Emma
Haza érve, nem léptem fel a netre, helyette inkább Dakotával játszottam, és próbáltam több-kevesebb sikerrel tanítani is őt.
Hipp-hopp eltelt az idő, főleg, mert Henry is bejött közben egy-két órára, utána ment is vissza a barátnőjéhez. Mikor már nyolcat ütött az óra, csörgött is a telefonom.
- Kész a szöveg? - kérdezte köszönés nélkül Aiden.
- Igen, képzeld. - forgattam a szemem, bár ő ezt nem láthatta - Gépen megírtam és már csak az elküldésre vár! - válaszoltam.
- Nekem is. Háromra?
- Egy...
- Kettő...
- HÁROM! - mondtuk egyszerre, majd rá is nyomtam a "feltöltés" gombra. Minden egyes platformon megosztottam, majd sóhajtva az ágyamra dőltem.
- Nem akarom megnézni, mit reagálnak! - beszéltem az ágyneműbe.
- Én sem, de valamikor muszáj lesz! - jött a telefon másik végéről a hang.
- Sajnos. - tettem hozzá. - Te most is nézed?
- Hülye lennék! Amúgy is most pörög az egész chat, és instán a komment szekció is felrobbant. Ezt is az értesítésekből sejtem csak. - fejezte be. - Majd holnap vagy amikor már lecsillapodott ez az egész, akkor ráérek megnézni. Addig nincs értelme.
- Én sem fogom, bár nem hiszem, hogy ez valaha is le fog csillapodni. Mármint három év és még, ha ez nem is történik, akkor is egyfolytában kapjuk az ehhez kötődő reakciókat. Vagyis én biztos... Az emberek nem képesek tovább lépni, vagy a saját életükkel foglalkozni. A "híres" embereké mindig is érdekesebb lesz, mint a sajátjuk. Nincs olyan, hogy a te saját életed érdekesebb legyen, mint éppen a celebek válása vagy bármi. - borultam ki.
- Ez így természetes... Tudod régen hallottalak ennyit hozzám beszélni önszántából.- váltott témát.
- Örülj neki! Egyébként meg ne írj rólam számokat! Attól még, hogy nem hallgatnak, minden egyes számodat ismerem, mert fel vannak kapva...
- Ennyi a reakció? Mindenre, ami történt?
- Mit más kéne mondanom? Amikről énekelsz, azok már hamisak. - mutattam rá az igazságra.
- Honnan veszed?
- Onnan, hogy már azóta nem egy kapcsolatodról szóltak a hírek. És ki tudja hánnyal feküdtél le, azokon az exeiden kívül? Csak azokat nem sikerült megörökíteni. -nyomtam ki, ahogy befejeztem. Nem volt kedvem tovább beszélni vele, inkább vettem egy forró fürdőt. Annál jobb dolog nincsen. A gondolataidat, ha szerencsés vagy, elveszi, és nyugodtabb állapotban hagyod el a helyiséget.
Most is ez segített tisztán látni a dolgokat, és arra ösztönzi, hogy olvassam el a kirakott történeteket.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
@itsaiden_wilsonNem hittem volna, hogy ezt valaha is meg kell írnom, de kérlek titeket szálljatok le Emmáról. Én törtem rá, és meg is öleltem, igen. Nem tagadjuk, de nem azért mert még mindig együtt vagyunk vagy újra összejöttünk. Ez valószínűleg soha nem fog megtörténni, bizonyos hibák miatt. Okkal történik minden, szokás mondani. Erre nincsen indok, csak egyszerűen régen láttam, sőt ez sem titok, három éve nem találkoztunk. Nem kellenek a félreértések, így mind a ketten kiírjuk a véleményünket erről. Ez már nem egészséges. Persze, mint "celebek, hírességek, stb" tudjuk, hogy ez alapvető, de mi nem ezt vállaltuk. Mint énekesként, és mint rajongóként nem szeretjük ha a magánéletünk a téma. Ez elkerülhetetlen, ezért kell ezt megírnom, még mielőtt több rossz szándékú komment érkezne! Soha nem azért voltunk együtt, hogy híresebbek, gazdagabbak legyünk. Sem ő, sem én nem így terveztük, de megkaptuk ezt a dicsőséget az angyaloktól. A kapcsolatuk lejárt lemez, hogy úgy mondjam. Egy szakasz lezárult, azóta egy új van. Aki még többet szeretne meg tudni, ezzel és minden mással kapcsolatban kövesse a STAR műsorát! Hamarosan benne leszünk @emma_stone_real - el! Ez is egy téma lesz, amit meg fogunk újra, közösen beszélni!
