166 10 0
                                    

NEXT DAY
TAMAN ( APA II NAMA TAMAN )

" KENAPA KAU LAMBAT SANGAT ? " TANYA YOONA APABILA SOOBIN AKHIRNYA SAMPAI SELEPAS DIA MENUNGGU LEBIH KURANG 15 MINIT .

" SORRY , AKU ADA MISSION TADI . " JELAS SOOBIN .

" KENAPA KAU NAK JUMPA ? "

" ORANG YANG KAU SURUH SIASAT HARI TU , DIORANG BUKAN CALANG II ORANG . " KATA SOOBIN . YOONA MULAI MENGERUTKAN DAHI .

" MAKSUD KAU ? "

" NAH , KAU BACA SENDIRI . " ARAH SOOBIN LALU MEMBERIKAN SATU SAMPUL SURAT KEPADA YOONA. DENGAN PANTAS , YOONA MEMBUKA LALU MEMBACA SEGALA MAKLUMAT TERSEBUT .

" MAKSUD KAU , DIORANG NIE MAFIA JUGA ? " TANYA YOONA INGIN KEPASTIAN .

SOOBIN MENGANGGUKAN KEPALANYA .

" RASANYA KAU PASTI BERMINAT KALAU KAU BACA YANG BAWAH SEKALI TU " SAMBUNG SOOBIN . MATA YOONA TERTATAP PADA BAHAGIAN BAWAH SEKALI.

" JADI , DIORANG NIE MAFIA KEDUA TERBESAR IAITU BTS ? "

" YA "

" TAPI , KENAPA KAU NAK SIASAT PASAL DIORANG ? " TANYA SOOBIN LAGI .

YOONA KEMUDIAN MEMGHELA NAFAS PANJANG. 

" DIORANG BAKAL ABANG TIRI AKU . "

" APA ?! DIORANG NIE ?! ABANG TIRI KAU ? "

" DAH KENAPA MUKA KAU BURUK SANGAT HAH ? "

SOOBIN MENAMPAR LENGAN YOONA MEMBUATKAN DIA MENYERINGA.

" SAKITLAH "

" TAHU PUN . BAIK KAU HATI HATI . " KATA SOOBIN LAGI .

" AKU TAHU .  DAHALH , AKU NAK BALIK DULU  . APA II ROGER TAU ." KATA YOONA LALU BEREDAR. BEGITU JUGA DENGAN SOOBIN.

SAMPAI SAHAJA DI RUMAH , DAD MENYAPA YOONA.

" MORNING YOONA "

" HURM "

" YOONA , DAD ADA BENDA NAK BERITAHU . "

" APA ? "

" HUJUNG MINGGU NIE DAD DENGAN MOMMY PLAN NAK KAWIN.  "

" SO ? "

" MOMMY CADANG KITA BUAT DEKAT RUMAH DIORANG SEBAB RUMAH DIORANG LEBIH SELESA . " KATA DAD LAGI .

" OKEY " USAI SAHAJA BERKATA , YOONA MENUJU KE ARAH BILIKNYA . DIA MULA MENANGIS SEMAHU MAHUNYA . YA , DIA TIDAK SANGGUP MENIGGALKAN RUMAH INI . SEGALA KENANGAN DIA BERSAMA MUM , ADIK BERADIKNYA BERADA DI SINI . DIA TAK SANGGUP NAK TINGGALKAN SEMUA INI . AKHIRNYA DISEBABKAN KEPENATAN , YOONA TERTIDUR.

PSST , ADMIN SKIP TERUS KPD WEDDING CEREMONY YE 😁😁

WEDDING DAY

MAJLIS PERKAHWINAN ANTARA DAD DENGAN MOMMY DIBUAT RINGKAS TANPA ADA SEBARANG TETAMU KECUALI AHLI KELUARGA.

YOONA MEMERHATI RUMAH TERSEBUT YANG TESERGAM INDAH DAN TINGGI . RUMAH TERSEBUT MEMPUNYAI 3 TINGKAT DAN BESAR DAN DILENGKAPI DENGAN SEBUAH TAMAN YANG DILENGKAPI DENGAN PELBAGAI JENIS BUNGA DAN KOLAM . TAMBAHAN PULA , KEDUDUKAN RUMAH TERSEBUT AGAK TERSEMBUNYI , MUNGKIN UNTUK PRIVACY . GETUS HATI YOONA .

SEDANG RALIT YOONA MEMERHATI , DIA DITEGUR OLEH SESEORANG .

" DAH PUAS MEMERHATI ? " TANYA JHOPE . KELIHATAN KESEMUA ABANGNYA SEGAK BERPAKAIN MEMANDANG TEPAT KE ARAHNYA . NAMUN DIA MENGHIRAUKAN PERTANYAAN TERSEBUT .

New FamilyWhere stories live. Discover now