bismillah dedim
..kontrol etmeden attım yazım yanlışı olabilr byss 😋
..Hyunjin yanımda uyurken çıkan skandallara bakıyordum. Benim rahatsız olduğumu anlamış olucak ki mızlayarak uyandı.
"Lix.. saat kaç? Biraz daha uyusaydık." Dedi Hyunjin ellerini belime sarıp.
"Hyunjin şuna bi bak."
Hyunjin kaşlarını çatıp telefonu elimden aldı. Habere bakarken yüzünde hiç bir mimik oynamamıştı.
"Bunun olucağını biliyordum." Dedi Hyunjin ve telefonu bana geri verip yataktan hızlıca kalktı.
"Nasıl yani?"
"Sen merak etme bebeğim. Biz Chan Hyungla böyle bir durum yaşanırsa napıcağımızı tartıştık. Benim şimdi eve dönmem gerek. Chan Hyungla konuşçam." Dedi Hyunjin bir yandan üstünü değiştiriyordu.
"Ben napıcam?"
"Sen evde kal. Seni tanıyabilirler. Napıcakları belli olmaz." Dedi Hyunjin ve yanıma gelip saçlarıma öpücük bıraktı.
Odadan çıkıp salona doğru ilerlerken bende arkasından kalmayıp yataktan kalktım ve Hyunjini takip etmeye başladım.
"Telefonum nerede Lix?"
"Şurda."
"Tamam. Ben seni arıyacağım." Dedi Hyunjin ve kapının önünde tam karşımda durdu. Bana gülümseyip kafasını uzattı ve dudaklarımızı birleştirdi.
"Merak etme tamam mı ben halledicem." Dedi Hyunjin ve son kez yanağıma öpücük bırakıp gitti.
Zaten comeback yapıcaklardı şimdi bir de bu skandalla uğraşacaklar. Benim yüzümden mi? Hyunjinle uzun zaman görüşemicem sanırım..
..
Hyunjin eve geldiği gibi telefonunu kenara attıp hızla Chanin odasına yöneldi.
Kapıyı bu sefer tıktıklamadan girmişti. Normalde her zaman tıklardı. Keşke tıklasaymış..
İçeri girdiğinde Seungmin Chanin kucağındaydı ve öpüşüyorlardı. O kadar da garip bie dahne değildi Hyunjin sadece sonunda birlikte olmalarına sevinmişti ve şaşırmıştı. Fakat şimdi daha önemli sorunları vardı.
"Iı Hyunjin? Noldu?" Dedi Chan Seungmini bırakıp.
"Haberleri görmediniz mi?"
"Yok. Bir bakayım bekle." Dedi Chan ve yanındaki telefonu alıp haberlere girdi. Kaşlarını çatıp Hyunjine döndü.
"Pekala. Böyle bir şey bekliyorduk. Ama şirketle daha anlaşmamıştım. Büyük ihtimalle JYP yarım saat geçmeden ikimizi de şirkete çağırır. Belki Lixi de çağırır.-"
"Hayır. Lix oraya karışmasın. Zaten bu haberle bile çok büyük linç yicek." Dedi Hyunjin
"Hyunjin eğer JYP öyle istiyorsa öyle yapmalıyız. Gm şey yapabiliriz belki Felixin sesi nasıl?" Dedi Chan
"Acayip iyii ve kalın sesi manyak iyi yapıyor." Dedi Hyunjin
"Of gruba şey yapsak daha az skandal çıkar ama JYp ne der bilmiyorum." Dedi Chan.
"Bir şey dicem." Dedi Seungmin. Sadece sessizce ikiliyi izliyordu ardından aklına gelem fikirle konuştu.
"Felixi şuan bir şirkete model olarak soksak ve şirkete biraz fazla para verip işe bir kaç ay önce başladığını söyletsek. Daha az linç yer belki? Sonra JYP gruba girmesine izin verirse iki işi aynı anda yapar." Dedi Seungmin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
idol ↯ hyunlix
Fanfiction@hyunjininsolgözündekibeni bir post attı.✔︎ .. texting + düz yazı (evet fic sukur bitti 💃🏼) -nomin -minsung -chanmin -jeongbin -yeonbin bunu da okumayın🙏 15 yaşında aydınlanıp yazmışım