14'

4.5K 426 200
                                    

olum yetişemiyorum hızınıza atıom bölümü yb istiyonz sakin yavrularım sşshsşdbfş

..

"LAN HADİSENİZE"

"Of sus bi Lix jaemin kahvaltı etmedi. Yemezse kötü olur şimdi bekle iki dakika"

"Ay tamam be. Sevgilisini de düşünürmüş yerim."

"Ya ne sevgilisi lan sus.."  Dedi Jeno.

Ama daha devamını duyamadan telefonu kapattım.

Onları JYP binasının önünde bekliyordum. Arkadan gelen bir el omzuna dokunduğunda tırstım

"Napıyorsun burda? Girsene içeri." Dedi Hyunjin. Hyunjine dönüp gülümsedim.

"Jeno ve Jaemini bekliyorum." Dedim. Hyunjin daha ilk baştan Jenonun ismini duyunca kaşlarını çattı.

Daha bir şey diyemeden telefonum çaldı.

"Lixx"

"Efendim noldu?"

"Jaemin yemiyor söyle yesin. Diyorum yemezsen gitmeyiz brokoli diye yemiyor. EVDE YEMEK YOK NAPABİLİRİM??"

"Of ver telefonunu Jaemine."

Dedim ve ardından Jaeminin sesini duydum.

"Alo."

"Jaemin. Aşkım hayatım yemezsen Jisungu göremiceksin kendine gel be deli."

Dedim ve ardından Hyunjine baktım kaşlarını çatık bana bakıyordu.

"Jaemin canım ya gelirsiniz 5 dakika içerisinde ya da Jisungu hayattın boyunca göremezsin. Ve Jenonun onu yiyene kadar salmacağını da biliyorsun."

"Of tamam Jisung için."

Dedi ve telefonu kapattı.

Hyunjin sonunda kaşlarını düzelttiğinde konuştu.

"Nolmuş?"

"Boşver Jaemin biraz gıcıklık yapmış."

"Hmm bende senle birlikte bekliyim o zaman."

"Umm güvenli olduğundan emin misin her yerden sasaeng çıkabilir."

"Hmm haklısın ama seni yalnız bırakmak istemiyorum." Dedi ve kafamı okşadı. Hemen geri çekildim benim yüzümden başı belaya girsin istemiyordum.

"Of Hyunjin içerde beklesen gerçekten ya benim yüzümden dedikodu çıkarsa.??"

"Hiç bir şey olmaz sakin ol." Dedi Hyunjin ve kafamı okşadı. Of dışarıda böyle yapmak zorunda mıydı?

Bir süre sessizlik oluştu. Ardından Hyunjin bu sessizliği bozdu.

"Seni her gün göreceğime sevindim."

"Bende." Dedim ve etrafa bakıp hızlıca yanağına öpücük bıraktım.

"Of lix aniden yapma kalp krizindsn gitçem." Dedi Hyunjin yanağını tutup.Gülümseyip kafamı tamam diye salladım.

"GELDİK!" Diye bir ses duyuldu Hyunjinin arkasından. Delicesine koşan Jaemini görmem ile şükür anlamında gülümsedim.

"Sonunda." Dedim Jaemin nefes nefeseyken onu tutup.

"Hiç sorma Lix. Yemeği yediği gibi atladı dışarı üç bloktur peşinden koşuyorum." Dedi Jeno. Oda çok yorulmuşa benziyordu.

"Ee.. Hyunjin bu Jaemin."dedimve bana tutunan Jaemini gösterdim.

idol ↯ hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin