RUMAH AGAM ONEUS
KESEMUA AHLI TXT BERJAYA MENYELINAP MASUK KE RUMAH TERSEBUT . PEMGAWASAN DI LUAR RUMAH TERSEBUT KURANG KETAT MENYEBABKAN MEREKA BOLEH MENYELINAP SEPANTAS KILAT . NAMUN SEBAIK SAHAJA SAMPAI DI DALAM , KAWALAN PENGAWAL LEBIH KETAT BERBANDING DI LUAR .
DI SEPANGJANG KORIDOR MEMPUNYAI SEVIAH CCTV UNTUK MEMANTAU SETIAP PELUSUK RUANG RUMAH TERSEBUT.
" HYUNG , MACAM MANA NIE ? " TANYA BEOMGYUM APABILA MELIHAT CCTV TERSEBUT .
" SEPERTI YANG YOONA KATAKAN , MEREKA AKAN KETATKAN KAWALAN DARI DALAM . BAIKLAH , YEONJUN , GODAM SISTEM CCTV MEREKA . " ARAH SOOBIN .
KEMUDIAN DENGAN PANTAS, YEONJUN MEMBUKA BEG BIMBIT YANG BERISI LAPTOP YANG SERING DIA GUNAKAN UNTUK MEMBUAT PENGGODAMAN SERTA ALAT ALATANNYA .
TIDAK LAMA SELEPAS ITU , YEONJUN BERKATA .
" DAH HYUNG . " YEONJUN LALU MENGANGGUKAN KEPADA SOOBIN AGAR DIA MENERUSKAN RANCANGAN MEREKA.
" BAIK , KITA TUNGGU SEKEJAP . " SELANG BEBERAPA SAAT KEMUDIAN.
" JOM GERAK . " ARAH SOOBIN . MEREKA SEMUA BERJALAN SEPERTI BIASA DAN PERGERAKAN MEREKA TIDAK AKAN DITANGKAP OLEH CCTV KERANA YEONJUN TELAH MENGODAM CCTV MEREKA.
" DEKAT MANA MEREKA DIKURUNG ? " TANYA BEOMGYUM KEPADA YANG LAIN .
" TAK PASTI , TAPI .... " BELUM SEMPAT TAEHYUN MENGHABISKAN KATANYA , KEDENGARAN SUARA ORANG DIBELASAH TERUK .
" KORANG DENGAR BUNYI TU BUKAN ? " TANYA BEOMGYUM LAGI .
" BUNYI TU DATANG DARI ARAH BILIK HUJUNG TU . " KATA SOOBIN LALU MENUJU KE ARAH BILIK TERAKHIR SEKALI DIIKUTI MEREKA SEMUA .
SEKALI LAGI BUNYI TUMBUKAN SERTA BEBERAPA SUARA KEDENGARAN.
SEBAIK SAHAJA MEREKA BERLIMA MENDEKATI PINTU BILIK TERSEBUT , MEREKA BERHENTI.
" HAHAHAHA , PUAS AKU ! " JERIT SEORANG LELAKI . KEMUDIAN KEDENGARAN KETAWA DARIPADA SEORANG LELAKI .
" KAN , AKU PUN. DAH LAMA AKU BELASAH DIORANG NIE. AKHIRNYA KESAMPAIAN JUGA ! " KATA SEORANG LAGI .
KEMUDIAN KEDENGARAN MEREKA SAMA SAMA KETAWA .
" DAH , KAU ! HANTAR DIA BALIK! " KEMUDIAN MEREKA MENGARAHKAN AGAR LELAKI YANG DIBELASNYA ITU DIHANTAR BALIK . SEBAIK SAHAJA TXT MENDENGAR TERSEBUT , MEREKA BERLIMA MENCARI TEMPAT UNTUK BERSEMBUNYI .
SEBAIK SAHAJA MELIHAT MEREKA KELUAR DAN MENUJU KE ARAH TINGKAT PALING ATAS DI DALAM RUMAH TERSEBUT , TANPA DISEDARI , TXT TURUT MENGIKUTI MEREKA .
USAI SAHAJA MELETAKKAN LELAKI YANG DIBELASAH TERSEBUT KE DALAN SEBUAH BILIK, MEREKA SEMUANYA AKHIRNYA BEREDAR .
BTS POV
" JUNGKOOK ! KAU OKEY ? " TANYA JHOPE APABILA MENDEKATI DIA . KELIHATAN KEPALA DAN WAJAH JUNGKOOK DIPENUHI DENGAN DARAH SERTA LUKA .
" SA SAKIT HYUNG ..... " RINTIH JUNGKOOK LAGI .
" HYUNG , ORANG ORANG KITA TAK AKAN LANGSUNG TIDAK MENEMUI KITA ? " TANYA JIMIN PULA .
" RASANYA, MEREKA ADA CARI NAMUN .... "
" NAMUN APA SUGA ?! HAAH , DAH DEKAT 5 HARI , ATAU SEMINGGU KITA TERKURUNG MACAM NIE ! " BANTAH TAEHYUNG .
NAMUN , SEBAIK SAHAJA ITU , PINTU BILIK TERSEBUT TERBUKA DENGAN TIBA TIBA MEMBUATKAN MEREKA SEMUA TERKEJUT .
END POV BTS
USAI SAHAJA BEBERAPA LELAKI TERSEBUT BEREDAR , MEREKA BERLIMA MENUJUBKE BILIK TERSEBUT DAN MEMBUKA PINTU TERSEBUT.
MEREKA MENEMUI KESEMUA ABANG TIRI YOONA LALU MENUJU KE ARAH MEREKA ..
YOU ARE READING
New Family
ActionNOTE : STORY WRITE IN (BM) BAHASA MELAYU YOONA MENDAPAT BERITA MENGEJUT DARIPADA AYAHNYA BAHAWA DIA AKAN BERKAHWIN DENGAN SEORANG WANITA . TAMBAH MENGEJUTJAN BAHAWA WANITA TERSEBUT MEMPUNYAI ANAK LELAKI . BUKAN SEORANG TETAPI 7 ORANG .