Prolog

5 1 2
                                    

W pewnym pięknym miejscu zwanym hrabstwem Wiltshire mieszkała z rodzicami dziewczynka o imieniu Alice. Miała długie brązowe włosy, ciemno zielone oczy i delikatnie opaloną skórę. Była bardzo ciekawskim i dociekliwym dzieckiem dzięki czemu bardzo szybko się uczyła. Nie miała problemu ze znalezieniem sobie zajęcia a zdarte łokcie lub kolana były codziennością.

Dziewczynka pochodziła z czysto krwistego rodu Avery. Rodzice wpajali jej, że dzięki temu są lepsi od chociażby półkrwi. Gdy Alice była mała słuchała jako bajek na dobranoc historii o różnych sporach i bitwach pomiędzy różnokrwistymi czarodziejami. Poznawała wtedy również dużo zaklęć i jak wygląda życie.

Z czasem dziewczynka była coraz większa i zaczęła przejawiać zdolności magiczne. Jeszcze przed zaczęciem nauki o magii, potrafiła rzucić kilka prostych zaklęć, o których dowiedziała się z opowieści rodziców.

W dniu jej 11 urodzin przyleciała tajemnicza sowa z listem. Jednak to nie był taki zwykły list. Było to zaproszenie do nauki w szkole magii i czarodziejstwa w Hogwarcie. Alice szybko pobiegła z listem do rodziców z wieloma pytaniami. Wszystko jej wytłumaczyli i dali wybór. Mogła iść normalnie do szkoły i uczyć się z innymi dziećmi, albo mogła uczyć się w domu z prywatnym nauczycielem. Dziewczynka miała duże wątpliwości co do podjętej decyzji, ale postanowiła...

1 Pojechać do Hogwartu.

2 Zostać w domu.

Sam zdecyduj... HogwartOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz