yb❌ben
.."İyi misin meleğim?" dedi Hyunjin televizyonu izlerken elini kemiren Felixe dönüp.
"Hmhmm.. tabii ki iyiyim hayatım.." dedi Felix hızla ona dönüp.
Hyunjin yerinde kıpırdanıp otururken bütün vücudunu Felixe doğru döndürdü.
"Söyler misin noldu? Bir şey olduğu belli." dedi Hyunjin Felixin yüzüne düşen bir tutam saçını kulağının arkasına koydu.
"Sadece.. bugün gene dayanamayıp attığımız fotoğrafta ki yorumlara baktım.." dedi Felix kucağındaki elleriyle oynarken.
"Tanrım.. bebeğim sana bakma dedim dimi? Boşu boşuna üzülüyorsun.. Hangi fotoğrafın yorumlarına baktın, bir kaç tane attık hatırlarsan.." dedi Hyunjin Felixin belinden tutup kendine çekerken.
"Öpüştüğümüz fotoğrafın..." dedi Felix beline sarılan elin yardımı ile Hyunjinin kucağına yerleşti.
"Meleğim bir daha bakma tamam mı kötü yorumlara.? Boşuna üzülüyorsun sonra.." dedi Hyunjin Felixin belini okşarken.
"Hmhm.. tamam." dedi Felix ve yüzünü Hyunjinin boynuna gömdü.
"Film'i izleyecek miyiz bebeğim.? Yoksa bırakalım mı?" dedi Hyunjin Felixin saçlarını okşarken.
"Bırakalım." dedi Felix ve Hyunjinin boynuna öpücük kondurdu.
"Miniciksin resmen." dedi Hyunjin ve Felixi daha da sardı.
"Of sus yaa.. Ah- Gitmemiz gerek!?" dedi Felix aklına gelen şeyle hızla ayaklanıp.
"Tanrım.. gene neyi unuttuk?"
"Parti! Bugün parti vardı!" dedi Felix hızla aynanın önüne geçip kendine bakarken.
"Meleğim tanınırız biz ne partisi?" dedi Hyunjin oturduğu yerde daha da gerilirken
"Salak zaten ünlülerin gittiği bir parti. Tam parti de değil özel bir etkinlik gibi, fakat uzun zamandır parti tarzı bir yere gitmiyorum o yüzden parti gibi düşünücem. Özledim o tarz etkinlikleri." dedi Felix kıyafet dolabının kapağını açıp içindekeleri karıştırırken.
"Anladım. Kaçtaymış?" dedi Hyunjin esneyip ensesini kaşırken.
"Akşam 19.00'da."
"Hmm.." dedi Hyunjin ve bileğindeki saate bakıp konuştu tekrardan.
"1 saatimiz var yani." dedi yerinden kalkarken.
"Hmhmm.."
"Bir şeyler atıştıralım mı?" dedi Hyunjin ardından.
"Olur da önce kıyafet bulmam lazım aşkım kaç kez dicem?" dedi Felix elini kemirirken.
"Tamam bebeğim bekle beraber seçelim." Dedi ve elini kemiren Felixin elini tutup öpücük kondurdu küçükçe.
"Bu mu bu mu sence?" dedi Felix siyah ve koyu maviye yakın gömleğini gösterip.
"Tişört daha rahat olmaz mı güzelim?" dedi Hyunjin geri adımlayıp yatağa oturdu kıyafetlere bakarken.
"Bilemedim ya.. bir dakikaa..." dedi Felix ve dolaba dönüp siyah bluzunu çıkardı.
"Bu gömlek mi yoksa bu bluz mu? Tişört giymek istemiyorum çok salaş olur." dedi Felix Hyunjine dönüp.
"Bluz dar biraz sanki?" dedi Hyunjin yerinde dikleşip.
"Hayır ya o kadar dar değil hem bende çok iyi duruyor.. altıma uygun bir şey bulursam bunu giyicem.!" dedi Felix dolaba dönüp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
idol ↯ hyunlix
Fanfic@hyunjininsolgözündekibeni bir post attı.✔︎ .. texting + düz yazı (evet fic sukur bitti 💃🏼) -nomin -minsung -chanmin -jeongbin -yeonbin bunu da okumayın🙏 15 yaşında aydınlanıp yazmışım