לאחר יומיים
נ.מ-היילי
עברו כבר יומיים מאז שאבא שלי כלא אותי בבית. סליחה אבא חורג שלי*.
ואני מיקה אדם רוי ותום כבר בהכנות לאיך להעיף אותי מהמקום הזה.
״אוקי אז רוי ותום אתם צריכים לפרוץ לחצר הימנית כדי לקחת את המזוודה שהיילי תזרוק לכם מהחלון ובזמן שאתם לוקחים את המזוודה היילי תקפוץ מהחלון השמאלי שבחדר אל אדם שיתפוס אותה ואני אחכה מחוץ לדלת למקרה שאבא שלה יצא לבדוק ואעקב אותו. אתם כבר תסעו לבית שלי ואני אגיע חמש דקות אחרי.״ מיקה מסבירה לכולנו בשיחת הוידיאו שאנחנו בה כבר יום וחצי וכולם מהנהנים ומנתקים.
״היילי חכי רגע״
״כן אדם?״
״תקשיבי לא משנה מה הוא עושה אומר או חושב את לא נשברת. לפחות לא עד שאני אהיה שם לידך. אני לא מרשה לך להוציא דמעה אחת מהעיניים היפות שלך אני מובן?״ הפרפרים בבטן אלוהים תעזור לי..
״הממ״ הנהנתי למרות שלא האמנתי שלא אבכה עד שהוא יבוא.
״היילי תתכווני לזה.״ הוא אמר ושלח לי מבט קודר.
״מבטיחה שלא אוציא דמעה אחת מהעיניי בוס״ אמרתי והצדעתי לו והוא גיחך.
״ביי פרינססה״
״ביי חמור״
נשכבתי על המיטה והוצאתי אנחה רעודה כשנזכרתי שזה הזמן שבו אבא שלי מחליט שאני השק איגרוף שלו.
...
עוד סטירה,ועוד סטירה,ועוד סטירה,ועוד אגרוף פה ושם,ועוד סטירה חזקה לישבן אבל הבטחתי לאדם. הבטחתי לו שאני לא אשבר. לא משנה מה יקרה דמעה אחת לא תצא מעיניי.
...
נ.מ-אדם
״יאללה זריז רוצו לשם!״לחשתי לרוי ותום כשאני מתקדם לחצר השמאלית והם לימנית טיפסתי על הגדר וחלק משבבי העץ עשו לי שריטה עמוקה בבטן.
״פאקינג שיט״ לחשתי והרמתי את עיניי אל היילי שעמדה מפוחדת על עדן החלון.
״תקפצי,את יודעת שאני אתפוס אותך.״ לחשתי לה בחיוך מנחם והיא הנהנה ועשתה את דרכה אל ידיי.
״בואי מהר מהר״ אמרתי והכנסתי אותה לטנדר של רוי ותום שבו הם כבר חיכו עם המזוודה שלה,רק עכשיו יכולתי באמת לסרוק אותה,כולה סימנים אדומים כחולים סגולים ירוקים נראלי כל ציבעי הקשת קיימים עלייה כרגע.
וזה פאקינג שובר לי תלב.
״אני נשבע שיום אחד אני אהרוג אותו במו ידי.״ אמרתי בכעס כשהעברתי את ידי על הצלקות שצרובות בידה של היילי.
אך מסתבר שהיא כבר נרדמה.
הנחתי את ראשה על רגליי ורוי התחיל לנסוע
...
״שמעו אבא שלה חתיכת בהמה מסריח!״ מיקה צעקה כשנכנסה הבית ואני רוי ותום השתקנו אותה.
״ששש אהבלה היא ישנה״ רוי אמר וסימן עם עיניו על ראשה של היילי שמונח על רגליי.
״מיקס!!!״ היילי צרחה משום מקום והקפיצה את כולנו
״את כאן! כולכם כאן!!!״ היא צעקה וחיבקה כל אחד מהם,שמרה אותי לסוף,אהבתי.
״תודה״ היא לחשה ונשקה על לחי ואני הנהנתי בחיוך אם לא היינו ליד כל החבורה שלנו עכשיו..וואי וואי..
״טוב אני חייבת להתקלח אני מסריחה,ואגב אבא שלי באמת בהמה מסריח״ היא אמרה וקרצה למיקה שנייה לפני שעלתה למקלחת וכולנו פרצנו בצחוק מתגלגל.
״רואה אחי אהובתך בסדר
גמור עכשיו אתה נושם?״ אוהוו..מהזה נושם..אני מרגיש כאילו יש לי פקק בקניי הנשימה.
״אחי? אתה כאן? אדם?״ רוי ניהר אותי ממחשבותי על החברה הכי טובה שלי וסטר לפניי בזהירות.
״כ-כן אני פה מה אמרת?״ שאלתי בגמגום
״כלום עזוב מישהו רעב?״
״אני מכינה אוכל!!!״ היילי צעקה וירדה בריצה עם שורט לבן שלא מכסה כמעט כלום וטופ בצבע סגול לילך,הו לא מתוקה את ממש לא מראה את התחת שלך בסביבה כשהחברים הכיטובים+חרמנים שלי פה.
״מה נראלך שאת עושה פרינסס?״ התקדמתי אלייה ולחשתי לה באוזן כשכל שאר החברים עלו למעלה לצפות בסרט
״מכינה פנקייקים פרינס״ היא ענתה בחינניות עם חיוך קורן.
״למה עם השורט הזה?״ שאלתי ושילבתי את ידיי מתחת לחזהי
״כי הוא נוח? דא.״ נוח הא?
״את לא שמה מכנס כזה קצר לא כשיש פה שני בנים או בנים בכללי.״
היא חייכה.
״אני אתן לך ללבוש את הטרנינג של-״
״דיל.״ היא לא נתנה לי לסיים ושלפה טרנינג אפור ארוך מהמזוודה שלי ובזמן שאני שומר שהפנקייקים לא ישרפו היא מתלבשת.
״גם פוטר לקחת?״ שאלתי כשראיתי שהיא לקחה לי את אחד מהפוטרים שלי ושמה אותו מעל הטופ שלה.
״מה אתה רוצה היה לי קר גם ככה שנינו יודעים שגם לא סבלת את העובדה שאני עם טופ כשרוי ותום פה״ היא אמרה וגילגלה את עינייה בחיוך נצחון כי ידעה שזה שאני לא עונה אומר שהיא צודקת.
...
״שוב פעם לקחת לו את הבגדים?״ רוי אמר כשנכנסנו עם הפנקייקים לחדר הקולנוע והפנה את מבטו אל היילי.
״זה הוא אמר שיש לו בעיה שאני אראה את התחת שלי בכל מקום אבל כן זה נוח רצח אם היית בת היית מבין.״ היא אמרה וכולם פרצו בצחוק חוץ ממנו,היילי ואני התיישבנו ליד מיקה בחלק יותר מרוחק של החדר והתחלנו לצפות בסרט.
___________________
הנה לא השארתי שום מתח הפעם קיבלתי איומים על חיי בתגובות הקודמות😭 אה ואני רוצה לעשות מידי פעם תשובות על שאלות וכאלה כי אני לא יכולה לענות על תגובות בגלל איזו בעיה באימייל אז תגידו אם כדי או לא❤️
YOU ARE READING
Just friends?
Romanceהיילי:הוא היה כל מה שרציתי. כל מה שחלמתי עליו. כל מה שבחורה יכלה לבקש בגוף אחד. אך בשביל להשיג אותו הייתי צריכה לעבור הרבה עליות ומורדות. אדם:היא הייתה כל מה שרציתי. כל מה שחלמתי עליו. כל מה שגבר יכל לבקש בבחורה ככ קטנה. אלוהים הביא לי מתנה אך בשביל...