*Chanyeol ile son konuşmalarından 3 hafta sonra*
Baekhyun bugün normalden erken uyanmıştı bu yüzden kendine hayret ederek yatağından kalktı. Bugün Jongdae'den önce kahvaltı hazırlamalıydı ki onun gönlünü alsın.
Ayağına tavşanlı terliklerini geçirip bir yandan esnerken odasından çıktı. Odasının dışına çıktığı gibi burnuna gelen kokuyla koşarak mutfağa gitti. "Ya Jongdae! Kaçta kalkıyorsun sen!" o güzel kokunun Jongdae'nin hazırladığı kahvaltıdan geldiğini fark eden Baekhyun büyük bir hayal kırıklığına uğramıştı.
Bugün kahvaltıyı o hazırlamak istiyordu hatta erken bile uyanmıştı ama Jongdae çok daha erken uyanmıştı. Baekhyun'un isyanının üstüne Jongdae güldü ve hazırladığı şeyleri masaya yerleştirmeye koyuldu. "Sen cidden erken kalkmayı beceremiyorsun."
Jongdae'nin sözünün üstüne Baekhyun kaşlarını çattı. "Gayet de beceririm bir kere." dedi ve adımlayıp Jongdae'nin tabakları yerleştirmesine yardım etti. İkisi beraber yapınca iş çabucak bitmişti bu yüzden ikisi birden masaya oturdu. "Daha iyi misin?" dedi Jongdae endişeli sesiyle.
"Ya, ben gönlünü alma planları kuruyorum azıcık dargın rolü yapsana bari." diye söylendi Baekhyun, Chanyeol'dan döndüğü gün Jongdae'ye her şeyi anlatmıştı ve kendisine kızmasını beklemişti ama beklediği gibi bir şey olmamıştı.
"Neden dargın olayım ki ya? Saçmalama bir daha sana kahvaltı hazırlamam yoksa." dedi Jongdae sitem ederek. Baekhyun'un ise bu tehditten sonra gözleri kocaman oldu. "Öyle deme aç kalır hık diye giderim yoksa." sözlerinin üstüne Jongdae kahkaha atmıştı, Baekhyun cidden kendi başının çaresine çok zor bakardı.
"Günaydın MagazinCB takipçileri, bugün sizlere üzücü haberler getirdik. Bildiğiniz üzere mesajları sızdırılan JSCX grubunun üyesi Park Chanyeol'un kendi isteğiyle gruptan ayrıldığı bildirildi. Gruptan ayrılan gitaristin bugün akşam saatlerinde yurtdışına çıkacağı da aynı şekilde onaylanmış durumda. Bundan sonra Park Chanyeol'u bir daha sahnelerde göremeyeceğiz demek oluyor. Hayranlar bu yüzden oldukça üzgün.."
Kahvaltı yapan ikili sesin üzerine kenardaki minik televizyona dönmüş haberi büyük dikkatle dinlemişlerdi. Baekhyun içinde bir şeylerin koptuğunu hissetti. Kalbine büyük bir ağrı saplanırken dişlerini sıktı, Chanyeol yüzünden acı çekiyordu.
"Bunu hak etmişti." dedi Jongdae sinirle, ardından ise düşüncesizce konuştuğunu düşünüp hâlâ genç gitaristi atlatamayan arkadaşına döndü. Baekhyun'un yüzünde yine o acı dolu ifade vardı. Arkadaşı için gerçekten üzülüyordu. "Üzgünüm.." dedi Jongdae.
"Sorun değil, yanlış bir şey demedin." Baekhyun sözünü bitirdikten sonra kahvaltısına döndü, bütün kahvaltı isteği kaçmıştı ama yine de sorun yokmuş gibi yapacaktı. Peki ama hiç sorun yoksa neden bir şeyler yanlışmış gibi hissediyordu? Neden canı bu kadar yanıyordu? Chanyeol'u bir daha göremeyeceği için miydi? Hayır bu farklıydı, farklı bir yanlışlık vardı.
"Ya o anlamda demediyse.." diye mırıldandı tabağına bakarken "ya aptal olduğumu söylediyse." Baekhyun'un konuşmasının üstüne Jongdae neyden bahsettiğini anlamak için ona baktı. "Ne oldu?" dedi merakla.
"Ya Yeri benimle oynuyorsa, ya bana gerçekten safsın dediğinde kötü bir şey ima ediyorsa." Baekhyun'un cümlesinin ardınan aklına gelen şeyle gözleri kocaman oldu ve birden ayağa kalktı. Jongdae ise hiçbir şey anlamamış mal mal Baekhyun'a bakıyordu.
"Jongdae, özür dileyerek kalksam olur mu? Bir yere yetişmem lazım. Gelince söz her şeyi anlatacağım." Baekhyun hızlıca konuştuğunda Jongdae iç çekti. "Sanki gitme desem kalacaksın, peki git hadi. Ben yine en son öğrenirim her şeyi." dedi dudak büzerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gitarist | ChanBaek
Short StoryBaekhyun çok sevdiği müzik grubunun gitaristi olan Park Chanyeol'a 'nasıl olsa bakmaz' diyerek mesaj atıyordu. Şans da buydu ya, Park Chanyeol'un o mesaj kutusuna giresi tuttu. Texting ⋆ 04.09.22