MULTİMEDYA: DOĞUŞ
"Bakın burada kim var? kim lan bu, ya! kardeşim akşam, akşam neden beni uğraştırıyorsunuz ki
yavaşça arkamı döndüm ve karşımdaki iki dümbeleğe baktım biri esmer iri yarı, diğeri ise kumral kaslı ama sırık gibi bir çocuk, ah ah işiniz gücünüz yok kızlarla uğraşıyorsunuz, bu arada onlarda bana doğru yakalaşmaya başlamışlardı, gelecekleri varsa görecekleride vardı.
"Güzelim biraz eğlenmek isermisin?dedi esmer çocuk, giderek bana yaklaştıklarında kokularından içkili olduklarını anladım pis pezevenkler.
"Bana yaklaşmak istemezsiniz!" dediğimde kahkahalr atmaya başladılar, bu beni sinirlendirsede beni hafife almamaları gerektiğini anlayacaklar kumral çocuk;
"Uvv çok korktuk" dedi. esmer çocuk eli saçıma dokunduracağı sırada elini setçe tuttum ve ayağımı can yerine geçirdim esmer çocuk yeri boyladı, kumral çocuk beni tutacağı sırada dirseğimi burnuna geçirdim, onlar acıyla inlerken bende etrafa baktım yan tarafta duran uzun kalın odun parçasını aldım, esmer çocuk çoktan ayağa kalkmıştı sırıtıp elimdeki tahta parçasını suratına geçirdim.
"Biraz iz kalabilir bebeğim" onlara önceden söylemiştim. kumral çocuğun karnına ard arda tekmeler atarken,arkadan esmer çocuğu fark etmem ile yumruğumu sıkıp tersini çocuğun gözüne geçirdim, bu böyle devam ederken sonunda onlar yerde bende onlara üsten bakıyordum.
"Her kızı 'o' altınızda inleyen orospulardan zannetmeyin" onları arkamda bırakıp eve doğru koşmaya başladım, eve vardığımda kapıyı açıp kendimi koltuğa bıraktım, babam daha eve gelmemişti, ayağa kalkarak banyoya gittim kısa duşun ardından pijamalarımı giyip yatağa girdim, komidinden telefonumu alıp sosyal ağlarda takıldım, telefonu kapatıp yatağıma uzandım gözlerimi tavana dikip bugün olanları düşündüm böyle düşününce sinirlerimi hakim olamıyordum o şerefsizler yüzünden masum kızları kirletiyorlar, kafamı iki yana sallayıp düşünceleri kafamdan attım, kafamı yastığa koyup gözlerimi kapadım
******************************
"Hazan kal artık ama!"babamın sesleriyle gözlerimi araladım.
"Ya baba biraz daha ne bu acele? uyuyacağım ben."dedim ve yorganı kafama kadar çektim, yorganın hızla üzerimden çekilmesi ve başımdan aşağıya dökülen soğuk su ile kendimi yataktan attım o atışımla elimle popomu sıvazlamam bir oldu.
"Ya Hazan hanım nasıl oluyormuş kalkmamak?" dedi ve sırıtarak aşağı kata indi.
"Of baba alacağın olsun ama" of her taraf ıslaktı şimdi.
yerden kalkıp banyoyagirdim tuvalet ihtiyacımı tamamladıktan sonra, elimi yüzümü yıkayıp banyodan çıktım, giysi odasına gidip dolaptan dar paça pantolonumu ve siyah sıfır kollu üstümü alıp giydim, ayakkabılıktan siyah vanslarımı alıp giydim odaya geçip makyaj masasına oturdum,eyliner, mascara ve pembe parlatıcımı sürüp saçlarımı taradım ve hazırdım siyah çantamın içine gerekli eşyaları koyup aşağıya indim. Babam kahvaltı yapıyordu.
"Günaydın baba." ağzıma peynir ve zeytin attıktan sonra babamın yanağını öptüm ve kapıya doğru gittim.
"Hoşçakal baba." portmontadan deri cegetimi alıp giydim, babamın bişey demesine izin vermeden evden çıktım, garaja doğru yürüdüm, motorun üstüne oturup çalıştırdım.
"Gidelim bebek." anayola çıkıp son sürat sürmeye başladım, keşke kaskımı takmasaydım, sıcak olmuştu. Hızı mı birazdaha artırıp, az ilerde okulu gördüğüm de okula doğru seri hızla sürdüm. Okulun içine girip havalı bir şekil de motoru patanaj çektirip üzerinden yavaşça indim, bütün gözleri üzerim de hissediyordum, kaskı yavaşça çıkardım ve saçları mı saldım, kaskı kolumun arasına sıkıştırıp boş olan elimle saçlarını karıştırdım, kaskı motorun koltuğunu kaldırıp oraya koydum, anahtarı üzerinden aldım ve okulun içine yürümeye başladım, bütün erkeklerin gözü üstümdeydi. Kapıdan içeri girecektim ki karşıma esmer, mavi gözlü bir çocuk çıktı. Kenardan geçmek için yana kaydığım da o da kaydı, diğer yandan geçmeye çalıştığım da o da o tarafa geçti ikimiz de bıkkınlıkla nefes verdik, çocuğa baktım, yüzü çok keskindi, sonra kolundan tutup onu durdurdum ve yanından geçtim. Vücudunu görmemiştim ama spor yaptığı her halinden belli, boyu benden 2-3 cm uzundu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN YILDIZI
Chick-Lit#Gülmeyi bilmeyen, annesinin ölümünden sonra hayatını değiştiren bir Kız... #Abisinin hastalığı için uğraşan, bütün düzeni değişen Genç... ♥Bu iki genç yaptıkları davranışları değiştirebilecekler mi? ♥Mutlu olabilecekler mi? ♥Hiç birşey...