נ.מ-היילי
(פרק זה מכיל אונס לכל מי שקשה עם הנושא מוזמן לדלג וכל מי שעבר/עבר משהו דומה מוזמן לדבר❤️)
״כבר חשבתי שלא תתעוררי פרינססה״ פתחתי את עיניי וראיתי את..תום?!
״אה..מה?״ חיוך שטני התפשט של פניו
״ת..תום מה אתה ע-ושה-״ סטירה.
״ת-ת-ום בבקשה תפס-״ עוד סטירה.
״את תסתמי את הפה שלך ותיהיי ילדה טובה את שומעת אותי?!״ הוא צרח עליי ואני נרתעתי והנהנתי קלות.
לפתע הוא ליפף סביב עיניי סרט שחור והפשיט את בגדיי וחוסם כל אפשרות לחסום אותו.
״אולי את לא יכולה לראות אבל אני כרגע נהנה מהנוף״
״תום מה קרה לך לעזאזל?!-״ הצלפה. מאיפה הוא הביא חגורה? לא יודעת וזה לא פאקינג מעניין אותי כרגע,דמעות זלגו מעיניי ונספגו בסרט שקשור עליהן
כשלפתע הרגשתי משהו חודר אליי.
מלכלך אותי.
השתנקתי מכאב בעוד שהוא זז בתוכי ללא רחמים.
״אני מתחננת תפסיק-״ עוד סטירה כמובן.
״תסתמי את הפה שלך אני יודע שאת אוהבת את זה!״ הוא נהם ויכולתי לשמוע שיש לו חיוך ענק על הפרצוף והמשיך לחדור אליי לפחות עשרים פעם.
״מה נסגר איתך?!״ סטירה. אבל אני לא אכנע כרגע.
״איפה התום החמוד והתמים?! התום שהיה נהנה מחיי הרווקות שלו ובורח מבנות?! זה שהיה מכבד כל בן אדם?! לאן הוא פאקינג נעלם!?!??״ צרחתי בחוזקה ואני בטוחה שקרעתי את מייתרי הקול אבל למי אכפת הוא עצר.
״פאק!״ הוא צרח הוריד את כיסוי עיניי ויצא ממני ואני ישר התקפלתי,כמה פאקינג כואב לי.
״פאק פאק פאק אני מצטער ככ היילי!״ תום צרח ויצא מהחדר.
׳איפה כל השאר...איפה אתה אדם?׳ שאלתי את עצמי
הבטתי לריצפה ומיד התחרטתי על זה.
דם. הכל מלא בדם.
הוא הרס אותי. חילל אותי לגמרי. שבר אותי למיליון רסיסים שאף אחד לא יוכל להדביק חזרה.
תום נכנס אל החדר והושיט לי בגדים,אני ממש לא עומדת להודות לו אחרי מה שהוא עשה.
הוא יצא מהחדר ואני התלבשתי וירדתי מיד לבדוק איפה שאר האנשים.
״היילי תום הנה אתם!! אנחנו כבר איזה יום שלם בחדר קולנוע מחכים שתתעורי בואי!!!״ מיקה הופיעה משום מקום וכשהושיטה אליי את ידה נרתעתי לאחור.
״את בסדר?״ היא שאלה והסתכלה לתוך עיניי ׳לא הכל לא בסדר הבן אדם שחשבתי שהוא אחד החברים הכי טובים שלי אנס אותי הרגע״ אבל אני פשוט הנהנתי והלכתי אחרייה אל חדר הקולנוע.
״פרינססה!״ אדם קרא וקם אליי וישר עפתי לאחור בקפיצה
״היילי את בטוחה שהכל טוב?״ מיקה שאלה ׳לא הכל פאקינג לא טוב!!!! תעזרו לי לעזאזל!!!׳ הנהנתי שוב.
״בואי״ אדם לקח את ידי והתחיל לרוץ לקומה למעלה והושיב אותי על הספה.
״מה קרה?״ הוא שאל והסתכל לתוך עיניי בעוד שאני מחזיקה את הדמעות עמוק עמוק עם שאר האוקיינוס שרוצה לצאת משם.
״היילי בבקשה תגידי לי מה קרה״ הוא הניח את ידו על יריכי אך קפצתי אחורה ישר.
״פאק..פאק..פאק לא..״ הוא מלמל ׳בבקשה שאתה לא חושב על מה שאני חושבת שאתה חושב בבקשה.׳נ.מ-אדם
׳בבקשה שמה שאני חושב לא נכון בבקשה אלוהים בבקשה.׳
אני נשבע אם מישהו נגע בה...פאק אנלא יכול לחשוב על מה אני אעשה לו.
רגע..תום היחיד שהיה איתה! פאק אני נשבע אם הוא עשה לה משהו.
״אני שנייה חוזר לכי למיקה ואל תזוזי ממנה אוקי?״ אמרתי בקול רך והיא הנהנה וירדה למטה ואני ישר רצתי לחדר מצלמות.
...
״בן של זונה!!״ צרחתי מבעד לדמעות שירדו מעיניי ורצתי אל חדר הקולנוע
כולם הביטו בי בשוק אבל המטרה היחידה שלי היא הבן זונה שעונה לשם תום או בקיצור אנס מסריח.
״פאקינג אנסת אותה יבן של זונה!״ האגרוף שלי הותח בפניו וכולם העבירו את מבטם להיילי שעמדה שם עם דמעות בעינייה בזמן שאני ממשיך לפוצץ את פניו של המפלצת שחשבתי שהיא החבר הכי טוב שלי.
כולם יצאו מהחדר וישר כשהבן זונה איבד הכרה רצתי לחבק את היילי שכבר קרסה על הרצפה בדמעות.
״אני ככ מצטער שלא הייתי שם היילי אני ככ פאקינג מצטער!״ אמרתי כראשי קבור בחזהה של היילי ידיי עטופות סביבה ודמעות זולגות מעיניי
״זה בסדר..זו לא אשמתך..״ היא מלמלה בלחש אבל ידעתי שהיא מתכוונת לכל מילה חוץ מהבסדר.
״אני מבטיח לך שהוא ישלם על זה ובגדול היילי אני ככ מצטער אלוהים למה לא הייתי שם לעזאזל!״ צרחתי את המילה האחרונה בקול והיילי המשיכה ללטף את שיערי
״למה את לוקחת את זה בככ רגוע?! כאילט זה בסדר גמור?! מגיע לו למות!!!״ צרחתי והיא נרתעה
״אבל אני לא מתה״ היא מלמלה
״כן אבל את מתה מבפנים היילי!!!״ צרחתי ועינייה המלאו בסערת רגשות שלמה.
פחד,אהבה,כעס,עצב
״אני אוהבת אותך אדם״ היא אמרה ועטפה בזרועותייה את צווארי ומשכה אותי לחיבוק.
״אני ככ מצטער היילי..״
״שששש אני בסדר ואתה לא אשם״ אמרה והתכוונה לכל מילה.
התנתקתי ממנה והרמתי ביד אחת את גופו של תום מהרצפה ובעטתי אותו מחוץ לבית.
הוא ככ הולך לשלם על זה והפעם? אף אחד לא יעצור בעדי.
״אאעאאעעא!!!!!!״ צרחה נשמעה מהבית.
רצתי אל עבר הקול וראיתי את מיקה ורוי עומדים מול חדר מלא בדם ודמעות בעיניהם.
_________________________
אני לא רגילה לכתוב דברים בסגנון הזה אז תגידו לי מה חשבתם על הפרק חג שמח לכולםם❤️
YOU ARE READING
Just friends?
Romanceהיילי:הוא היה כל מה שרציתי. כל מה שחלמתי עליו. כל מה שבחורה יכלה לבקש בגוף אחד. אך בשביל להשיג אותו הייתי צריכה לעבור הרבה עליות ומורדות. אדם:היא הייתה כל מה שרציתי. כל מה שחלמתי עליו. כל מה שגבר יכל לבקש בבחורה ככ קטנה. אלוהים הביא לי מתנה אך בשביל...