• 7

882 96 6
                                    

"Baekhyun! Sana çok kızgınım bilgin olsun." Jongdae kollarını çapraz yapmış somurtuyordu. Baekhyun ise aynada kendine bakıyor saçına son dokuşunlarını yapıyordu.

"Özür dilerim Jongdae, valla çok ani gelişti söz bir dahakine seni de yanıma alıp gideceğim." saçını düzeltmeyi bitirip kapıdan kendisine bakan Jongdae'nin yanına adımlamıştı.

"Sana güvenmiyorum." dedi ve hıhladı Jongdae. Baekhyun ise kıkırdadı ve kocaman olmasına rağmen küçük bir çocuktan farksız davranan arkadaşının üstüne atlayıp ona sıkıca sarılarak sıkıştırdı onu.

"Jongdaee~" Baekhyun yanağını Jongdae'nin yanağına sürtmeye başlayınca Jongdae yakalandığı kucak hapisinden kaçmak için çırpınmaya başladı. "Tamam! Pes ediyorum tamam!" en sonunda kucak hapisinden kurtulamayacağını anlayınca çözümü beyaz bayrak kaldırmakta buldu.

"Hehe buna dayanamayacağını biliyordum." Baekhyun sevimli sevimli konuşunca Jongdae yumuşamaya başlamıştı ama hemen belli edemezdi. "Dönüşte bana cips almazsan daha geç affederim."

Baekhyun kıkırdadıktan sonra baş parmağını kaldırıp Jongdae'nin isteğine olumlu yanıt verdi.

"Bak çok geç kalmak yok, ilk kez böyle bir yere gidiyorsun." Jongdae bir anne edasıyla, kapıya adımlayan Baekhyun'un peşinden onu tembihleyerek yürüyordu.

"Söz veriyorum çook geç kalmayacağım." Baekhyun kapıyı açıp dışarı çıkarken kendisi için endişelenen Jongdaeyi rahatlatmaya çalışıyordu. "Geç kalırsan dolaptaki çikolatalarını yerim." Baekhyun kendisini dünyanın en korkunç tehditini savuran ev arkadaşına gözlerini kısarak baktı.

"Yaparsan kan çıkar." Jongdae iç çekti. "Şaka bir yana konserde dikkatli ol Baekhyun." bunun üzerine Baekhyun onun içini rahatlatmak için kocaman gülümsedi.

"Rahat ol, yaşıtlarımız bunu hep yapıyor!"

...

Baekhyun taksiden inerken çok heyecanlıydı, ilk kez konsere geliyordu ve bu konserin bir barda olması durumu oldukça ikonik kılıyordu.

Park Chanyeol ile son konuşmalarının hemen ardından sonraki konserleri için bilet almıştı Baekhyun, tabii anın heyecanıyla Jongdaeyi unutmuştu. Onu hatırladıktan sonra tekrar bilet aldığı siteye girmişti ama hepsi bitmişti.

Baekhyun barın ışıltılı yazısının olduğu kapının önüne gelince derin bir iç çekti ve kendine oldukça güvenerek içeri adımladı. İçerisi ağır alkol kokusu ve yüksek müzikle dolup taşıyordu, Baekhyun birkaç saniyeliğine gürültü yüzünden afallasa da kendine gelmiş ve yürümeye devam etmişti.

Telefonunu açıp saate baktı, Chanyeol ve grubunun çıkmasına henüz 15 dakika vardı. Baekhyun bu süreyi en az ilgi çekeceği bir yer bulmaya çalışarak harcamaya karar verdi. Aslında Chanyeol'un tam karşısında durmak isterdi ama hem utanıyordu hem de buradaki insanların nasıl tipler olduğunu bilmiyordu.

O yüzden ona göre en mantıklısı ona kimsenin bulaşmayacağı ve belasız bir şekilde bu konseri atlatacağı bir yer bulmaktı. Baekhyun etrafına bakındı ve çoklu koltukların alkoliklerle dolu olduğunu gördü, başını çevirip konser alanındaki oturaklara baktı ama hepsi dolmuştu.

Oflayarak etrafa bakmaya devam ederken barmenin olduğu yerdeki koltukların birazının boş olduğunu gördü ve oraya yönelip insanlar ile arasındaki mesafenin en uzak olduğu koltuğa oturdu. Buradan sahne net bir şekilde görülebiliyordu ve yakını kalabalık da değildi, tek sorun alkol almadan barmenin tam karşısında oturmak yanlış olacak mıydı?

Peki öyleyse alkol alacaktı ama içmeden elinde tutacaktı sadece böylece ona kimse laf atamazdı değil mi? "Şey, elinizdeki en hafif şeyden alabilir miyim?" karşısında bardak silen barmenle konuşup rica ettiğinde barmen tek kelime etmeden içeceğini hazırlamaya başlamıştı.

Gitarist | ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin