Kapıyı açtım ve karşımda gözleri dolmuş babamla, koltuğunda sinirli bi şekilde duvara bakan bir adamı gördüm. İçeri girdiğimde bakışları bana çevrildi. Babam "Kızım!" diyerek bana sarıldı. Ayrıldığında diğer adamla göz göze geldim. Kahverengi saçlı, toprağında kaybolacağım kadar koyu kahve gözlü, yapılı, agresif duran, 180 boylarında uzun boylu bir adamdı gördüğüm.
Şaşkınca ona bakarken gözlerinde bir şeylerin değişitiğini fark ettim. Bana biraz daha şeytanca bakıp gülümsedi. Masasının üstünde yazdığından anladığım kadarıyla adı Kim Taehyung'du.
KİM TAEHYUNG'UN ANLATIMINDAN
İçeri girdiğinde nefesim kesildi.. Siyah saçlı, kiraz gibi kırmızı dolgun dudakları, minicik kalkık burnu, ince beli ve büyük kalçasıyla çok güzeldi. Masamın önüne geçtim ve masaya dayanıp kollarımı göğsümde kavuşturdum. Babasına dönerek;
"Tamam, y/n buraya geldiğine göre artık siz gidebilirsiniz."
Y/n'ye döndüm ve "Yürü, gidiyoruz." dedim ve kolundan tuttum. Şaşkınca bana bakarak "N-ne, nereye gidiyoruz.. Baba?" diyerek babasına döndü.
"Kızım çok özür dilerim ama seni şirketimizi kurtarmak için... kurtarmak için.. sattım" diyerek başını öne eğdi.
Y/N'NİN ANLATIMIYLA
"Kızım çok özür dilerim ama seni şirketimizi kurtarmak için... kurtarmak için.. sattım"
Şaşırmış ve dehşete düşmüştüm. Babam, hayatımın erkeği, kahramanım.. bana bunu yapmış olamazdı. Gözlerimden yaşlar akarken önce kolumu tutan eline, sonra da yüzüne baktım. Bir hışım kolumu çekicekken daha sıkı tuttu ve kulağıma eğildi.
"Şşş, sakin ol. Böyle hırçın davranırsan anlaşamayız ama"
Sonra geri çekildi ve bana hınzırca gülümsedi. Başımı öne eğdim ve ayakkabımın ucuna gözlerimi diktim.
"Siz çıkabilirsiniz, Bay Hun".
"Hayır, baba nolur gitme!" diye haykırdım. Babamsa hiç bana bakmadan odadan çıktı. Tarhyung denilen adam odadakilere döndü ve;
"Tamam, eve gidiyoruz. Sehun, hazır di mi ev?"
Sehun ona baktı ve "Evet, hazır efendim." dedi. Sehun ayrıca beni buraya getiren şahıstı. Ona yalvarırcasına baktım "N-nolur beni bırakın. Yalvarıyorum. Lütfen..". Gözyaşlarım akmaya başladı ve daha konuşamadım.
Taehyung bana dönerek "Şş, daha yalvarmaya zamanın olucak. Şimdiden başlamak istemezsin" diyerek önüme düşen saçımı kulağımın arkasına attı. Bir hışım elini savdım. Gözlerinde sinirle bana döndü.
"Tamam bu kadar yeter! Gidiyoruz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Kim Taehyung ile Zoraki Evlilik +18
Romanceyn ve mafya kim taehyung'un zoraki evliligi