11'

5.1K 464 963
                                    

YA ACAYİP SEVİNDİM İLK 10a GİRMİŞİZ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

YA ACAYİP SEVİNDİM İLK 10a GİRMİŞİZ

TEŞEKKÜR EDERİM YA MUCKK <333

..

Soobin ve Yeonjunu almaya Soobinlerin evine gelmiştim fakat Yeonjun bi türlü hazırlanamamıştı.

"Yeonjun hadi lan düğüne mi gidiyoruz sanki. Ne uzun sürdü hazırlanman."

"Düğünden daha önemli Lix! Bekle geliyorumm" dedi Yeonjun yukarıdan bağırarak.

"Geldimm." Dedi ve değmişti bence. Üstüne uzun bol bir tişört ve altınada dizlerinin biraz üstüne gelecek şekilde şort giymişti.

İkisi üst üste harika durmuştu. Ama Yeonjunun asıl uğraştığı şey saçı olduğuna emindim.

Saçını pembe boyadığından beri çok uğraşıyor.

"Soobin görmesin yer seni."dedim.

"Teşekkür ederim Lixxim muck." Dedi Yeonjun gülerek.

Dışarı çıkıp arabanın önünde bekleyen Soobine doğru yürüdük.

"Şükür Yeonjun gelinlik mi giydin bebeğim ne uzun sür-" dedi ama arkasını dönmesi ile Yeonjun ile göz göze geldi.

"Oha"

"Sus. Lix var. NEYSE gidelim hadi çok heyecanlıı." Dedi Yeonjun ön koltuğa atlayıp.

Soobinle tek kalınca eli ile Yeonjunun saçını göstererek mükemmel işareti yaptı. Ama tepkisi ve yapışı cidden çok komikti.

Kahkaha atarak arabaya bindim.

..

Şirkete girdiğimizde gene aynı adam bizi durdurmuştu.

"Sen Lianın kardeşisin değil mi? Bu taraftan gidiceksiniz. Burası yanlış yol." Diyip bizi öbür koridora sokmaya çalıştı.

"Hayır hayır. Ben Lee Knowun kuzeniyim hatırladın mı? Arkadaşlarım bunlarda Lee Knowu görmeye geldik." Dedim hızlıca

"Aa. Şimdi hatırladım. Kusura bakmayın buyrun." Dedi adam ve önümüzden çekildi.

"O kim be?" Dedi Yeonjun.

"Güvenlik herhalde beni de bir kaç kez durdurmuştu." Dedi Soobin.

Kapılarının önüne geldiğimizde çifte döndüm ve konuştum.

"Sakin olun tamam mı? Yeonjun özellikle sen sakın Seungminin üstüne falan atlama." Diye tembihledim.

idol ↯ hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin