Gwendolin
~Hallo, daar ben ik weer, beter laat dan nooit toch? ;) Hoe dan ook ik wilde nog even wat informatie achter elkaar zetten voor degene die het nog niet duidelijk was en dan heb ik nog een nieuw hoofdstuk hier voor jullie. Enjoy
Info:
Wat is een watergirl?
Een watergirl is net als een mens, alleen kan zij het water besturen in allerlei richtingen. Ook heeft zij de gave om Waterdragons (waterdraken) op te roepen. Dit zijn draken die volledig uit water bestaan
Wat bedoel je met sterren, als het om leeftijd gaat?
De wolven geloofden dat er elk jaar 1000 nieuwe sterren aan de hemel verschenen, oftewel: 15000 sterren is gelijk aan 15 jaar
Wat is de Auxilium?
De Auxilium is een mystieke wolf, waar alle "half wolf wezens" van af stammen. Wanneer zo'n wolf er klaar voor is (=per wolf verschillend, Sprint was er heel vroeg mee) zoekt de Auxilium deze op en bijt hem of haar in de pols, vanaf dat moment hebben ze de mogelijkheid om in een wolf te kunnen veranderen, wanneer ze zo'n zelfde beet uitvoeren op de zelfde plek. Het is mogelijk om contact op te zoeken met de Auxilium als je in levensgevaar bent. Hierbij moet je contact maken met de grond, en naar de lucht huilen. Vervolgens moet deze wolf zijn 'hartelied' huilen, hierna keurt de Auxilium deze goed, of wijst hij deze af. Bij afwijzing verliest de wolf zijn of haar 'kracht' en wordt deze weer gewoon mens, hierna zal deze sterven omdat deze niet zonder 'kracht' kan. Als het lied en de reden worden goedgekeurd zie je wat er gebeurt in het begin van het verhaal. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zijn zus heette Gwendolin. Men noemde haar ook wel Gwen. Ze was niet zoals de anderen, ze was speciaal. Haar naam betekende letterlijk: gezegend en wit. Let goed op Omega, want ik ga je het verhaal vertellen over waar Jarred vandaan komt. Dit verhaal vind plaats twee jaar voor jou geboorte. Je vader was nog Alfa en had nog geen relatie met je moeder. Ik was 10000 sterren en had net mijn krachten gekregen, wat dat betreft was ik behoorlijk vroeg. Ik dacht altijd dat ik als allereerste op zo’n jonge leeftijd mijn krachten had verdiend. Totdat ik Gwen tegen kwam en jou, natuurlijk..
Zoals ik al zei, ik was jong en daarbij onvoorzichtig en behoorlijk nieuwsgierig. Ik had net mijn krachten verdient en wilde weten wat ik er mee kon doen. Ik was stiekem het bos in geslopen toen de andere wolven sliepen om wat te gaan oefenen. Uiteindelijk werd dat oefenen meer achter een eekhoorn aanrennen. Afijn, ik was dus aan het “oefenen” totdat ik stemmen hoorde. Ik met mijn onbezonnen kop kon het niet laten en sloop op de stemmen af. Daar zag ik ze.
Het tien jarige jochie kroop in de richting van de stemmen. Zijn halflange grijze haren zaten in een warrige bos op zijn hoofd. Hij was trots op zijn haren. De meesten wolven hadden dezelfde kleur haar als hun vacht, maar hij niet. Zijn vacht was pikzwart. Het geluid werd duidelijker toen hij dichterbij kwam. Hij herkende het geluid als gelach.
Zachtjes duwde hij de bosjes opzij zodat hij ze figuren voor zich beter kon bekijken. Daar, op een open veldje zaten een jongetje en een meisje op het grasveldje te stoeien. Het jongetje was ongeveer 4000 sterren oud en het meisje leek 6000 sterren te zijn. “Nee-ee!! Gwenny, niet doe-oen!” gilde het jongetje tussen twee lachbuien door. Hij had ook halflang haar alleen dan in een hazelnoot bruine kleur. Zijn wangetjes waren bol en roze. Met pretoogjes keek hij op naar zijn zus die druk bezig was hem de kieteldood te geven.
Het meisje was prachtig, ze had spierwitte haren die net iets langer waren dan die van haar broer. Ook haar wenkbrauwen waren wit en ze had grijsblauwe ogen. ‘Als je eventjes stil zit is het zo voorbij,’ zei het meisje grinnikend en ze klemde zijn polsen tussen haar handen vast en duwde hem tegen de grond.
YOU ARE READING
Wolf goes under water
FantasyEen verhaal dat zich afspeelt in een andere wereld dan de onze. Er leven heel veel verschillende wezens. En ja, ook half-wolf wezens. Lees het verhaal van onze half-wolf Omega.