Şarkıyı açmayı unutmayın :)
"Hazır mısın Potter? "
"Evet. "
Harry ve Pansy ikilisi Slytherin ortak salonuna girmişti. Normalde Slytherin binası yabancı kabul etmezdi ama karşılarında hayatlarını kurtaran Harry Potter ve Pansy Parkinson varken kimse bir şey diyemezdi. Hızlıca Draco'nun odasına gittiler. Yanlarında getirdikleri meyve sularından birine panzehiri koymuşlardı. Kapıyı tıklatıp içeri girdiler.
"Hoşgeldiniz."
"Hoşbulduk Dray. "
Üçlü yatağa oturmuştu. Konuşuyorlardı.
"Draco, neden bardağını bitirmedin? "
"Bekle Pansy. Şimdi içmek istemiyorum. Sonra içerim. "
"İnanamıyorum sana! Ben seni düşünerek yaptım bunu! "
"Bir kızın kalbini nasıl kırarsın Draco!"
"Of tamam! İçiyorum. Ne kadar ısrar ettiniz. "
Draco bardağını alıp içmeye başladı. Bitirdiği zaman başının döndüğünü hissetti. Son hatırladığı şey karanlıktı.
~~~~~~~~~~~
Sarışın gözlerini yavaşça açtı. Karşısında Mc Gonagall, Elder, Pansy, Harry, Blaise ve Theo vardı."Nerdeyim ben? "
"İyisin Dray. Sadece birileri sana aşk iksiri vermiş! " Pansy Mc Gonagall'ın yanında duran Elder'ı öldürmemek için zor duruyordu.
"Bay Malfoy maalesef Bay Elder size aşk iksiri vermiş. Neyse ki arkadaşınız fark etmiş. "
Draco başını yere eğmişti. Şu an yalnız olsa ağlayabilirdi.
"BUNU NASIL YAPARSIN!? "
"B-ben.. "
"Konuşma! Konuşma! "
"Bay Malfoy sakin olun. Daha yeni kendinize geldiniz. Zarar verebilir. Bay Elder'a gelince kendisi okuldan atıldı. "
Draco yalnız kalmak isteyince herkes odadan çıkmıştı. Mc Gonagall son bir kez konuştu.
"Dikkat etmenizi öneririm. Uzun süre boyunca iksirin etkisinde idi. Bu yüzden hafıza karışıklığı olabilir. Yani bazı şeyleri sonradan hatırlar. "
"Peki Profesör. " Dedi Pansy.
Mc Gonagall gittikten sonra Harry konuştu.
"Sizce.. Beni unuttu mu? "
"Bilemiyorum Harry. "
"Umarım unutmaz Mione. "
"Umarım."
2 Gün Sonra
Draco Malfoy yatağında uzanmıştı. 2 gün izin almıştı kendine gelmek için. Bu kısa sürede bir sürü şey hatırlamıştı. Aşk iksirini nasıl aldığını, Harry Potter ile nasıl aralarındaki buzları eritmeye başladıklarını.. Ancak daha hatırlaması gereken çok şey vardı.
Telefonunun titremesi ile doğruldu.&Whatsapp&
Bilinmeyen: Hey Malfoy.
Draco: Ne var?
Bilinmeyen: Geçmiş olsun demek için yazmıştım..
Draco: Ne için?
Bilinmeyen: Şu Elder olayı. Hatırlatmak istemezdim ama.
Draco: Sağol.
Bilinmeyen: Ee şimdi ne yapacaksın?
Draco: Şu anlık tek takılacağım. Tuvalette ağlamaya devam edebilirsin.
Bilinmeyen: Aşk olsun Malfoy. Senin omzun varken neden tuvalette ağlayayım ki?
Draco: Baş belası mısın?
Bilinmeyen: Evet.
Draco: Amacın ne senin?
Bilinmeyen: Sen.
Draco: 🙄
Draco: Her neyse. Ben gidiyorum.Bilinmeyen: Görüşürüz Malfoy.
Kız elindeki telefona bakarak elini alnına yapıştırdı.
"Egoist."
"Boşver Rieka. " Dedi Ginny.
"Biz bunları nasıl bir araya getireceğiz? "
"En sonunda olacak. "
Selam. Tüm Bilinmeyenler ortaya çıktı! Sizce şimdi ne olacak?
Yavaş yavaş finale yaklaşıyoruz.. İyi okumalar oy ve yorumları bekliyorum.