Siyah gözlü, hafiften uzun saçlı bir adamdı karşımda durup bana sırıtan. Yutkundum ve yatakta biraz geriledim. Gerilediğimi görünce burnundan güldü ve odaya girdi. Gözlerimi kocaman açmış ona bakmaya başladım. Avuçlarım terlemişti ve kalbim küt küt atıyordu.
Yavaş adımlarla yanıma geldi. Bana doğru eğilince yatağa doğru sırtımı yakınlaştırdım geri çekilmek için. Ama daha da yakınlaşmaya başladı. Sol elini yatakta omuz hizama koydu ve üstüme daha çok eğilmeye başladı. ben de gerilediğim için sırtım yatağ değdi. sağ elini saçlarıma götürdü ve okşamaya başladı.
"Demek yn sensin.. Çok güzelsin."
Bi anda yüzünü boynuma yaklaştırdı ve sağ bacağını vücudumun ğstüne attı. Kesik kesik nefes alıyordu. Kafasını kaldırdı ve bana baktı. birkaç saniye sonra beni bileğimden tutup ayağa kaldırdı.
"Üstüne bir şeyler al, gidiyoruz"
Anlamamıştım. Tae nerdeydi?"N-neden? Taehyung nerde? Naptınız ona?!"
Tae dediğim an gözleri hiddetle açıldı ve bağırmaya başladı.
"Seni ilgilendirmeyen işlere burnunu sokma! Al üstüne şunu, gidiyoruz." dedi ve ceketini çıkarıp bana giydirdi. Bileğimden tuttu ve beni kapıya çekiştirdi. Ayaklarımı yerde sürüdüm gitmemek için. Bunu fark etti ve kafasını sağa sola salladı."İlla uğraştıracaksın di mi"
Belimden ve dizlerimdentutup beni havaya kaldırdı ve sırtına attı."Y-ya napıyorsun! indir beni çabuk." desem de tabii ki indirmedi.
******************
Beni arabaya kadar kucağında taşıdı. Arka koltuğa koyduktam sonra yanıma oturdu. Çaktırmadan ona bakarken o ileriye doğru bakıyordu.
"Ne o, çok mu yakışıklı buldun? Gözlerini benden alamadın." dedi karşıya bakıp sorırarak. Utanıp hemen önüme döndüm. "Tabii o suratsız heriften sonra, sana ilaç gibi gelmişimdi." diye söylendi kafasını sallayarak. Sonra bana döndü ve, "Bakalım bundan sonra Tae napıcak." dedi ve kahkaha attı. Korkuyla önüme döndüm ve içimden dua etmeye başladım. Tanrım, beni kurtar!
sonunda yb attım!!! bundan sonra bölünleri daha çok ve uzun atmaya çalışıcam çünkü yaz tatilindeyiz. beğendiyseniz devamı için beğenip yorum yapmayı ve takip etmeyi unutmayınnn. bi sonraki bölümde görüşürüz cookielerimm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Kim Taehyung ile Zoraki Evlilik +18
Romanceyn ve mafya kim taehyung'un zoraki evliligi