3. Bölüm

2.8K 114 177
                                    

Harry tedirgin bir şekilde bahçeye çıkmıştı. Hermione her ne yaptıysa bahçede sadece o ve draco vardı. Yavaşça ağaç altında kitap okuyan sarışın çocuğun yanına gitti.

Sarışın ise onu fark etmemişti. Harry dikkatli baktığı zaman kitabın bir roman olduğunu fark etti. Normalde draco asla muggle kitabı okumazdi hatta nefret ederdi.

"Sen ve muggle kitabı okumak? Şaşırtıcı malfoy." Pat diye konuştu Harry aslında böyle planlamamıştı .

"İstediğimi okurum Potter, bundan sanane?"

"Sadece soru sordum"

"Her neyse gördüğün gibi kitap okuyorum rahat bırak beni "

Harry'nin bırakmaya niyeti yoktu . Bu yüzden son dediğini duymamıs gibi yaptı.

"Kitabın adı ne "

"Rahat bırak dediğimi hatırlıyorum Potter. "

"Cevap almadan gitmem"

"Peki adı freya . Şimdi lütfen rahat bırak beni Potter. "

"Freya mı bende okumuştum"

"Tipik Potter"

"Anlamadım"

"Sen ve muggle kitabı okumak diyorum normal bir şey"

"Sende okuyorsun"

"Ben güzel bulduğum için okuyorum"

"Hadi ama malfoy sen ve muggle kitabı okumak? "

"Beğendim ve okuyorum Potter."

"Güzel sonunda ön yargın kırılmış gibi duruyor"

"Belki biraz olabilir ama sadece biraz. Muggle'lar ilgi alanım değil"

"Onu biliyorum zaten, her neyse görüşürüz malfoy" diyerek ayrıldı ordan Harry. Giderken içi içine sığmıyordu .

Draco giden dağınık saçlı çocuğa baktı. Potter kesin kafasına darbe yemişti yada aklını kaçırmısti. Sadece gördüğü muggle kitabı ilgisini çekmiş ve okumuştu ayrıca kitap diğer okuduğu kitaplara benzemiyordu da . Bu yüzden okuyordu yoksa muggle kitaplarından nefret ediyordu.

Bir süre sonra yanına thedore nott gelmişti.

"Hey , draco yine mi o kitap?"

"Evet bu kitap theo. Bır sorun mu var yoksa?"

"Hayır ya sadece sen böyle muggle kitabı okumazdin ."

"Potter 1, sen 2 theo"

"Potter mı?"

"Evet oda gelip aynısını söyledi az önce hatta"

"Potter ve senle konuşmak filan ne oluyor?"

"Bişey olmuyor theo "

"Öyle deme draco daha o gün beraber iksir yapmıştıniz"

"Onu karıştırma "

"Ne alaka "

"Çok alaka theo sadece yardım istedi bende ettim yani, ne anlamı var bunun?"

"Hadi ama yıllardır süren bir düşmanlık bu "

"Her neyse belki de artık her şey bittiği için yakınlaşmaya çalışıyor benle "

"Aslında olabilir "

"Ne olabilir "

"Sen ve Potter güzel arkadaş olurdunuz "

"O gün elimi sıksaydı belki"

"Her neyse gidelim hadi ders başlayacak " dedi theo ve kalkıp içeri girdiler.

Draco'nun aklında ise tek bir şey vardı.

"Potter ile arkadaş olmak nasıl olurdu?"

Selam en sonunda bir kitaba bölüm attım. Bayadir bölüm atmadım onu fark ettim şimdi bundan sonra pek nadir olarak bölüm atarım çünkü fazla yoğunum her neyse iyi okumalar:))

Bide sormadan gitmiyim : kitap nasıl gidiyor hoşunuza gitmeyen bir şey var mı

Freya/DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin