-3-

4.6K 98 21
                                    

Zorla bindirildiğim arabada dışarı izlerken ağlamamak için zor duruyordum. Babamın işlerinin şu sıralar kötü olduğunu biliyordum ama bana bunu yapacağı aklımın ucundan geçmezdi.

Bir malikanenin önünde durduğumuzda arabadan inmek için herhangi bir harekette bulunmadım. Bunu gören Taehyung kapımı açtı ve beni dışarı itti. Ne kadar kaba biriydi bu böyle? Kolumdan tutup içeri sürüklemeye başladı. Kolum acıyordu ama bunu söylersem bırakmaktan çok daha fazla sıkacağımı düşünüyordum.

KİM TAEHYUNG'UN ANLATIMIYLA

Y/n'yi eve getirdim. Çok korkmuş ve çekingen duruyordu ama umursamadım ve onu durduğu yerde bırakıp ileri doğru yürüdüm.

"Burası, artık yaşayacağımız yer. Sevsen iyi olur ha sevmeyeceğim dersen senin kararın sevdiririz biz de" diyip sırıttım. Korku dolu bir bakış attı. Sehun'a onu odasına götürmesini emrettim ve koltuğa oturup şarabımı yudumlamaya başladım ama kız gitmekte diretiyordu. Kadehimi sertçe masaya vurdum ve Yn'nin kolunu sıkıcs kavradım "Zorluk çıkarma yoksa daha kötü olur. Canını daha çok yakarım bu akşam bebeğim" dedim. Dudakları titriyordu. Ne güzel dudakları var diye düşündüm. Ama o an bunun sırası değildi. Neden bunları düşünmüştüm ki?

Y/N'NİN ANLATIMIYLA

Kolumu sıkıyordu ve canım çok yanıyordu. Ama karşı koyarsam daha çok yakardı. Onu dinledim ve Sehunla gittim. Beni beyaz renginin ağırlıklı  olduğu bir odaya götürdüler.

Ve Sehun arkamdan kapıyı kilitledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve Sehun arkamdan kapıyı kilitledi. Peşinden koştum ve kapıyı yumruklarken bağırmaya başladım. "Bırakın beni! Açın kapıyı, lütfen! Bırakın beni çıkmak istiyorum burdan."

Mafya Kim Taehyung ile Zoraki Evlilik +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin