• 14

761 84 36
                                    

2 hafta sonra

"Baekhyun sen tabakları yerleştirebilir misin?" Jongdae'nin tava ve tavanın üzerindeki pankekler ile yaşadığı imtihanı gören Baekhyun gülmeden edemedi ve onun için üzülüp tabakları almak için üst rafa uzandı.

"Olum var ya ben kaptım bu işi, bekle sen yakında profesyonel şefleri aratmam." Jongdae kendinden oldukça memnun bir şekilde böbürlene böbürlene konuşurken Baekhyun da tabakları masaya koymuştu.

"Umarım tadı da övdüğün kadar güzeldir, zehirlenip hık diye kimseden habersiz ölüp gitmeyelim de." Baekhyun Jongdae'ye bulaşıp masadaki yerine oturdu.

"Evet sayın izleyicilerimiz, bugün gündemi kavuran haberleri sizler için MagazinCB'de derledik." Jongdae son pankeki de servis tabağına koyup tabakla beraber masaya doğru gelirken Baekhyun'un bakışları köşede duran minik mutfak televizyonlarına takıldı.

"Sıcaklar! Soğutmadan ye bak." Jongdae tabağı ortaya koyarken Baekhyun önünü kapayan Jongdae'den dolayı televizyonu göremiyordu. "Yerim yerim hadi otur da magazin izleyek. Leonardo'nun neden yirmibeş yaşından büyük kızlarla çıkmadığını açıklayacaklardı galiba, gerçi nereden öğrenecekler be?" Baekhyun merakla bir gözü ekrandayken öbür taraftan da tabağına pankek alıyordu.

"Valla ben öğrendiklerini sanmıyorum, hem ne sebebi olabilir ki? Yaşlı görüyor kendince, sanki kendisi yirmilik çıtır." Jongdae söylenirken  Baekhyun kıkırdadı.

"Bugünkü gündemimize parlak bir gitarist olan Park Chanyeol ile başlıyoruz!" Baekhyun pankekine çatalını batırmak üzereyken duyduğu isim ile kaskatı kesildi. "Park Chanyeol son birkaç gündür adından oldukça söz ettiriyor! Son bir haftadır eski sevgilisi olarak bilinen Kim Yeri ile tekrardan görüntüleniyor, ikilinin barıştığı iddiaları havada uçuşurken dün akşam bardan el ele çıkan çift iddiaları doğrulamış oldu."

Baekhyun ekrana bakarken duyduklarına inanamıyordu, hatta bar çıkışından resimleri görmeseydi buna inanması mümkün bile değildi. Ancak görmüştü, her şeyi gözleri ile görmüştü. Chanyeol kendisine şantaj yapan o kaltakla el eleydi, kendisine saplantılı olduğunu bildiği biri ile el eleydi.

Baekhyun çatalını yavaşça bırakırken bakışlarını ekrandan çekti, ne hissetmesi gerektiğini hiç bilmiyordu. "Tanrım cidden o kızda ne var? Daha önce kızın sorunlu olduğundan söz edilmiyor muydu? Park Chanyeol cidden aptal sanırım, akıl sik değil ki sokasın." Jongdae ekrana bakarak söylenirken Baekhyun'un kulakları çınlıyordu.

Chanyeol'un ondan biraz bile olsa hoşlandığını düşünmüştü, yanılmış mıydı? Her şeyi kafasında mı kurmuştu? Peki neden sevimli demişti? Neden Baekhyun ile konuşmayı kabul etmişti? Neden kendisini en önde görmek istemişti? Neden sapığın tekinden onu kurtarmıştı? Neden kendisinin bir şey yapmış olabileceğinden ölesiye korkmuştu da konuşmak için bir sürü mesaj atmıştı? Cidden hiç uğruna mıydı? Biraz bile, birazcık bile olsa Baekhyun'a karşı bir şey hissetmemiş miydi? İki hafta sonra neden? Neden Yeri ile el eleydi? Neden onunla çıkıyorlardı?

"Baekhyun!" Jongdae'nin bağırması ile kendine gelen Baekhyun bakışlarını Jongdae'ye çevirdi. "Baekhyun sen iyi misin? Beş dakikadır sana sesleniyorum ama transa geçmiş gibiydin. Bir şey mi oldu neyin var?" Jongdae oldukça endişelenmişti, arkadaşının kesinlike bir sorunu vardı ama söylemesi için zorlamak da istemiyordu. Zamanı gelince kendisinin söylemesini umuyordu.

"Ha? Yok bir şeyim iyiyim, dalmışım öyle kusura bakma." Baekhyun neredeyse elinden düşmek üzere olan çatalını sıkıca tuttu. "Pankekinin tadını çıkaralım."

"Son zamanlarda bir garipsin ama sen anlatana kadar bekleyeceğim artık." Jongdae iç çekip bakışlarını tabağına çevirdi. Baekhyun için gerçekten endişeliydi, bazen geceleri ağladığını duyuyordu ama yanına gidip rahatsızlık vermek istemiyordu. Çünkü Baekhyun birinin onu ağlarken görmesini hiç sevmiyordu, bu yüzden Jongdae ona zaman tanımaya çalışıyordu.

Gitarist | ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin