4. Bölüm

2.5K 106 106
                                    

Ders çıkışı Harry Potter arkadaşları ile giden sarışına baktı.

Saçları, gözleri adeta büyü ile özenerek yapılmış gibiydi.
Neden ona aşıktı bilmiyordu, ama bir şekilde olmuştu. Bir anda onun kusurlarını görmezden gelmeye başlamıştı.

"Harry orda mısın?"
Ron'un sesi ile kendine geldi

"Evet burdayım. Sadece düşünüyordum."

"Acaba kimi?" diye gülerek cevap verdi Ron.

"Ron! Kes şunu " dedi Harry.

"Sakın kesme Ron!" Dedi hermione. Sevgilisinin bu hâlleri bazen sinirini bozsa da arada tatlı geliyordu.

Draco malfoy da yanında pansy ile gidiyordu. Bir an birinin ona baktığını hissetti.

Göz ucuyla baktığı zaman Potter olduğunu gördü.

Potter niye ona bakıyordu, büyülenmiş gibi?

Bunun garip olduğunu düşünmüştü. Birine dik dik bakmak ona saçma gelirdi.

Odasına gelip yatağına oturdu. Niye Potter ona baktı? Niye Potter'ı bu kadar çok düşünüyordu? Niye Potter onunla konuşmaya çalışıyordu?

Böyle düşünürken birden odasının kapısının çalınması ile kalkıp açmaya gitti. Gelen kişiyi beklemiyordu.

Gelen Harry Potter'dı.

"Potter?"

"Malfoy?"

"Ne işin var burda senin?"

"Sakin ol Malfoy, konuşmak için geldim sadece."

"Ne konuşacaksın?"

"Burda kapı önünde mi konuşayım?"

"İçeri gel, potter."

Kara saçlı çocuk içeri girmişti. Oda düzenliydi ve tam bir slytherin odasıydı. Yeşil perdeler beraberindeki koyu meşe parke ile birbirini tamamlıyordu. Ardından da yanları gümüş, çarşafı siyah olan yatak da ayrıca yardımcı oluyordu. Yine koyu renk masa ve komidin de ayrı bir yardımcıydı.

Yanan şömine çıtırtısı duyuluyordu. Oda yeşil renkti. Her odada bulunmazdı. Tabi Malfoy soyadı bunu halletmişti.

Harry yatağa oturup konuşmaya başladı.

"Malfoy, biliyorsun biz uzun zamandır düşmanız."

"Düzeltme yapıyorum Potter, seninle karşılaştığımız günden beri."

"Evet biliyorum ve bu zaman içinde çok şey oldu. Karanlık taraf, savaş gibi biliyorsun."

"Evet, biliyorum. Çok fazla şey oldu."

"Ve diyorum ki artık sana bunu söylememem için bir engel yok."

"Neyi, Potter?"

"Düşmanlığı bırakıp, arkadaş olmak mesela. Hem artık slytherin-gryffindor düşmanlığını bitirme zamanı gelmedi mi?"

"Sen, benimle arkadaş mı olmak istiyorsun?"

"Evet."

Draco malfoy şaşırmıştı. Harry Potter onunla arkadaş olmak istiyordu. Aslında artık engel yoktu dediği gibi. Denemekten zarar gelmezdi.

"Aslında düşündüm de olur Potter. Kabul ediyorum."

"Buna şimdi başlayalım mı?"

"Nasıl peki?"

"Şu soyad ile hitap etmeyi bırakarak mesela draco?"

"Bana uyar Harry."

"Görüşürüz "

"Görüşürüz "

Harry Potter odadan çıktı. Derin bir nefes verdi. Draco onu reddederse diye çok korkmuştu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Aferin sana Harry!"

"Sağol mione."

"Cidden malfoy kabul etti yani?"

"Evet, Ron kabul etti. Açıkçası şaşırdım. Yine her zamanki malfoy kibiri ile beni reddeder diye düşünüyordum."

"Ee yarın ne yapıyoruz?"

"Yarın cumartesi büyük ihtimalle yarın slytherin masasında oturacağım. İlk aşama slytherin'ni gerçekten tanımak."

"Umarım çabaların boşa gitmez Harry."

"Umarım Ron. "

Harry Potter şimdi de yarın için heyecanlıydı.

Hellooo.

Nasıl u dönüşü yaptım ama??😎

Kesinlikle bana kızmayın yani ilerde bundan daha iyisini yapmaya çalışacağım.

Bu arada kitapta romione var fav çiftim benimmm. Pansmione filan shiplemiyorum. Baktım hepsinde var, bende romione yapim dedim.

Bu arada bişi dicem de olm şu mioneyi salın lan kaç gündür saçma sapan shipler görüyorum.

Sınavlarınız nasıl geçti bakim

Sizi seviyorum:)))





Freya/DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin