felix dalin gibi kokmuyorsa vurun beni
..
"Küstün mü??" Dedim Hyunjine iyice sırnaşarak.
"Alakası yok." Dedi Hyunjin öbür tarafa doğru bakmaya çalışır gibi.
"Küsmee Jinnie.!!" Dedim sevimli bir şekilde.
"Of sana dayanamıyorum ki." Diyip ellerini yanağıma koyup iyice sıktı.
"Aa! Çok acıdı." Dedim yanağımı tutup kızarak.
"Gel öpim de geçsin." Dedi Hyunjin ve yanağıma küçük bir öpücük bıraktı.
Birden dudağımı eli ile çekiştirmeye başlayınca kafamı geri attım ve sordum.
"Napıon mal?"
"Yanağın gibi belki dudağını da öpebilirim diye acıttırmaya çalışıyorum." Dedi Hyunjin ve derken hala dudağımı çekiştiriyordu.
Sadece Hyunjine bakılı kalmıştım. Beni öpmek mi istiyordu? Şuan acımasa bile acıdı desem beni öpücekti. Hyunjin beni öpücekti!
"Ach!"
"Noldu?" Dedi Hyunjin elini çekip. Sanırım benim canımı gerçekten yaktığını sandı.
"Acıdı." Dedim ve hafifçe sırıttım. Hyunjin de ilk anlamaz gözler ile bakıp sonra oda aynı şekilde sırıttı.
"Hmm.. burda öpebilir miyim?"
"Jisung kafayı yer." Dedim ve elinden tutup soyunma odasına doğru götürdüm.
Girdiğimde oda arkamdan geldi ve kapıyı kapadı.
"Nerem acıdı demiştin?" Dedi bana doğru gelip.
"Pislik yapma! Öpüceksen öp. Oyunlara gelemem Hyun!" Dedim ve hafiften sırıttım.
"Tamam tamam." Dedi Hyunjin ve belimi tutup kendine doğru hızlıca çekti.
Yavaşça kafasını bana doğru uzattı ve dudaklarımız buluştu. Tabi çok kısa bir süreliğine. Ne kaderse tam o sırada Chan içeri girdi!
Daha sonra giremez miydi bir saniye bile sürmedi öpüşmemiz??!
"Napıonuz lan." Dedi Chan. Bir bana bakıp bir de Hyunjinin belimdeki eline bakıyordu.
"Of Hyung! Neden geliyorsun!?" Dedi Hyunjin belimi yavaşça bırakıp.
"Napıyonuz olum? Muck muck mu yapıodunz?" Dedi Chan.
"EVET HYUNG! VE İÇİNE ETTİN SAĞOLASIN!" Dedi Hyunjin sinirlenmiş bir şekilde.
"AaA Chanime bağırma!" Dedim Chanin önüne geçip şakayla karışık demiştim ama Hyunjin ciddi anladı sanırım.
"Ya Felixim." Dedi Chan ve bana arkadan sarıldı.
"Ya yeter be aa herkes bi Felixe yapışık! Salın Liximi!" Dedi ve belimden tutup beni kendine çekti.
"Ay tamam be yemedik. Neyse siz işinize devam edin ama Hyunjin 5 dakika içersinde gel prova yapıcaz." Dedi Chan ve göz kırpıp çıktı.
Hyunjine döndüğümde bir anda dudağıma yapışması ile olduğum yerde kalakaldım.
Fakat karşı gelmedim zaten bunu istiyordum. Hwang Hyunjine aşıktım.Belimi bıraktığında yavaş yavaş ayrıldık.
"Gene mi kıskandın?" Dedim kollarımı boynuna dolayıp.
"Ya herkes bir sana aşık anlamadım ki?!? Tek değilmişim sanırım yeter ama herkes bir etrafında!" Dedi Hyunjin.
Bir dakika Hyunjin bana az önce aşık olduğunu mu söyledi??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
idol ↯ hyunlix
أدب الهواة@hyunjininsolgözündekibeni bir post attı.✔︎ .. texting + düz yazı (evet fic sukur bitti 💃🏼) -nomin -minsung -chanmin -jeongbin -yeonbin bunu da okumayın🙏 15 yaşında aydınlanıp yazmışım