Čauky Nomíci,nevím co zde tentokrát napsat.Asi jedině to že se omlouvám že tento Bonus nevyšel dříve ale měla jsem tak trochu moc práce :D WELL ENJOY!
-
Tma, žádné světlo.Nic co by v tuhle chvíli princ Karl mohl vidět,nebo zahlédnout.
Po chvilce prince napadlo světlo do očí (a to nechceš).Bylo to velmi nepříjemné,ale alespoň teď mohl vidět.Karl se začal dívat kolem sebe,byl na jeho oblíbeném místě.Na královské zahradě která byla za zámkem,Karl to tady miloval už od malička a vždy jsem chodil když potřeboval soukromí.
„Karle?" Princ za sebou slyšel hlas,otočil se za ním.
„Nicku,tak sis mě našel" usmál se Karl a poklepal na místo vedle sebe na trávě.
Nick si vedle svého přítele sedl a dal mu slabou pusinku na rty,Karl se roztomile zasmál.Miloval když toto Nick dělal.Karl si položil svou hlavu na Nickovo rameno a zavřel oči,zvuky ptáků,zvuk řeky a společnost Karlovo lásky.
Bylo jaro,to měli Princ Karl se sirem Nicolasem nejspíše nejvíce rádi.Teplo i zima jim vždy vyhovovalo.
Karl po půl hodince znovu narovnal svou hlavu když pocítil Nickův pohyb,zvedal se.
Když se zvedl usmál se na Karla a podal mu ruku,Karl ji stiskl a Nick ho rychle a silně vytáhl na nohy.Karl se zmateně usmál.
„Co má toto být lásko?" Nick se zasmál.
Vzal Princovo ruce do těch svých.
„Karle,dnes jsme spolu už rok a půl"
„Ano,to já samozřejmě vím Nickie" usmál se Karl a Nick od něj dostal pusinku.Nick pokračoval mluvit.
„Karle Jacobsi,znamenáš pro mě doopravdy moc,obětoval bych pro tebe klidně opět život.Poslední rok a půl pro mě byl jako splněný sen,a já tě miluju."
Usmál se a Karlovi se zahřálo srdce.
„Takže?" Zeptal se Karl
„Heh, takže." Řekl Nick,klek si na jedno koleno a z kapsy vytáhl krásný prsten.Karl se zarazil, vše bylo najednou tak pomalé. „N-Nicku?"
„Karle,vezmeš si mě?..."
-
Karl se probudil,pomalu otevřel oči a začal se dívat kolem se a přestal až když uviděl svého přítele vedle něj který ještě spal.Když si uvědomil že to vše byl sen,byl zklamaný,lehl si na záda a otočil se k Nickovi který se pomalu probouzel.
Už jsou spolu přes rok,a dnes je 14.Února.Valentýn.
Toto bude Karlův první Valentýn v jeho životě kdy ho bude s někým moct strávít,už od malička si představoval jaký to může být.A hádám, že dnes to konečně zjistí.
(Za toto schytam dráty 😔)
Nick otevřel oči,když zjistil že se na něj Karl dívá usmál se.
ČTEŠ
365 Days [Karlnap] ✔︎
Fiksi PenggemarPrinc jménem Karl Jacobs se po velkým boji se záporákem dostane do kómatu.Po pár týdnech se Princ stále neprobouzí a zjistí se že mu zbývá pouze jeden rok aka.365 dní.Jediné co prince může probudit je polibek z pravé lásky,pokud se tak do 1 roku neu...