-7-

2.6K 72 91
                                    

Yol uzun geldiği için uyumuştum ve zamanın nasıl geçtiğini fark etmedim. Uyandığımda "Hey in hadi" dedi, ben de korkuyla başımı sallayıp "t-tamam" diyerek indim.

İnip etrafa baktığımda kocaman bir havuz ve etrafı ağaçlarla çevrili bembeyaz, iki katlı bir villanın önündeydik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




İnip etrafa baktığımda kocaman bir havuz ve etrafı ağaçlarla çevrili bembeyaz, iki katlı bir villanın önündeydik. Arkamdan geldi ve elini belime atıp benimle beraber yürümeye başladı. Bu taştan ve korkudan yüzüm kızarmış yüzümle başını öne eğerek villaya doğru yürüdüm. İçeri girdiğimizde adamlarına konuştu:
"Oda hazır mı?"
başlarını salladılar. Adam bana doğru döndü ve "Yürü" dedi. Yerimde durdum bana hiddetle yaklaştı ve yüzünü yüzümün hizasına indirdi.
"Sana yürü dedim"
" istemiyorum, bırak da beni gideyim nolur" diye yalvardım. Daha da sinirlendi ve gözlerini hiddetli açtı. Sağ kolumu tuttu ve beni kendine yaklaştırdı. "Hiçbir yere gitmek yok, düş önüme!" diyerek beni odaya doğru sürükledi. Beni üst kata çıkardı ve odanın zeminine doğru fırlattı. " sana seslenene kadar burada kalacaksın!". Korku dolu gözlerle ona baktım ve yavaşça kafamı salladım. Birkaç saniye daha bana baktıktan sonra kapıyı kilitledi ve gitti. Kendimi yatagin üzerine attım ve sakinleşmeye çalıştım. Ah tanrım, bunlar neden benim başıma geliyordu?

**********************

Bir süre sonra ağlarken uyuya kalmışım. Uyandığımda hava kararmıştı. Odaya göz gezdirdim. Beyaz mobilyalar döşenmiş şık bir yerdi.

Gözümü açtıktan birkaç dakika sonra kapının kilidi açıldı ve içeri beni kaçıran girdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gözümü açtıktan birkaç dakika sonra kapının kilidi açıldı ve içeri beni kaçıran girdi. Elinde bir tepsi vardı, " Oooo, sonunda uyanmışsın" diyerek yanıma yaklaştı ve yatağının üzerine oturdu. Korku dolu gözlerle ona baktım ve yatakta dik oturdum. Sırıttı, "Korkmana gerek yok, işim senle değil. Ama Tae canımı sıkarsa sana da dönebilirim" dedi ve göz kırptı. Gözlerim kocaman açık ona baktım ve kafamı hafifçe aşağı yukarı salladım. Bi anda sırıtışı gittti ve tepsiyi bana uzattı. "Ye.". Noldu anlamamıştım ama acele şekilde tepsiyi aldım. Pilav, gimbap ve ramen vardı. Tam yiyecekken adamın beni izlediğini fark ettim ve utanarak elimdeki gimbapı bıraktım. Kaşlarını çattı ve "Noldu, niye yemiyorsun?" diye sordu. Başımı öne eğip mırıldandım. Çenemi tutup gözlerine bakmamı sağladı, "Sana neden yemiyorsun diye sordum. Düzgünce cevap vericeksin" "Ş-şey, utandım da sen öyle bakınca. Odadan çıkar mısın?.." Bana tuhaf bir bakış attı ve "Garipsin." dedi ve kaşlarını anlamayarak çatıp ayaklandı ve kapıya doğru yürüdü. Çıkınca yemeğimi yedim ve tepsiyi kapının yanındaki yere bıraktım. Bir süre ayakta durup düşündüm, acaba aşağı kata inse miydim yoksa o gelene kadar beklese miydim. Biraz ikilemde kaldıktan sonra kapıyı yavaşça açtım ve dışarıyı dinlemeye başladım. Televizyon sesi geliyordu. Yavaşça aşağı inmek için merdivene yöneldim ve sessiz adımlarla indim. Salona doğru geçtim ve kapıdan içeriye baktım. Haber izliyordu. Beni fark etti ve gözleri şaşkınlıkla açıldı. Sonra sırıttı ve...



##########|||| arkadaşlarrrr özür dilerim daha sık atıcam demiştim sma tatile çıkmıştık bakamadım buraya :((((((((( ama şu an diğer bölümü de yazıyorum yani diğerini de yakında yayınlıcam. biraz uzun olsun bölümler istediğim için hemen atamıyorum. öesela bunda da 400 küsür kelime yazmışım oysa daha uzun istiyorummm. neyse halledicez. görüşürüz cookielerrr######||||

Mafya Kim Taehyung ile Zoraki Evlilik +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin