3. Had Me at Hello

55 11 10
                                    

|Walter|
|28. říjen|

"Řekni mi, že si nebyla tak nevšímavá jako já a viděla si, do koho sem včera vrazil!" Vysypal ze sebe rychle Walter, když téměř sprintem doběhl přes celou kantýnu ke stolu Lindy, která samým leknutím upustila vidličku s hranolku na půli cesty k její puse a vyděšeně se podívala na svého kamaráda.

Její kamarádky, Lea a Mia, se tomu pohledu začaly tiše smát.

"Jak si věděl že sem tady? Seš horší stíhačka než můj ex! Neměl bys mít teď hodinu?" Vyvalila oči stále zaskočená Linda, a pak pohoršeně sledovala, jak je její malá půllitrová lahvička mačkána Walterem, který jí vypil na jeden nádech, a hozená do koše.

"Odpadla nám hodina." Vysvětlil jen co byl hotov s jeho ne zrovna elegantním chlemtáním a posadil se vedle ní. "A nevěděl jsem, že jsi tady, ale už sem byl v knihovně, na hřišti za školou a na parkovišti a tam si nebyla, tohle bylo poslední místo, kde si mohla být. Ahoj holky. ~" Houkl pozdrav ke dvojčatům naproti přes stůl, která mu ho s culením opětovala, než se zvedla a s vysvětlením, že jim chtějí nechat soukromí a že stejně musí na hodinu, se vydala pryč.

"A to si vynaložil takové úsilí jen abys mi odehnal kamarádky a vypil pití?" Povzdechla si Linda lehce uraženě a konečně snědla hranolek, který se předtím nedostal do finální destinace, její pusy.

"Samozřejmě. Protože to je přesně to po čem moje srdce prahne v úterý ve tři odpoledne." Uculil se sladce Walter, než jí probodl pohledem. "Jasně že ne. Už víš, proč sem tě hledal. Tak to vybal, viděla si kdo to včera byl?"

"Včera?" Zamračila se nechápavě Linda. "Jakože ten chudák kterýho si málem převálcoval? Ne, nijak extra jsem si tu osobu neprohlížela. Jen vím že měla dlouhou mikinu s kapucí a masku. Proč?" Zeptala se ze zvědavostí protože to bylo poprvé po dlouhé době co Walter projevil zájem o někoho jiného, něž jen své kamarády. Ten si ale nešťastně povzdechl. To ale jako by jí konečně spojilo dvě věci dohromady a vyvalila na něj oči.

"Počkej, takže ta osoba, do které si vrazil-! A ta zpráva od Message for you, W-! To jako-?!"

"Jo! Jo to je jedna a ta samá osoba, to ti to vážně došlo až teď?!" Zamračil se na ní nevěřícně Walter a Linda rozhodila ruce.

"Co já vím do kolika lidí si stihl včera vrazit! Pokud sis nevšiml tak na to máš docela talent!" Odprskla si uraženě a Walter, i když nechtěl, jí musel dát za pravdu. Byl holt nemehlo. "Ale i kdybych si všimla kdo to je, k čemu by ti to bylo? Šel by ses zeptat, jestli ti vážně vyznávala city?" Uchechtla se Linda, když si všimla, že Walter nemá na její poznámku co říct a tak si ještě rýpla. Walter nad tím ale jen pokroutil hlavou.

"Ne to ne, jen jsem se chtěl omluvit... a vůbec z čeho soudíš že to je ona?" Zeptal se a sedl si ke stolu pohodlněji, protože jak řekl, odpadla mu hodina, a tak měl dvě hodiny času, se kterým nevěděl, co dělat.

"Myslíš si, že by se ti takhle vyznával kluk?"

"Já si hlavně nemyslím že ty žádosti o písničky vůbec nějaký vyznání jsou." Přerušil jí Walter, když v tom kolem nich prošla skupinka kluků a sborově ho pozdravili s tím, že se nemůžou dočkat na další vysílání jeho rádia.

