118 9 0
                                    

KESEMUA AHLI BTS SERTA TXT TELAH DIIKAT DI SEBUAH KERUSI . DAN KEMUDIAN MEREKA MENGHADAP PINTU MASUK UTAMA .

" SIAPA KAMU SEMUA HAH ?! APA YANG KAMU NAK ?! " JERIT JHOPE . DIA SUDAH BANYAK BERSABAR TETAPI HARI INI DIA TIDAK BOLEH BERTAHAN LAGI.

TIBA TIBA PINTU TERSEBUT TERBUKA DAN MUNCULLAH 6 ORANG LELAKI DAN TAK LAIN TAK BUKAN MEREKA ADALAH

" ONEUS ? " JHOPE MULA BERTANYA .

" WOW ! DIA TAHU KITA LAH ! " JERIT SEORANG LELAKI.

" EH CHILL LAH HWANWOONG, RASANYA MEREKA SEMUA DAH TAHU SIAPA KITA " KATA SEORANG LELAKI LAGI.

" LUPA PULA NAK MENYAMBUT KEDATANGAN AHLI MAFIA TERTINGGI , BTS . NAMA AKU LEEDO. HAHAHAHAHA, MACAM MANA , BERPUAS HATI DENGAN LAYANAN DARIPADA KAMI ? " KATA LEEDO.

" BERPUAS HATI APA SIAL !? " MARAH JHOPE.

" WOW , LANCANG BETUL MULUT DIA .... " KATA SEORANG LAGI LALU INGIN MENUU KE ARAH JHOPE .

" SABAR XION . " KATA SEORANG LELAKI BERNAMA RAVN.

" MASA UNTUK MEREKA MATI BELUM TIBA " SAMPUK SEOHO PULA.

KEMUDIAN LEEDO MELIHAT KE ARAH AHLI TXT .

" DAN TAK SANGKA PULA HARI INI KITA ADA TETAMU KEHORMAT IAITU TXT . YANG PELIK , SEJAK BILA ORANG BLACKROSE CAMPUR TANGAN DALAM DUNIA MAFIA ? SELAMA INI DIA HANYA MENDIAMKAN DIRI ." KATA LEEDO LAGI LALU MENUJU KE ARAG SOOBIN .

" KENAPA KAMU SEMUA TERLIBAT HAH ? " TANYA LEEDO LALU MEMEGANG DAGU. SOOBIN .

" RASANYA KAU BUKAN ORANG YANG PENTING UNTUK AKU BERITAHU SEMUANYA. " KATA SOOBIN DENGAN SINIS .

" WOW ! BERLAGAK . KAU INGAT , KAU SEMUA BOLEH TERLEPAS? " TANYA LEEDO LAGI.

KEMUDIAN LEEDO MENGARAHKAN BEBERAPA ORANG MEMUKUL KESEMUA AHLI TXT KECUALI BTS . USAI SAHAJA MEMUKUL MEREKA , AKHIRNYA DIA MENYURUNHYA MEREKA SEMUA BERHENTI.

" MASIH TAK NAK CAKAP ? TAK APA , MASA KAMU MASIH BANYAK LAGI . " SAMPUK KEONHEE LALU MEMGELUARKAN SEPUCUK PISTOL LALU MENGARAHKAN KE ARAH BEOMGYUM.

NAMUN , BEOMGYUM SEDIKIT PUN TIDAK BERASA GEMENTAR . KEMUDIANNYA KEOHO MENARIK PIN PISTOL DAN BERSEDIA UNTUK MENEMBAK BEOMGYUM. BEOMGYUM PULA BERSEDIA DAN MENUTUP MATANYA.L

BANG !

BEOMGYUM BERASA ANEH KERANA DIA TIDAK MERASA SAKIT , KEMUDIAN DIA MEMBUKA MATA , RUPANYA TEMBAKAN ITU MENUJU KE ATAS .

" HAHAHAHAHA, RUPANYA MEREKA SEMUA BUKAN CALANG CALANG ORANG ! SAYANG KALAU KAMU SEMUA MATI SESENANG ITU . KAMI AKAN PASTIKAN KAMU SEMUA MATI BERMARUAH ! " KATA KEOHEE LAGI .

" KORANG FIKIR , KORANG BOLEH TERLEPAS ? KETUA KAMI TAK AKAN LEPASKAN KAMU SEMUA ! " KATA YEONJUN PULA .

" KETUA ? SIAPA ? BLACKROSE? KALAU DIA BOLEH JUMPA TEMPAT NIE ! " KATA SEOHO LAGI .

" DAN UNTUK PENGETAHUAN KAMU SEMUA , TERUTAMA BTS , RASANYA KAMI ADA KEJUTAN UNTUK KAMU SEMUA. " SAMPUK RAVN .

" HWANWOONG, BAWA DIA MASUK " ARAH RAVN . KEMUDIANNYA HWANWOONG MEMBAWA SESEORANG MASUK DAN MEMBAWA DIA DIHADAPAN BTS .

SEBAIK ITU , HWANWOONG MENARIK KARUNG YANG MENYELIMUTI KEPALANYA. ALANGKAH TERKEJUTNYA MEREKA SEMUA TERUTAMA BTS .

" OPPA! " JERIT YOONA DAN KEADAAN MERINTIH .

" YOONA ! " KESEMUA MEREKA TERKEJUT KERANA YOONA JUGA TURUT DITANGKAP.

" YOONA OKEY ? " TANYA JIN . DIA MELIHAT KEADAAN YOONA SANGAT TERUK DENGAN KERANA TELAH DIBELASAH BEBERAPA KALI .

New FamilyWhere stories live. Discover now