Yaklaşık 3 saattir ata biniyorum. Kendime ait atım var Adı Raven, simsiyah bir at çok göz alıcı ve parlak. Onu çok seviyorum. Birsürü evcil hayvanım var sokakta baktığım kedi köpekte var. Bir tane tavşanım, bir tane köpeğim ve 2 tanede kedim var. Tuhaf olabilir ama bir taneden bahçemizde baktığım sarı bir ördeğim var. Kedilerimin adı; liliy , Siny. Köpeğimin adı Ryuu. Tavşanımın adı Peluş. Ördeğimin adıda Hanife.Bu arada çocuklarımın hepsi yani hayvanlarımın hepsi genel kontrolde yani veterinerde. Normalde bende bakıyorum veteriner gibi yani istediğim meslek olduğu için birçok bilgiye sahibim. Herneyse bu kadar tanıtım yeter. Attan inmiş ve dinlenme yerine geçmiştim bu sırada çiftliğe Burak ve arkadaşları girdi. Yanlarında başka biri daha vardı galiba bahsettikleri arkadaşı. Hepsi yakışıklı olsada onun başka bir havası var. Gerçekten çok yakışıklı. Kendine gel Gece ağzının suyu akmasın cık cık cık.
Burak beni fark etmiş olacak ki yanıma yürümeye başladı bende bu sırada onları fark etmemiş gibi yapmakla meşguldüm.
(Burak)
-Naber pikachu? Burda olacağını bilseydim birlikte gelirdik.+İyiyim dangalak sen nasılsın?Bu arada sen atlarden nefret ederdin ne oldu?
-O küçükken di artık seviyorum. Biz normalde buraya gelmiyorduk yani bizim gittiğimiz yer kapandığı için buraya geldik. Artık beraber geliriz.
+ Bana uyar ama arkadaşlarınlada konuşsan iyi olur.
Diğreleride bize doğru gelmişlerdi.Bahsettikleri şahıs tam bir soğuk nevaleydi. Gözlerinden ateş çıkıyor sanki. İki cümle arasında mantık hatası var. Beynime hayranım.
(Yiğit, Buğra)
-Merhaba!+Merhaba!
(Yiğit)
-Bu geçen gün bahsettiğimiz arkadaşımız.+Ben Elisa Gece.
(Ateş)
-Bende Ateş.Geçen gün diğerleriyle yaptığım gibi elini sıkmak için elimi uzattım. Elimi tuttuğunda kalbim hızlı çarpmaya başladı. SALAK sakin olsana. Ellerimizi ayırdık. Burak konuşmaya başladı.
(Burak)
-Sende at biniyorsun galiba?+Evet,hatta birazdan çayıra çıkacağım gelmek ister misiniz?
(Yiğit)
-Bana uyar abi bence gidelim.+Bu kadar rahat olduğuna göre atlarınızı daha önce transfer etmişsiniz buraya.
(Buğra)
-Evet, zeki kızsın pikachu.+Eyw koçum.
Biraz gülüşüp konuştuk. Ateş sessiz bir çocuktu yada benden hoşlanmamıştı. Yani muhabbete katıldı fakat benim konuştuğum sıralarda hep sustu. Her neyse onlar atlarını hazırlamıştı ve yanım gelmişlerdi bende ata binip ayağımı üzengi ye taktım ve onlara doğru kafamı çevirdim. Hepsi hayranlıkla atıma bakıyorlardı. Gülümsedim. Buğra'nın kahverengi, Yiğit'in koyu kızıl,Burak'ın beyaz ve Ateş'in biraz koyu gri atı vardı. Onlarda atlarına bindiler ve çayıra çıktık.
🩸
Bölümün sonu. Diğer bölümde buradan devam edeceğiz yani o gün öyle bitti ve ikinci güne geçtik falan yapmayacağım. Bölümü oylarsanız sevirim. Hepinizi çok seviyorum<3
BB💍<3