Sarışın ve kuzgun saçlı çocuk hızlı hızlı yürüyordu. Aslında draco harry'i çekiştirip duruyordu.
"Draco, durur musun ya ne bu acele?"
Draco anlık durup Kuzgun saçlı çocuğa baktı. Yanakları al al olmuştu koşar gibi yürümekten. Bu ona nedense tatlı gelmişti.
"Afedersin, söylemeyi unuttum. Seni biriyle tanıştıracaktım."
"Oh, anladım. Kim bu?"
"Görürsün."
İkili bir süre daha ilerledi. En sonunda hogwarts dışına gelip ordan da hogsmade'e cisimlendiler.
Gittikleri zaman onları kumral uzun saçlı, yeşil gözlü, beyaz tenli bir kız bekliyordu.
Harry kim olduğunu çözmeye çalışırken draco kızın yanına geçti.
"Harry, tanıştırayım bu benim vaftiz kardeşim Rieka Snape. Rieka, bu Harry."
"Oh tanıştığıma memnun oldum. Harry. Adını duymuştum. Draco senden bahsetmişti. "
"Bende. Snape'in bir kızı mı vardı? "
"Evet ama asla hogwarts'a gelmedim."
"Neden ki?"
"Babam güvenli olmadığını söyledi bana. Evde eğitim aldım ben. Ölünce de kardeşimin yanına geldim."
"Oh, anladım. O zaman hogwarts'a gelince seviceğine eminim. Orası ev gibi."
"Evet,herkes öyle derdi."
"Tanıştığınıza göre gezebiliriz isterseniz." Dedi draco.
"Bana uyar. Buraya asla arkadaşım ile gelmedim. Eğlenceli olur sanırım."
"Bence de."
Üç arkadaş yürümeye başladı. Arada oradaki mağazalara girip bakıyorlardı. Aslında Rieka bakıyor, Harry ve Draco da ona yardım ediyordu. Draco vaftiz kardeşini elinden geldiğince mutlu etmeye çalışıyordu.
Rieka elinde bir kıyafet ile gelince ikiside yerini aldı. Şimdi kız kıyafeti giyicek onlar da puan vericekti.
"Bu nasıl güzel oldu mu?"
"Evet" dedi ikiside. Rieka onu almaya Karar verince ödeyip çıktılar.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bugün Rieka gelicek ve binası seçilecekti. Draco, pansy ve blaise de ilk defa gryffindor masasında oturmuştu. İlk başta yine herkes onlara baksada draco sayesinde pek bir şey olmuyordu sadece bakışlar üstlerinde oluyordu.MC Gonnagal Rieka'yı çağırınca kız hızla gelmiş ve seçmen şapkanın altına oturmuştu bile.
Şapka da çok düşünmeden kararını vermişti.
"SLYTHERİN!"
Rieka sly masasına geçip kardeşine bakıp oturdu.
Hello.
Nasılsınız?
Evet önceki bölümde bir yarışma yaptım ve kazanan kişi kitaba eklendi. Kim olduğunu anladınız zaten.
Neyse iyi okumalar:)))