32 Geef Je Over

3.1K 26 0
                                    

Hij kijkt me aan, wachtend op een antwoord. Ik heb hem totaal anders ingeschat, inderdaad, zo ken ik Alec niet.

"Hoe kan ik weten dat je me niet voor de gek houdt? Alec ik wil je echt beter leren kennen en zien hoe alles gaat, maar dan moet je wel jezelf kunnen zijn en accepteren dat ik een invloed op je heb. Anders wordt het niks"

"Ik wil jou Nova, niemand anders."

Hij glijdt met een vinger onder mijn bh bandje. Hij kijkt me glimlachend aan.

"Nova laat me toe, het zou zonde zijn als we niet afmaken waar we aan begonnen zijn, telkens hebben we afgehaakt. Kijk hoe je eruit ziet, het zou zonde zijn als we niks zouden doen. De deur is op slot, als we geklop horen hoeven we niet open te doen. Het enige wat er toe doet zijn wij twee. Maar alsjeblieft Nova laat me toe."

"Alleen als je het heel lief vraagt."

"Wil je je aan me overgeven? Doen wat we allebei willen, Nova?"

Hij gaat op zijn knieën zitten en houdt mijn handen vast. Ik til met een vinger zijn kin omhoog. Hij kijkt me met puppy ogen aan. Ik geef hem een kusje op zijn voorhoofd.

"Mij ten huwelijk vragen daar is het nog wat te vroeg voor, niet ? Ik moet eerst goede herrineringen met je hebben."

We lachen allebei. Maar weten dat we elkaar zo snel mogelijk willen en niet lang meer willen wachten.

"Laten we dan maar goede herrinneringen maken. Want deze nacht vergeet je niet."

Ik lach, maar dat is niet voor lang. Hij tilt me op. Hij doet de badkamerdeur open en loopt met mij naar het bed. Vanuit het raam zie ik dat het al donker is geworden, het is midden in de nacht. Ik bedenk dat ik nog niet gegeten heb maar dat maakt me niet uit. Ik heb geen honger, ik denk op dit moment alleen aan hem.

Hij legt me stilletjes op bed. Hij gaat voor me staan en trekt zijn hemd uit. Knoopje per knoopje maakt hij zijn hemd los. Zijn gespierde lichaam verveelt me nooit.

Zijn lichaam maakt me verlegen.
Hij kijkt naar me met ontevreden ogen.

"Mag ik nu eindelijk je lingerie uit trekken? Hoe lekker je er ook uitziet, ik wil je lichaam zien."

Ik lach. "Trek het maar uit, ik zie er toch uit als een slet in deze lingerie."

"Je bedoelt mijn slet."

"Ja jouw slet, trek nu maar alles uit."   zeg ik ongeduldig

"Nova ik zie je niet als een slet, onthou dat. Zeg dat niet over jezelf. Bij mij kan je dragen wat je wil, ik zal je altijd aantrekkelijk vinden. Maar nu gaat verdomme die lingerie uit."

Ik laat een kleine grijns ontsnappen. Ik ga recht op zitten en laat me door hem uitkleden. Hij maakt met 1 hand mijn bh los en laat hem over mijn armen glijden. Hij kijkt naar mijn borsten alsof hij ze nog niet eerder heeft gezien, alleen deze keer is het anders. We kunnen doen wat we willen en we laten niemand ons storen. We laten ons dit niet ontnemen. Ik ga liggen en hij trekt mijn string uit. Ik lig op het randje van het bed. Hij bukt zich. Hij opent mijn benen. Hij geeft zachte kusjes op mijn benen tot hij tussen mijn benen komt. Hij gebruikt zijn tong om cirkeltjes te maken, eerst rustig dan steeds sneller. Ik adem steeds sneller en na een tijdje begin ik te hijgen. Hij houdt met 1 hand mijn rechter bovenbeen vast en steunt op mijn linkerbeen. Ik hou zijn haar vast. Ik begin te zweten en kom bijna tot mijn hoogte punt.

Ik trek zijn hoofd weg.
"Ga in me."

Hij knikt. Hij loopt naar zijn nachtkastje en haalt er een condoom uit. Hij trekt zijn broek uit. Ik zie dat hij al hard is. Ik word steeds ongeduldiger.

Admit It, You Want Me🐚 With A Badboy Roommate NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu