan\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin