ALINTI

25.3K 1K 834
                                    

Gelecek bölüm çiftimiz tam olarak böyle.

🔪🔪💋
Arkadaşlar oy ve yorumlarınızı eksiltmeyenleriniz için minnettarım.

Vermeyenlerde unuttuklarını umarak oy vermelerini rica ediyorum.
Yorumlarınızı okumak istiyorum lütfen ricamı görmemezlikten gelmeyin.

Asıl olaylar bu bölümden sonra başlayacak ona göre hazırlıklı olunuz...

Çünkü başroler karşılaşıyor
Ve şimdi onları daha sık birlikte göreceğiz.

Geride kalan bölümler daha çok Efsa'ya odaklı yazıldı.
karakterinin küçük küçük size geçebilmesi için.

Şimdide çifte odaklı bölümler göreceksiniz.

__________________________________________________

☠️🕯💨🩸

🖋Gelecek bölümden🖋


"Efsa Valentina Amirova "

"Ne?"

"Kimlikte adım buymuş.
böylece kimlik çıkarman daha kolay olacak."
Bende tam ismimi,sahte ailemi öldürmeden iki saniye önce öğrenmiştim.
Kabulenmedim fakat hastanedeki son yılımda gelen zarfla gerçek olduğunu idrak etmem fazla vaktimi almadı.

Kimseden duymadığım ikinci ismim beni bırakıp giden,metres diye anılan o turist kadınında aile yadigarı ikinci ismiymiş.

"Annen İtalyan mı?" F4 yüzünde oluşan şaşkınlığı zar zor silip silkelendi.

"Öyleymiş." Dedim omuz silkip leoparın elime bıraktığı patisini okşadım.

"Berto'ya mesaj attım bir kaç saate kimliğini getirir." Dedi elindeki telefondan gözünü ayırmadan.

Bu kez"acaba baban Fırat Soykan değilde Amerikalı biri olabilir mi?" Dedi beklentiyle.

"O nereden çıktı?"

"Megan Fox gençliği gibisin kızım şu haline bak!
Kadının o seksi,baştan çıkarıcı halini bilmesem senin şu mendebur suratına bile o derim.
aynaya hiç baktın mı sen?" Dedi sırıta sırıta saçımdan parmak ucuma dağru süzerek.

"Kimden bahsettiğini bilmiyorum ama biraz daha öyle bakmaya devam edersen seni Arkamdakilere yem ederim."
Tehdit onun için fayda etmez gibi Histerik bir kahkaha attı.

"Şu siyah saçlar, kumral mı beyaz mı beli olmayan ten.
Dik burun,çarpıcı mavi gözler,ne kalın ne ince kaşlar ve gür kirpikler...en beteri pembe dolgun dudaklar ve Oray geçirilen hafif tavşan dişler.
Baştan çıkaran o kıvrık ateşli vücudunla tanrıça gibisin anasını satayım."

"Höst lan! Kardeş dedik bağrımıza bastık ne diyorsun sen?" Yanımdan duran masadaki iğne dolu kutuyu ona doğru fırlatım.

"Ah battı lan! Allah'tan sadece benzetme yaptık sanki ırzına geçtim ha."
Koluna batan iğneleri tek tek çıkarıp Yere fırlatı.

"Sıçtırtma benzetmene" dedim iyice kafese yaklaştığımdan habersiz dik dik onu izledim.
O ise ağzının içinde bana saydırmakla meşguldü.

Omzuma konan demirin ağırlığıyla hafifçe başımı yan çevirip ne olduğuna baktım.
Leopar gözlerini kapatmış öylece omzuma yaslanmıştı.
Onların acısını dindirmenin verdiği Minnet duygusuyla bana sığınıyorlardı.

"EFSA!"

Başımı hızla sesin geldiği merdivenin en üst basamağında nefes nefese duran Berto'ya çevirdim.

Öyle bir hızda merdivenleri aşıp yanıma doğru geldi ki gözlerimle dahi takip edemedim.
Sağ Elini dizine yaslayarak sol elini anlına götürdü sertçe sıkıp Doğruldu.

Elindeki iki sayfalık kağıdı ve üstündeki kimliği bana uzatırken gözleri ikimizin arasında gidip geliyordu.
En son dayanamamış gibi hırıltılı Hızlı nefesiyle tek cümle fısıldadı.
"Çok büyük bir sorumuz var."

"Ne oluyor?" dedi F4
Beklemeden elimde duran şefaf dosyadaki kağıdı aldı ve incelemeye başladı.

Sadecee 5 saniye kağıdın üstünde duran gözleri hızla beni buldu.

"Söyle artık yoksa ikinizide buraya göme-"
Yüzüne doğru bağırıp Elimi uzatmış kağıtları alacakken aynı ses tonuyla karşılık verdi.
"Bir dakika bir dakika!" Dedi kağıtları havaya kaldırıp inanmak istemez gibi tekrar okudu.

"Lan ne var niye öyle bakıyorsun?
Sende söylesene biliyorsan!" Bir yandan F4'un elindekini almaya çalışırken diğer yandan da Berto'nun dizine vurdum kendine gelmesi için.

"EVLİSİN."

"NE!"

"He ya amına koyayım!" Berto elini anlına vurdu.
başını iki yana salladı imkansız der gibi.

"Ne saçmalıyorsunuz evli olsam bilmez miyim, boktan şakanın sırası değil Söyle ne yazıyor orada?"
Dedim şaka yaptıklarını anlayıp
Geri çekilerek.

"Yabancı kocan var."

"İspanya ve Türkiye'de evli gözüküyorsun."

"RESMEN ÇİFT NİKAHLISIN!"






Gelecek bölüm görüşürüz...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ATEŞTEN KÜLE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin