..
"Geç salona geliyorum hemenn." Dedim ve lavaboya doğru ilerledim.
Yüzümü yıkayıp ardından odama yöneldim. İkimize de rahat olucak kıyafetler alıp salona geçtim.
"Al bakalımm." Dedim elimdeki pijamayı Hyunjine uzattıp.
"Lix bune ya domuz var bunda."
"Ya sus çok şirin bikere! İçinde çok tatlı durucaksın." Dedim gülüp.
"Sen öyle diyorsan eğer." Dedi Hyunjin sırıttıp ve tişörtünün eteklerinden tutup yukarı çekecekken kolundan tuttum.
"Lan dur! Git tuvalete değiş önümde ne değişiyorsun?!" Dedim kızardığıma emindim.
"Hmm nolcakk?" Dedi Hyunjin yüzünü yüzüme yaklaştırıp.
"Of Hyunjin hadi canım lavaboya hadi." Dedim ve Hyunjini iterek lavaboya soktum. Kızarmış yüzüm ile salonda üstümü giyinmeye başladım.
Arkamı döndüğümde Hyunjin kapıya yaslanmış bana bakıyordu.
"Lan ne zamandır ordasın?" Dedim.
"Sakin ol yeni geldim. Bir şey göremedim." Dedi Hyunjin son cümleyi üzülerek söylemişti.
"Of sus!" Dedim gülüp.
"Ee napalım." Dedi Hyunjin kendini koltuğa atıp.
"Hmm film izlemeye ne dersinn?" Dedim yanına oturup televizyonu açarak.
"Olurr."
"Ne tarz izlemek istersin??" Dedim
"Hmm korku filmlerini severimm." Dedi Hyunjin ve kumandayı eline alıp filmlere bakmaya başladı.
"Tamam istediğin korku filmini aç o zaman." Dedim. Korku filmleri beni her zaman korkudan izleyemiyordum ama Hyunjinleyken o kadar korkmam diye düşünüyordum.
"Hmm bu iyi gibi." Dedi Hyunjin ve bu yılın en popüler korku filmini açıp kumandayı bir yere fırlattı.
Daha 10 dakika geçmeden elimi kemirmeye başlamıştım. Hyunjinde benim tedirgin olduğumu farketmiş olucak ki filmi durdurup bana döndü.
"Noldu sevmiyor musun?" Dedi Hyunjin.
"Iı fazla korkunç sadece." Dedim
"İstemiyorsan izlemeyelim." Dedi Hyunjin. Hemen kafamı iki yana salladım.
"Hayır hayır. İzleyelim sadece.." dedim v Hyunjinin kolunu kaldırıp omzuma attım.
"Böyle izleyelim." Dedim ve kafamı Hyunjinin göğsüne koydum.
"Baştan söyleseydin ya Lix." Dedi Hyunjin gülümseyip.
Ardından filmi tekrar açtı.
Telefonuma bildirim sesi gelmesi ile yanımda duram telefonuma elime alıp gruba girdim.
Hayatımdan çıkardığım her changbin için şükrediyorum..
jaemin:
LİX ÖLDÜN MÜ
NEDEN MESAJLARA BAKMIYORSJNchangbin:
AY JEONGİN DEDİ Kİ BUNLAR EVE GİTMİŞ
BERABER YALNIZ
TEK
ONLAR EV
TEK BAŞLARINA
EVjeno:
AAA LİXİMİN NAMUSU GİDİDOROERyeonjun:
ANANANANANANANANA
NAPICAKSINIZ LİX ÇÜŞKEfelix:
La ne senaryo kurdunuz film izliyoruz sadecejaemin:
nasıl bir pozisyonda 🤡felix:
Hyunjin üstte ben altta
YA JAEMİN MAL MISIN NORMAL İNSAN GİBİ İZLİYORUZjaemin:
Ay tamam ne bağırıon(soobin yazıyor...)
..
Hyunjinin filmi durdurup beni izlediğini farketmem biraz uzun sürdü.
"Hmm noldu?" Dedim kafamı Hyunjine doğru kaldırıp.
Hyunjin bir şey demen elimden telefonu alıp bir kenara bıraktı ardından vücudumu ona döndürdü.
"Noluyor Hyun?" Dedim anlamaz bakışlarla. Hyunjin gene bir şey demeden kollarımdan tutup beni kucağına yerleştirdi(?!?)
"Lan napıyosun." Dedim.
"Filmi izlemiyorsun bari benle ilgilen." Dedi Hyunjin ve yüzünü omzuma koydu.
"Umm Hyun.. bir şey sorucam."
"Sor güzelim." Dedi Hyunjin.
"Sen hani şu sevgili şeysine oluruz falan dedin ya.. biz istersek sevgili olabiliriz yani dimi?" Dedim dudağımı ısırıp.
Hyunjin dediğim şey ile kafasını kaldırıp bana baktı.
"İstiyor musun?" Dedi Hyunjin kaşlarını kaldırıp.
"Tabii ki! Ama fanlar sorun.." dedim yüzümü düşürüp.
"Merak etme sana iyi bir yer ayarlarsak bir sorun çıkmaz." Dedi Hyunjin saçlarımla oynayıp.
"yani şimdi sevgili miyiz?" Dedim gülümseyip.
"Sen istiyorsan evet." Dedi Hyunjin ve yanağıma öpücük kondurdu.
Gülümseyip Hyunjinin yüzünü ellerimin arasın alıp kendime çektim ve dudaklarına yapıştım.
Hyunjin ellerini belime koymuş beni daha çok çekerken bende Hyunjinin saçları ile oynuyordum.
Ayrıldığımızda ilk Hyunjin konuştu.
"Üyelere söyleyelim mi?"
"Olabilir. Ama başka kimsenin bilmemesi lazım özellikle konu fanlara giderse çok kötü olur." Dedim yüzümü asıp.
Hyunjin yüzümün asıldığını görünce kafamı ona doğru kaldırıp konuştu.
"Üzülme güzelim ben halletcem düşünme sen bunları. Senin düşünceğin şey ben burda kalırsam yatakta mı yoksa koltukta mı yatıcağım." Dedi Hyunjin saçlarımı okşayıp gülümseyerek.
"Hmmm.. sanırım benle yatıcaksın." Dedim ve Hyunjinin boynuna sarıldım oda kafasını omzuma yaslayıp belimdeki ellerini daha da sıkılaştırdı.
"Şimdi film izlemeye devam mı edelim yoksa yatalım mı?" Dedi Hyunjin.
"Film çok korkunç. Ama istiyorsan izleyelim." Dedim.
"Pff boşver sarmamıştı zaten." Dedi Hyunjin.
"Uyuyalım o zaman çok uykum varr" dedim. Hyunjin bacağımdan destek alarak beni kaldırdı.
"Ay napıon be deli." Dedim Hyunjinin boynuna daha da sıkı sarılırken.
"Götürüyorum."
"Onu anladım da neden kucağındayken??"
"Böyle daha rahat." Diyip başıma öpücük kondurdu.
Odama geldiğimizde benim yatağa bırakıp yanıma geçti.
Yatağın içine girip belimden tutarak beni kendine çekti ve sarılarak konuştu.
"İyi geceler Lix'm"
"İyi geceler Hyun." Dedim ve belimdeki eller ile gözlerimi yumdum.
..
kısa yazdım çünkü daha bu sabah yb attım heheh
sevgili yaptım ama sonra şerefsizlikler yapabilirim 🤡
umarım beğenmişsinizdir muck muck :3
love you<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
idol ↯ hyunlix
Fanfiction@hyunjininsolgözündekibeni bir post attı.✔︎ .. texting + düz yazı (evet fic sukur bitti 💃🏼) -nomin -minsung -chanmin -jeongbin -yeonbin bunu da okumayın🙏 15 yaşında aydınlanıp yazmışım