"Ahoj! Jo možná udělám jedno kratší i dnes, ještě uvidím, jak na tom budu s časem." Usmál se na něj rozjařeně Walter. Ani jednoho neznal, asi šlo o jiný ročník, ale vždycky mu udělalo radost, když mohl potkat někoho kdo jeho rádio poslouchá v reálném životě. Bez toho by si připadal, jakože jeho práce ani není reálná.

Ještě s nimi prohodil pár vět, i když převážně mluvil brunet co stál nejblíže k němu a další dva kluci spíše jen poslouchali, než se mu omluvili že musí na přednášku a s tím se vydali směrem z kantýny, kterým před chvílí zmizela i dvojčata. Walter se otočil zpátky k Lindě a ta mu hned podstrčila notýsek na kterém na první straně bylo popsaných pár řádků.

"Co to má být? Za prvé, 'MfyW. - The Great Escape od Boys Like Girls'. Za druhé, 'MfyW. Z té srážky si nic nedělej, sem v pohodě :). - Be My Escape od Relient K.'...?" Zvedl na ní tázavě pohled a ona se pyšně usmála, jakoby snad přišla s plánem století.

"MfyW. Je Message for you, W." Vysvětlila, ale když viděla že se Walter i tak nechytá, povzdechla si a opřela se o stůl, aby se k němu naklonila blíž. Buď chtěla být pro jednou ohleduplná a nechtěla, aby je slyšeli všichni v kantýně, nebo chtěla být jen dramatická, to Walter nevěděl i když se spíš přikláněl k té druhé možnosti, ale byl za to nakonec rád, když vypustila z úst její úžasný plán. "Bavili jsme se o tom vyznání. Ty říkáš, že si myslíš že to nic neznamená, ale já jo a buďme upřímní, nemůžeme si být jistý, že to vyznání vážně není, takže..." Poklepala významně na notýsek. "Si sem můžeš zapisovat všechny zprávy od MfyW, a třeba ti to pak začne dávat větší smysl." Uculila se a pak ještě narychlo dodala... "Anebo taky ne a alespoň budeš vědět že si neignoroval něčí vyznání lásky." Když viděla že chtěl Walter už něco namítat. Ten se nad tím zamyslel.

Byl si celkem jistý že to vážně nic neznamenalo, ale musel si sám přiznat, že ho takovýto menší pokus zaujal. Přece jen, je to jen pár zpráv, nikomu to neublíží když si je někam napíše jen tak pro zábavu.

"To vlastně zní i docela zábavně." Přiznal po chvíli a Linda na něj hodila pohled typu 'Jo já vím!' než si pobrala věci a taky se zvedla.

"Jen to zkus. Nic za to nedáš." Pousmála se a pak se mu omluvila že musí na cvičení. S tím ho krátce objala nechala ho v kantýně s jeho myšlenkami.

A Walter se po chvíli, co tam tak sám seděl rozhodl že by mohl sám bez Lindina podnětu něco zkusit a zapnout vysílání i dnes. Zajímalo ho, jestli se Message for you, W ukáže. A upřímně se na to i těšil i když věděl, že by se taky se mohlo stát, že už od nich žádná další zpráva nepřijde a jejich malé vyšetřování s Lindou, skončí dříve než začne.

Když ale toho večera zapnul vysílání a začal sbírat zprávy s žádostmi písniček na přání, byl mile překvapen. Tentokrát se ale rozhodl udělat něco jinak. Záměrně neřekl, od koho žádost byla a jen písničku pustil. Ale sám pro sebe si do notýsku na třetí řádek dopsal i s datumem onu zprávu. V ten moment mu ale nedošel význam, který i tak jednoduchá zpráva mohla skrývat.

'Message for you, W – you – Had me at hello :)'





***

im back :)))

Message for you, W. (PROBÍHÁ KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat