35 Lorenz

2.6K 25 0
                                    

Ik denk dat het beter is als ik hier Alec van op de hoogte breng. We hebben op dit moment niks serieus maar weten allebei dat er wel iets tussen ons speelt en dit eventueel zou kunnen verder lopen tot meer.

"Je weet dat ik morgen jarig ben hè."

"Ja, dat weet ik. Was je al bang dat ik het vergeten was?"

"Nee dat niet, maar er is iets wat ik je moet vertellen."

"Kom maar op."

"Je weet dat ik een taxi heb moeten nemen naar het resort. De chauffeur noemde Lorenz en we hadden een leuk gesprek onderweg. Toen ik zei dat ik vrijdag jarig zou zijn, zei hij meteen dat hij wat ging regelen en naar het resort zou komen. Ik vraag me af of jij dit goed vindt. Want als je het liever niet hebt dan moet je dat nu zeggen."

"Wat boeit mij dat nou. Wij hebben niks serieus. Doe wat je wilt. Ik ga douchen."

En hij loopt rechtstreeks het bed uit richting de badkamer. Hij doet de badkamer deur achter zich opslot en ik hoor de douche al stromen. Ik kijk verbaasd voor me uit. Deed hij nou net echt zo moeilijk? Wat een kind. Ik vroeg nog of het oké was. Blijkbaar niet maar als hij zegt dat 'we niks serieus hebben' doe ik inderdaad wat ik wil. Wat dacht ik ook. Het is niet dat hij zou veranderen in 4 dagen.
Ik heb me alweer miskeken in hem.

Ik wil me er niet mee bezig houden en denk na over dat ik gisteren Laura heb betrapt met een meisje. Ik heb Tom voor haar afgeleidt en wil nu ook graag met haar praten. Ik besluit haar een berichtje te sturen en tot mijn grootste verbazing reageert ze meteen terug. We spreken af dat we mekaar in de namiddag zien bij het zwembad. We gaan samen zonnen en ze mag me dan alles gaan opbiechten.

Ik kan dit niet langer voor mezelf houden. Ik heb dit om Laura haar eigen bestwil zelfs niks tegen Liv gezegd. Laura weet zelfs niet eens dat ik haar betrapt heb en ze kan het niet meer ontkennen. Ik moet alles weten. Ik wil er niet eens aan denken hoe Tom zou reageren als hij hier achter zou komen. Laura die seks had met een meisje. Ik wist helemaal niet dat Laura zelfs op meisjes viel. Zoiets heeft ze me nooit verteld. Misschien uit schaamte, maar alsnog daar heb je een beste vriendin voor om alles tegen te zeggen.

De namiddag is aangebroken en ik raap al mijn zonspullen bij elkaar. Ik trek mijn slippers uit de kast en ga ervandoor. Alec die is vlak na het douchen al vertrokken. Hij zei kortaf dat hij de dag zou doorbrengen met Tom. Hij moet zelf maar weten wat hij doet. Ik spurt van de vele trappen af wanneer ik zie dat ik over 2 minuten bij het zwembad moet zijn. Ik zie haar al van een afstand staan, pratend met het meisje waarmee ik haar betrapt heb. Wanneer ze mij ziet aankomen loopt ze snel weg van het meisje en het meisje loopt naar het strand. Ik ken het meisje niet. Ze zit in ieder geval niet bij ons op school. Het moet een toerist. Maar wanneer heeft ze de tijd gehad om haar te leren kennen? Wanneer ik recht voor Laura sta geef ik haar een knuffel. Ik heb haar zoveel te vertellen en heb haar de afgelopen dagen erg gemist. We gaan op een ligbedje zitten en ik kijk haar aan wachtend tot ze me alles verteld.

"Noof waarom staar je me zo aan ? Is er iets."

"Laura... Ik weet niet precies waar je mee bezig bent, maar je kunt me alles vertellen. Ik heb je zien vreemdgaan op Tom."

Admit It, You Want Me🐚 With A Badboy Roommate NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu