-5-

4.2K 104 82
                                    

KİM TAEHYUNG'UN ANLATIMIYLA
Sonunda kiraz kırmızısı dudaklarını öpmüştüm. Bana karşılık vermesini de sağlamıştım. Şimdi sıra onu tamamen benim yapmaya gelmişti. Öpüşürken tek elimle sırtını okşuyordum. Sırtını bırakıp onu soymaya başladım. Üstündeki beyaz cropu çıkardıkça süt gibi beyaz, pürüzsüz teni ortaya çıkıyordu. Dudaklarımda gözyaşlarının tuzlu tadını hissediyordum. Kalbim bunu zorla yaptığım için bir an ağırsa da kendimi toparladım ve soymaya devam ettim.

Artık sadece sütyeniyle kalmıştı üstü. Dudaklarımı karnına koyup öpmeye başladım, aynı anda da iki elimle sırtını okşuyordum. Tam elim üstündeki pantolona inmişti ki bir anda ateş sesleri kulağımı doldurdu ve aynı anda kapı açıldı, gelen çalışanlardan biriydi. Sinirle yn'nin üstünden doğruldum ve olan döndüm.
"Ne haddine bir anda odaya girmek!"
Y/n'nim ağlaması durmuş, kollarını göğsünde birleştirmişti ve şaşkınca gelene bakıyordu.
"Efendim, çok özür dilerim ama Jungkook ve adamları bastılar."

Y/N'NIN ANLATIMIYLA
İçeri bir adam girdi ve Tae üstümde durup doğruldu ben de göğsüme ellerimi sardım ve adama bakmaya başladım.
"Efendim, çok özür dilerim ama Jumgkook ve adamları bastılar."
Daha da şaşırmış ve korkmuştum, kimdi bu jk denen adam ve neden basmışlardı burayı? Tae üstümden kalktı, ben de hemen yorganı üstüme örttüm. Bunu yaptığımı fark edince bana değişik bir bakış attı. O sırada adam çıkmıştı, ğstünğ giyinmeye başlarken "Bir dahakine elimden kaçamayacaksın, burada bekle. Yemeğini göndericem güzelce ye" dedi.

-bir saat sonra-
Yemeğimi yemiştim ve silah sesleri sonunda bitmişti. Merdivende ayak sesleri duydum ve hemen ardından kapı ardına kadar açıldı. Karşımda tanımadığım bir adam vardı.




kusura bakmayın bu bölüm böyle kısa oldu ama derslerimden wattpade gircek zaman bulamıyorum

Mafya Kim Taehyung ile Zoraki Evlilik +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin