05.04.2020
Beni bırakıp gitti. Ne yaşadığımı bilmiyor bile. Aşkından ölmeye bile hazır olduğum kadın beni terk etti. Selen , yaptıklarını unutmamak için yazmaya başladım bugün bilirsin kin tutmam.Bu ilk olacak sevgilim.
A.Deniz08.04.2020
Hastanelik olmuşsun. Yanında yokum. Bizi soktuğun boktan duruma bak. Bana güvenmeyişinin ağırlığı altında eziliyorum Selen. İyi misin? Ellerini tutamamak çok acı.
Nefes alamıyorum Selen. Aynı ülkede miyiz? Nerdesin aşkım? Sana aşkım diyeceğim hemde herkesin içinde. Lütfen iyi ol Selen.
A.Deniz14.04.2020
Berbat hissediyorum. Annem hasta. Sen yoksun. Şirketi idare ederken bile zorlanıyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum.
A.Deniz21.04.2020
Dün içmekten bayılmışım. Enesle kavga ettik. Ona vurdum. Ama o beni terk etmedi.
Senin aksine.
Çağla seninle ilgili bir halt anlatmıyor. İkimizin arasında sıkıştı. Ona bunu yaşatmaya hakkın yok.
Seni çok özledim Selen. Lütfen..
A.Deniz28.04.2020
Siktiğimin kabusları bitmiyor dön ,dön ne olursun... Sensiz yapamıyorum sevgilim.
A.Deniz30.04.2020
Enes uyuyamadığımı söylemiş Ecmele. Yanıma gelip çok ağladı onun için gittim doktora,ilaç verdi. İçtim dün gece. Senin yanında ki uyumamın huzuru yok elbette. Kaç gün oldu? Defolup gittiğinden beri kaç gün? Ne günü ay!
Seni çok özledim.A.Deniz
01.05.2020
Bugün ofisteki her şeyi değiştirdim. Böyle yaparsam geçecek mi bu acı? Seni görmezsem düzelecek mi her şey? Alıştın mı bensizliğe? Güzel kızım, ben sana hiçbir şey yapmadım. Yalvarırım dön.
Hiçbir şey benim isteğimle olmadı. Kolumdaki izler geçmeden gelecek misin? Belki o zaman inanırsın bana. Ne acı değil mi ilk aşkım? Sana hiç yalan söylemedim Selen. Senin gibi yapıp sana güvenmemezlikte etmedim. Kalsaydın ya ne olurdu ki?
Dön...A.Deniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOZAN
Teen FictionElindeki trençkotumu bana doğru uzattı. Uzatmak değilde göstermek gibiydi bu. "Bunu unutmuşsun." Yutkunamadım. Sesini canlı canlı duymalı ne kadar olmuştu? Dünya kadar mı yoksa;yıldızlar, gezegenler, gökyüzü ulaşamadığım her şey kadar mıydı? Yok olm...