-8-

2.1K 75 55
                                    

Yavaşça aşağı inmek için merdivene yöneldim ve sessiz adımlarla indim. Salona doğru geçtim ve kapıdan içeriye baktım. Haber izliyordu. Beni fark etti ve gözleri şaşkınlıkla açıldı. Sonra sırıttı ve...

JUNGKOOK'UN ANLATIMIYLA
Haber izliyordum bi anda sol tarafta bi kıpırtı fark ettim. Gözümü oraya çevirdiğimde yn'yi gördüm. Bi an şaşırmıştım ama olsun, yanıma gelmiş olması hoşuma gitmişti. Elimle yanıma çağırdım, ürkek adımlarla yanıma geldi. "Ne duruyorsun, otur." dediğimde yavaşça oturdu. Bi süre ona baktım, ona baktığımı fark edince gözlerini kaçırıp önüne baktı.
"B-beni ne zaman geri götüreceksiniz?" Sinirden gözüm döndü. Gerçekten onun yanına mı gitmek istiyordu?? Ben varken o muydu gerçekten? Ah, buna takılmam bile saçma. Asıl orda göreceği işkenceden kurtardığım için mutlu olması gerkirdi.
"Ona dönmeyi gerçekten istiyor musun?" diye sordum. "Onunla olmaktan mutlu değilim onu sevmiyorum ama.." sözünü kestim. "Ama?? Ama benim yanımdan daha mı mutlusun?" "Ş-şey hayır öyle değil. Yani belki orda kaçab-" sustu. Planını açığa çıkardığını düşündüğü gözlerinden okunuyordu. Sırıttım, "Planın bu muydu yani?" "H-hayır ama yani-" diye itiraz etmeye çalıştı. Bi süre sustuk.

YN'NİN ANLATIMIYLA
Sustum, planımı açığa vurmuştum ama pek önemi yoktu. Sonuçta oraya bi daha gitmeyeceğimi anlamıştım. Taehyung'a ne olduğunu düşünmeden de edemiyorum gerçi. Yenilmez duruyordu dışardan bakılınca. Acaba öldürdüler mi diye düşündüm ama olma ihtimalinin yüksek olması içimi bi tuhaf hissettirdiği için bu düşünceyi kafamdan atmaya çalıştım. O an karnının guruldadığını duydum. Göz göze geldik, "Yemek yicem sen yedin di mi?" "Ah evet yedim." "Tamam". Kalktı ve mutfağa gitti. O an kapıya baktım. Acaba kaçabilir miysdim? Yavaş yavaş kapıya doğru yürüdüm. Tam kapıyı açacakken bi el orumu kavradı ve büktü "Nereye gittiğini sanıyorsun?" "C-canım acıyor, bırakır mısın lütfen" dedim ama daha sıkı tutmaya çalıştı. Kulağıma istediğini gördüm." Saçımı çekti ve beni odama sürükleri. İçeri atıp: Aklın başına gelene kadar burada kalacaksın!" diye bağırdı ve kapıyı kilitleyip gitti. Yere çöktüm ağlamaya başladım.

JUNGKOOK'UN ANLATIMIYLA
Gerçekten kaçmaya mı çalışmıştı?? Sinirlerim tepeme çıkmıştı. Sanki ona çok iyi davranmıyoröuşum gibi gerçekten kaçmaya mı çalışmıştı?? Sanki tae ona daha iyi davranıyormuş gibi benden kaçmaya çalıştı. Çok tuhaf, çok sinirli ve üzgün hissediyordum. Hayır hayır, neden üzgün hissediyordum ki gerek yoktu. Odama yatmaya gittim.

SABAH
Kalktığımda saat 13'tü. Üstümü giyinip yüzümü yıkadıktan sonra aşağı indim. Kahvaltı hazırdı, tam masaya oturucakken aklıma yn geldi. Aşçıya yemek yiyip yemediğini sordum. Henüz vermediğini, vermek için benden talimat beklediğini söyledi. "Hazırla o zaman". O hazırlarken biraz telefona baktım. Birkaç işimi hallettikten sonra aşçıdan yemekleri alıp yukarı çıktım. Kapısını tıklattım, ses gelmeyince içeri girdim. Gözleri ağlamaktan şişmiş şekilde uyuyordu. Bi an uyandırmaysam mı dedim ama kalkması lazımdı. Ayağımla dürttüm (elinde tepsi) ama uyanmadı. "Kalk artık" diye seslendim ayağımla yine dürterek. Kıpırdanmaya başladı. .Uykuyla gözlerini kısıp bana baktı, yavaş yavaş kalktı ve yatağa oturdu. Yemekleri masaya koydum, oturdum. "Gel".

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mafya Kim Taehyung ile Zoraki Evlilik +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin