7. Bölüm

2.1K 87 147
                                    

Şarkıyı açıp bölümü öyle okumanızı tavsiye ederim.

"Sen ciddi misin Harry?"

"Evet, evet ciddiyim Rieka."

"Abime aşıksın yani."

"Tuhaf , ama gerçek."

Rieka duyduğu şey ile önce şok olmuşsa da çabuk kendine gelmişti. Harry Potter onun vaftiz abisine aşıktı. Aslında Potter için üzülmesi gerekirdi. Çünkü abisi onu arkadaş olarak görüyordu.

"Ee, açılmak için ne yapacaksın? Yardım ister misin?"

"Bilemiyorum. Reddeder diye korkuyorum. Sonra yine eskiye dönmek istemiyorum."

"Dönmezsin merak etme."

~~~~~~~~~~~~~~~

"Pansy görmen lazımdı tam bir afet!"

"Draco son bir saattir Elder'ı anlatıyorsun. Bıkmadın mı artık?"

"Hey! Burda aşık oldum diyorum sen ne diyorsun bana?"

"Daha çocuk seni tanımıyor, gay olduğunu bile bilmiyor,sen onun yönelimini bilmiyorsun. Nasıl olacak bu?"

"Her şekilde deneyeceğim."

"Ah, Draco sen aşık mı oldun? Yerim seni."

Draco Malfoy şans eseri tanıştığı Brandon Elder'a karşı bir şeyler hissediyordu. Buna karşı koyamıyordu.

"Ah Pans görmen lazımdı.."

"Bir daha 'tam bir afet ' dersen seni lanetlerim."

"Tamam tamam. Bari yardım et bana."

"Tabikide edeceğim."

"Nasıl?"

"Onunla bir buluşma ayarlayacağım. Böylece yakınlaşırsın."

"Sağol Pans."

~~~~~~~~~~~~~
Harry Potter o gün Rieka ile konuştuktan sonra draco'yu görmemişti. Sadece hogsmade'e gittiğini biliyordu. Tek başına gitmişti. Yanına gitmek istiyordu ama özel durumu olduğunu düşünüp vazgeçiyordu.

Gry ortak salonundaki koltuğa oturdu. Draco'yu görmeyince içi sanki boştu, bir amacı yoktu sanki. Şu anda onu görmeyi isterdi. Gözlerini gördüğü an gidiyordu, içlerinde boğuluyordu. Bir daha girip çıkmamak istiyordu.

Yerinden kalktı ne olursa olsun gidecekti. Gizli gizli görüp gelecekti.
Hazırlandı, hogsmade'e cisimlendi.

Onu neyin beklediğini bilmeden.

Söyle bir gezdi etrafı. Arada bir kaç yere giriyordu. Yeni eşyalara ihtiyacı vardı bir yandan da bunu halletmek için gelmişti. Sonunda yorulup ordaki çok sevilen bir cafe'ye gitmeye karar verdi. / Savaştan sonra muggle yerleri popüler olmuştu./ Ancak gittiği zaman hiç istemediği bir manzara gördü.

Draco ve yanında Brandon Elder el ele tutuşmuş gidiyorlardı. Sevgili gibilerdi.

Harry içinde bir şeylerin kırıldığını hissetti. Boğuluyormuş gibi hissediyordu. Nefesi kesilecek gibiydi.
Bir an için elleri yüzüne kaydı gözleri yaş ile doluydu. Kimseye göstermeden odasına cisimlendi ve gözyaşlarını serbest bıraktı.

Hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. 'Aşk acısı dedikleri buydu sanırım' diye düşündü. Kalbinde anlamadığı bir ağrı vardı ve bu ağrı dinmek bilmiyordu. Çığlık atmamak için zor duruyordu. Tahmin edemeyeceği bir süre ağladı ve uyuya kaldı.

Selam.

Nolur beni öldürmeyin bunun olması gerekliydi. Okulda düşüne düşüne delircektim yoksa konu bulucam diye.

Haftaya sınavlarım başlıyor ve o zamana kadar bölüm yok hocam.
Şimdiden söyleyeyim.

Neyse iyi okumalar:)

Görüş yeri>>>

Sizi seviyorum.

Güncelleme: medya siliniyor AMK. WATTPAD SAL BENİ.

Freya/DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin