2. bölüm

3.3K 127 110
                                    

Draco hemen odasına gitmişti şaşkındı. Harry Potter onun kokusunu almıştı ve kendi de onunkini almıştı. Kendi bir süredir ona karşı bir şeyler hissettiğini düşünüyordu ama bunun saçma olduğunu düşünmüş ve vazgeçmeye karar vermişti. Sonuçta yıllarca düşmanlardi , birbirlerinden nefret etmişlerdi.

Bir süre sonra yanına pansy geldi.

"Hey dray konuya giriyorum Potter ile ne yaşandı"

"Bir şey yaşandığı yok pansy"

"Gözümün önünde eline dokundun nasıl olmadı"

"Sadece yardım ettim pansy çünkü beceremiyordu"

"Hadi ama dray kendi kendine senin yanına geldi ve beraber çok yakın bir şekilde iksir yaptınız neredeyse arkadaş gibiydiniz bana bile böyle davranmadin"

"Çünkü sen beceriklisin pans hem slughorn vardı bildiğin bize bakıyordu etmesem olmazdı zaten üstümde baskı var "

"Baskıyı siktir et dray. Her neyse uzatmayayım ben gidiyorum "

"Nereye "

"Bahçeye biri ile buluşacağım"

"Kimle "

"Boşver gitsin görüşürüz dray" diyip gitmişti pansy. Draco yatağına uzanıp düşünmeye başladı. Potter'a yardım etmişti ve en önemlisi de o Kendi isteği ile yanına gelmişti. Elini tuttuğu zaman harry'den gelen nefesi duymuştu. Bir an için başını salladı hayır olamazdı.

Harry Potter ona aşık olamazdı.

Düşmanlardi birbirlerinden nefret etmişlerdi. Farklılardi. Daha birçok sebep vardı. Harry sadece canı istediği için gelmiş ve yardım istemek için gelmişti . Evet evet sadece bu yüzdendi.

~Harry~

Harry hızlı bir şekilde odasına gitti. Aklında az önce yaptığı şey vardı.  Draco malfoy ile iksir yapmıştı ve draco ona yardım etmişti. Elini tuttuğu an kalbi küt küt atmaya başlamıştı. Nefesleri hızlanmıştı. Bir süre sonra odaya hermione geldi .

"Harry seni tebrik ederim"

"Sağol mione"

"Büyük gelişme kat ettin "

"Bilemiyorum"

"Ne oldu"

"Ya beni sevmezse ya beni küçük düşürürse ya sadece orda slughorn vardı diye elimi tuttuysa?"

"Böyle düşünme Harry. Eninde sonunda açılman gerek . Reddederse de kendi kaybeder değil mi?"

"Aynen evet sevmezse eğer kendi kaybeder değil mi"

"Aynen öyle"

"Acaba o gün onun elini sıksaydım nolurdu"

"Bilmem"

"Eğer olsaydı şu anda belki yanımızda olurdu"

"Bilemiyorum Harry sıksaydın ne olurdu veya arkadaşlığıniz nasıl olurdu"

"Acaba ölüm yiyen olur muydu biz ile arkadaş olsaydı"

"Ailesi lord'a itaat ediyordu sanırım olurdu ve seni öldürme görevi alırdı"

"Galiba öyle olurdu. Ama artık lord yok yani belki olabilir"

"Evet sanırım. İstersen yarın o ve seni bir yerde yalnız bırakabilirim böylece konuşabilirsiniz "

"Hayır mione hazır değilim ben "

"Harry bugün onunla beraber çok yol kat ettin eminim sen konuşursun, hem ne zamana kadar böyle olucak ona eninde sonunda açılman gerek yoksa ömür boyu acı çekersin "

"Haklısın mione yarın bizi tek bırakmaya çalış en azından içimdekileri söylemem lazım reddettse bile "

"Güzel " diyerek odadan çıktı mione. Harry ise düşünceler ile uykuya daldı.

Selamm en sonunda bölüm yazdım. Biliyorum kaç gündür bölüm atmıyorum zaten okullar açılıyor ve 3 tane kitap birden yazıyorum yani bölümler aksayacak . Duygusuzlar kitabına Yeni bölüm atar mıyım bilmiyorum çünkü o kitabı heves ile yazıyordum şimdi hesap gidince eski heves kalmadı ona nasıl bölüm atarım bilmiyorum neyse iyi okumalar aşklarım:)))

Freya/DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin