•פורולוג•

6.5K 126 12
                                    

נ.מ-היילי
״היילי בואי את תאחרי ליום הראשון בבית הספר!״
אימי צעקה מהמטבח בעוד שאני אפילו לא קמתי מהמיטה.
״את עדיין במיטה?!״ אלוהים איך היא הגיעה לחדר שלי לעזאזל?
״אני קמה אני קמה״ אמרתי וקמתי לחדר האמבטייה.
-שיחה ממיקס אישתי-
מה היא רוצה ממני בשש בפאקינג בוקר?
״הייליייייייייייייי!!!!״ אני חושבת שנקרע לי עור התוף.
״מה מיקה מה את רוצה בשבע בפריקינג בוקר
ממני?״
״תרגיעי יממורמרת במחזור אני רק רוצה לשאול אם לבוא לאסוף אותך״ היא אמרה והוציאה אנחה קלה
״כן תבואי״ אמרתי והייתי בהיכון על הניתוק לפני שהיא תתחיל לחפור על הקראשים שלה כמו כל בוקר.
״יופי אז בקיצר את לא מבינה מה תומר עש-״
-ניתוק-
הדבר האחרון שאני רוצה לעשות עכשיו זה להתחיל את כיתה יא.
הספיקו לי כל השנה הקודמת עם המורות שבורות התחת שלנו גם כן כל אחת מבלבצת לנו על נושאים לא מעניינים.
״היילי מיקה בחוץ!״ אימי צעקה מהמטבח כי משום מה היא תמיד במטבח עד שאני יוצאת מהבית.
״אני באה אני באה״ אמרתי תוך כדי שאני רצה במדרגות ונכנסת בקיר קשיח.
״תורידי מהירות הייליף״ לפי השם חיבה שאני שונאת,אני מבינה שזה בריאן אחי הגדול.
סליחה אחי החורג הגדול.
״סתום תפה אני שונאת שאתה קורא לי ככה״ אמרתי והתייצבתי במקום מהסחרחורת שאכלתי הרגע.
״משתגידי הייליף״ אמר ואז שמעתי טריקת דלת קלה.
-שיחה ממיקס אישתי-
שוב היא נו באמת?
״מה מיקס?״ שאלתי בעודי יוצאת מהבית כדי לחכות לה מחוץ לשער
״לא משנה אני רואה אותך בואי לרכב ביי״ אמרה וניתקה.
לפעמים אני לא מבינה מה יש לילדה הזאתי אבל אני מתמודדת איתה כבר שש עשרה שנים אז מה יש לי לעשות?
״היי מייליסה״ אל תשאלו,יש לנו קטע עם השמות חיבה האלה.
״היי מיקס למה את מחייכת ככה? ג׳וני דפ הסכים להתחתן איתך או משהו?״ אמרתי וניסיתי לחייך בכוח כי בואו מי יכול לחייך כשהוא יודע שיש לו שעתיים מתמטיקה על הבוקר?
״עוד לא.....אבל שמעתי שמגיעים כמה בנים חדשים לכיתה ושהם חתיכים״ אני לא סובלת תבנים אצלנו בבית ספר. כל אחד יותר בלטה מהשני.
״מרגש לי תתחת יאללה סעי״ אמרתי וחגרתי
״מה בריאן עשה?״ לעזאזל היא מכירה אותי טוב מידי.
״גנב לי ביגדי ים.״ אמרתי בלי לפרט יותר מידי.
״אני בהלם שעוד לא דקרת אותו יאללה רדי הגענו״ ממתי אנחנו מגיעות כזה מהר?
...
״מי אלה ולמה הם בוהים בנו?״ שאלתי את מיקה כשנעצתי את המזלג בפסטה פסטו היבשה של הקפיטריה.
היא סובבה את ראשה אל שלושת הבנים שבוהים בנו ועינייה נפהרו.
״איזה חתיכים אלוהים ישמור אני אתעלף״ מה ציפיתי מיקה יכולה להתאהב גם בזבוב.
אבל הם באמת יפיי תואר.
אחד היה מתולתל עם שיער שטני ועיניים ירוקות בהירות,השני היה עם שיער חום בהיר וכך גם עיניו,והשלישי שבאמת תפס לי את העין הוא עם שיער שחור פחם ועיניים כחולות שאפשר לטבוע בהן.
״היילי? הייליסה את פה?״ שמעתי לפתע את קולה של מיקה בעוד שהיא מנפנפת את ידה מול עיניי
״אה מה? איפה כולם?״ שאלתי כשראיתי שכל הקפיטריה ריקה פתאום.
״חלמת טיפה ונגמרה הפסקת האוכל אז בואי מהר כי אנחנו נאחר לשיעור עם המורה ליאורה השבורה בתחת הזאתי״ אמרה מיקה ואני קמתי בזריזות כי אין לי כוח ללכת למנהל הנסון עוד פעם.
״היילי!״ שמעתי צעקה שהוציאה אותי ממחשבותי.
״כ-כן?״
״לכי שבי ליד הילד החדש אין עוד מקומות אחרים.״
סרקתי את כל הכיתה ושכחתי מהעובדה שהילד החדש יהיה איתנו בכיתה.
״איך אין לי כוח למורה השבורה הזאתי.״ מילמלתי כשהתיישבתי ליד הילד החדש עם המראה עוצר הנשימה.
״מסכים איתך לגמרי היא חופרת רצח בהתחלה הייתי בטוח שהיא בן בכלל.״ הוא אמר והתפוצצנו מצחוק שנינו.
״צאו מהכיתה!!״ ליאורה צעקה ואני והוא יצאנו מהכיתה בעוד כולם צוחקים מהצחוק שלנו.
״אגב אני אדם״ אמר הילד החדש והושיט לי יד ללחיצה לאחר שדיברנו כל השעה הזאתי
״היילי״ אמרתי ולחצתי את ידו.
אוקי עומד להיות לנו קשר טוב ואני חותמת לכם על זה.
_____________________
ספר חדששש אני מקווה שהוא יצליח כמו הקודם וזהו תהנו לכם❤️

Just friends?Where stories live. Discover now