Fugitivos; It's Aiden Wilson
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Az egész insta posztja erről szólt, fekete alapon fehér betűkkel díszelgett a telefonom kijelzőjén. A like-ok száma az egekben, a kommentek száma pedig még afölött volt. A többi oldalon már meg sem néztem, hisz ugyanazt osztottuk meg mindenhol.
Az enyém következett...
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
@emma_stone_realSziasztok! Akik követnek engem vagy Aident láthatták a rólunk szóló híreket. Sajnálatos módon egy fotós a tudtunk nélkül a házam előtt lefotozott minket, amint éppen Aiden megölel. Nagyon rég láttuk egymást, és három év beszéd nélkül akármilyen viszonyban váltatok is el, váltotok pár szót, ha egy zárt légtérbe kerültök... Az én tudomásom szerint ez nekünk sincs megtiltva, hogy normális ember módjára fogjuk fel a dolgot. A hírek hamisak. Nem járunk, és nincs tervben sem, sőt valószínűleg soha nem is lesz! Nem kell mindent elhinni, amit láttok a médiában, csak, ha biztos a forrásotok. HA még együtt is lennénk, akkor sem így akartuk volna, hogy kiderüljön. Ez a magánélet, amit sajnos sokan nem képesek elhinni, hogy arra nekünk is szükségünk van. Volt Aidennel egy közös szakasz, de annak már vége. Ő is, és én is tovább léptünk, de az internet a folytonos drámájával, kettőnkkel kapcsolatban,- ennyi év után is -, megnehezíti ezt. Már vége van a tinis járásunknak. Mindketten fiatalok vagyunk, és az ő nevében is mondom, hogy jobb így. Jobb lesz így. Ezt nehéz elfogadni, de már három éve. Ideje felfogni azoknak is, akik még nem tették, hogy szakítottunk. Vélhetőleg örökre! Ha ennél több is érdekel nézd meg @itsaiden_wilson posztját, és a STAR következő adását is! Ott találkozunk legközelebb, addig is legyetek jók!
XOXO, EMMA
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Az enyém alatt is megosztó vélemények sora volt. Párat elég volt elolvasom, hogy rájöjjek, az emberek milyen bunkók és milyen álszentek tudnak lenni, interneten keresztül is... A való világban bezzeg nem bírják megmondani az álláspontjukat. A neten mondhatnak bármit, káromkodhatnak, azt csinálnak, amit akarnak, de, ha szemtől szembe kerülnek veled, akkor meg csöndben vannak, és nem értik miért vagy velük ilyen. Imádom. Kedvencem.
Az a baj ezt el is hiszik. Le kéne szoknom az iróniáról, és a szarkazmusról.
Pár perc elteltével újra csörögött a telefonom.
- Gyere ide! Nem jó, ha most a kommenteken gondolkozol egyedül!
- Minek mennék pont hozzád? És honnan tudod, hogy megnéztem azokat?
- Mert én is ezt teszem. - vallotta be.
- Attól még nem biztos, hogy én is azt teszem, amit te.
- De ezt csináltad te is, nem?
- Sajnos. - sóhajtottam.
- Akkor meg nem kell leszedned a fejem! - zárta le. - Gyere át! Nem csak ketten leszünk. Naaa, Stone.... - mondta ki újra - Ne kéresd magad! Nem akarod, hogy én menjek át, ugye?
- Az vezetett minket ide! Dehogy akarom! - válaszoltam rögtön. - De ha most újra találkozunk, azzal is félre vezetjük az embereket. Főleg, hogy...
- Jézusom, ne keress már folyton kifogásokat! Csak emeld fel a szép kis seggedet, és gyere! - nyomta ki.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Jobb Lesz Így
Ficção AdolescenteEmma Stone az internet segítségével óriási követő táborral rendelkezik. Három éve van a pályán és azóta egyre csak nő a sikere. Nem volt már az a gimis kislány, aki a múltja árnyékában él, de továbbra sem akart Vele találkozni. Ezzel annyi a gond, h...