•פרק 7-הנשיקה•

2.4K 83 11
                                    

נ.מ-מיקה
״סבבה אז אתם תגידו שאתם הולכים לקחת חטיפים ואני אזייף שיחה בשביל לצאת משם גם ונראה מה יהיה בניהם,הם חייבים להיות ביחד.״ אמרתי לרוי ותום בלחישה כשאדם והיילי מכורבלים ושקועים בסרט האימה ששמתי על המסך הגדול.
״רגע אבל אם הם יקראו לנו?״ רוי שאל והעביר ביני לבין תום את המבטים
״פשוט תגידו שלא מצאתם את העוגיות המגעילות שלך או משהו כזה״ אמרתי ועשיתי פרצוף מוגעל
״הן לא מגעילות!! פשוט לך אין טע-״
״כן כן מה שתגיד קיצר מתחילים?״
״מתחילים.״

נ.מ-היילי
משהו פה מרגיש לי חשוד.
כולם יצאו מהסלון חוץ ממני ומאדם שעדיין מכורבלים בשמיכת צמר וצופים בסרט.
״היי על מה את חושבת?״ הוא שאל ותפס את סנטרי והפנה את מבטי אליו,רעל הורג גם פרפרים בבטן נכון? כי בסוף הם יהרגו אותי.
״א-אה מה?״ גמגמתי,לא לא תחזיקי מעמד היילי.
״שאלתי על מה את חושבת״ הוא גיחך
״א-הה.. אני לא חושבת על כלו-״
שפתיו נחו על שפתיי.
נשיקה רטובה ומלאת רגשות.
אך לצערי הוא עצר לאחר שקלט מה עשה.
״א-אה אני..אני מצטער-״
״לא אהה אני מצטערת..כאילו הכל טוב.״ שנינו בהינו אחד בשנייה כל אחד אבוד בעיניו של השני.
״באלך לעלות למעלה?״
״מה?״ עניתי במהירות
״שאלתי אם באלך לעלות למעלה כי כולם עלו למעלה משום מה״ ידעתי שמשהו פה לא בסדר.
״א..אה כן בוא נעלה..״ גמגמתי
״להרים אותך? כל הרגל שלך כחולה״ הנדתי בראשי לשלילה וניסיתי לקום,אך בשנייה שניסיתי עםתי אחורה בצרחה לידיו של אדם
״אוקי הבנתי את הרמז״ הוא אמר והרים אותי איתו לקומה השנייה
...
נ.מ-אדם
״אני לא מאמין שהיא נרדמה״ רוי אמר כשנכנסתי לחדר של מיקה שבו כולם היו,היילי נרדמה בשנייה שהרמתי אותה על ידיי שזה דווקא טיבעי לי כבר.
״נעע זה כל הזמן ככה״ אמרתי והנחתי את גופה הקטן על רגליי כשהתיישבתי לידם.
״כל הזמן ככה..?״ תום מיקה ורוי שאלו ועשו מבט סוטה
״איכ ימגעילים שתקו״ אמרתי וסתמתי להיילי את האוזניים והיא התחילה למצמץ,היא התעוררה.
״שלום הקופה הנרדמת״ רוי אמר ומיקה ותום צחקו
״היפהייפיה הנרדמת״ תיקנתי אותם וכולם בהו בי בשוק אפילו היילי.
״רק אומר תאמת״ הרמתי את ידיי כחף מפשע והתיישבתי אחורה על גב המיטה.
״אוקיי...״ כולם אמרו חוץ מהיילי שהמשיכה לבהות בי
״תגידו קורה ביניכם משהו?״ כולם שאלו והיילי התנערה
״מה לא אנחנו חברים הכי טובים״ והלוואי והיינו יותר מזה..
...
״כרגיל מר אדם וגברת היילי מאחרים לי לשיעור״ אני חייב להבין למה הליאורה הזאת עדיין לא בפנסייה היא נראת בת מאתיים.
״זו הקופה שעל הגב שלי אשמה״ אמרתי וסובבתי את גבי אלייה כדי שתסתכל על היילי וכל הכיתה התפוצצה מצחוק כולל אני והיילי וליאורה החניקה חיוך אני נשבע.
״טוב כנסו לכיתה״ היא אמרה והפנתה את הטוש שבידה אל כיוון השולחן שלי ושל הקופה שעל הגב שלי
״אני חייבת לרדת ממך?״ אם זה היה תלוי בי הייתי משאיר אותך שם לנצח מותק..
״כן תניחי את התחת שלך על הכיסא הזה קופה״ אמרתי והיא נאנחה וירדה מגבי.
...
נ.מ-היילי
עבר כבר יום מאז הנשיקה ואני לא יכולה להפסיק לחשוב עליו..זה היה מדהים..היילי שתקי.
״היילי? הלו את כאן?״ ״קופיפה קטנה?״ שמעתי את קולם של רוי תום אדם ומיקה שהוציאו אותי ממחשבותי.
״מה הפסטה של הקפיטריה עשתה לך?״ מיקה שאלה ואני הפנתי את מבטי לקערת הפסטה עגבניות של הקפיטריה שעכשיו נראת יותר כמו זירת רצח.
״לא אני סתם לא רעבה..אני הולכת לחצר״ אמרתי וזרקתי את האוכל שלי לפח ויצאתי מהקפיטריה.
״פרינססה בואי הנה״ שמעתי את קולו של אדם והתחלתי להתקדם מהר יותר
״פרינסס?״ הוא המשיך ללכת אחרי
״היילי!״ הוא עצר מולי
״כן?״ שאלתי וחיפשתי כל מקום אחר להסתכל עליו חוץ מעל עיניו.
״היילי מה יש?״ הוא אמר הוא אמר בקול רך ותפס את פניי בידיו ואני עצמתי את עיניי.
״היילי..תפתחי את העיניים.״ הנדתי בראשי לשלילה.
״היילי אם את לא פותחת את העיניים אני מנשק אותך״ הפצצה נפלה.
____________________
מצטערת אם זה נחשב להשאיר אתכם במתח אני אכתוב עוד פרק כנראה יותר מאוחר:)

Just friends?Where stories live. Discover now