"Heyecanımdan gebericem şimdi." Baekhyun içi içine sığmaz bir şekilde Jongdae ile beraber konser alanının girişinde bilet kontrolü yapılan sırada bekliyordu. Jongdae'nin de ondan az kalır yanı yoktu.
"Olum bedava konser bir farklı oluyormuş." Jongdae hevesli hevesli konuştuğunda Baekhyun sıranın daha hızlı ilerlemesi için dua ediyordu. "Harbiden bu Chanyeol baya iyi biri çıktı lan, gitar çalarken o kadar ruhsuz duruyor ki bir bakış atmasıyla altıma sıçıyorum." Baekhyun bu sözlerin üstüne gülmeden edemedi.
Baekhyun Chanyeol'un kendisine direkt mesaj attığını Jongdae'ye söyleyebilseydi Jongdae şoktan öteki tarafa gider gelirdi ama bunu sır olarak saklayacağına söz vermişti. Bu yüzden Jongdae'ye konserde yaşanan sıkıntı nedeniyle bir sonraki konserleri için ücretsiz iki biletin mail atıldığını söylemişti. Allahtan Jongdae azıcık saf salaktı ve mailini nereden bulmuşlar gibi bir soru sormamıştı.
"Sıra bize geliyor!" Baekhyun sevinçle konuştuğunda Jongdae kafasını kaldırıp sıraya baktı, önlerinde iki grup vardı. Baekhyun ise önlerinde az kişi kaldığı için telefonunu çıkartmıştı.
baekkiee: Chanyeol biz geldik
Önümüzde iki grup var sadecepcyeol: Tamam ben ilgileneceğim
Sizin bir şey yapmanıza gerek yokbaekkiee: Tamam
ÇOK HEYECANALIYEJM*baekkiee yazıyor..*
*baekkiee çevrim dışı*pcyeol: Ne oldu birden?
"Lan çeksene elini kolunu bir yerlerimden." Baekhyun telefonunu kendinden uzaklaştırırken Jongdaeye sırtını dönmüştü. "Göstersene kimle flörtleşiyorsun sen piç piç sırıtarak!" Jongdae telefona uzanmaya çalışıyor Baekhyun ise sırtıyla onu uzaklaştırmaya çalışıyordu."Olum bıraksana."
"Biletler?" Jongdae ve Baekhyun sıranın onlara geldiğini didiştikleri için fark edememişlerdi ve muhtemelen arkadaki insanlar durumdan rahatsızdı. Baekhyun başını kaldırıp bilet kontrolü yapan adama baktığında rahatsız olanların sadece sıradaki insanlar olmadığını anlamış oldu.
İkisi birden aniden duruşlarını düzeltti ve Jongdae ıslık çalarak havaya bakmaya başladı. Neydi bu çizgifilm karakteri tavırları? "Şey bizim biletler-"
"Özel izin, kusura bakmayın geçebilirsiniz." Baekhyun'un konuşması birden kesilmişti ve kendilerini konser alanında bulmuşlardı. "İçerideyiz! Adama ne ara biletleri gösterdin hiç anlamadım ama şak diye girdik."Jongdae keyifle kalabalığı yararak ilerlerken Baekhyun da içinden vay be diyerek Jongdaeyi takip ediyordu.
O sırada telefonunun titrediğini hissetti ve telefonun ekranını açtı.
pcyeol: Vip bölümdesiniz, öne gelin
baekkiee: Ne
Vip mipcyeol: Masalı bölüm
Sahnenin hemen önü
İçecek servisi yapılacakbaekkiee: Bize vip yer mi ayarladın
pcyeol: Öyle oldu
baekkiee: Biz kenarda köşede de dururduk sorun değildi
pcyeol: Özel olarak ayarlamadım
Sadece vipte boşluk vardı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gitarist | ChanBaek
Short StoryBaekhyun çok sevdiği müzik grubunun gitaristi olan Park Chanyeol'a 'nasıl olsa bakmaz' diyerek mesaj atıyordu. Şans da buydu ya, Park Chanyeol'un o mesaj kutusuna giresi tuttu. Texting ⋆ 04.09.22