~Lynn~
Ik zit naar het meer te staren. Ik wil Samuel los laten maar het lukt nog niet. Me mobiel trilt. Ik pak me mobiel en ik kijk wie het is.Rein: ey Lynn het mag.
Ik: omg tnx !! Hoe kan ik je bedanken ?!
Rein: haha maar het is morgen.
Ik: oke kun je de locatie naar me toe sturen ??
Rein: is goed hoor.
Samuel: Lynn ik wil vandaag met je praten.
Ik: geen tijd vandaag
Samuel: morgen dan.
Ik: geen tijd.
Samuel: Lynn !! Ik wil met je praten nu !!
Ik: ik kan niet punt uit !!
Samuel: je bent verliefd op me he ??
Ja hoor Kaj heeft het door gezegd. Wat moet ik nu zeggen ??! Ja of nee. Wacht ik zeg gewoon dat leg ik je uit.
Ik: ik leg je het deze week uit.
Samuel: ja dus.
Ik: hou op.
Ik app meteen Fenna voor raad.
Ik: Fen ik heb je nodig. Kan ik naar je toe komen !!?
Ik wacht niet op antwoord. Ik stop me mobiel in me broekzak en ik fiets weg naar Fenna. Als ik aan kom zet ik me fiets neer. Ik bel aan. Ik hoor gelach. Dan doet Fenna de deur open. "Oow wat doe jij hier ??" "Dat klinkt ook leuk." "Sorry." Ik hoor gepraat en gelach maar de deur is dicht. "Ik wilde met je praten maar je bent druk bezig." "Ik loop wel even met je mee." Ze doet de deur dicht. We lopen samen. "Wat is er ??" "Samuel zoekt me steeds op maar ik kan nog niks zeggen. Ik wil hem vergeten en dan vertel ik het hem maar ik weet niet hoe." "Het komt echt allemaal goed. Richt je op Mainstreet." "Wat ?? Hoe kom je hier aan ??" Fenna staart me aan. "Fenna kom snel B-brave gaat zingen !!" Roept Iris. B-brave gaat zingen ??! Richt je op Mainstreet ?? B-brave is bij hun. De meiden zijn bij hun en ik.......ik mag lekker liefdesverdriet hebben. "Uhm....Lynn dit is niet wat het lijkt." Zegt Iris. "Dankjewel voor jullie vriendschap. Hopelijk vinden jullie een leuke vriendin." Ik loop weg. Pff wat dramatisch zeg !! "Lynn wacht." Roept Fenna. "Het is klaar !!" Roep ik. Ik loop weg. Verdrietig ?? Nee hoor. Boos ?? Ja.
Ik kom na het rond lopen bij het voetbal veld aan. Er is een wedstrijd bezig. Ik hang tegen het hek aan en ik kijk naar de wedstrijd. "Sebastiaan !!" Ik roep de coach van het team. "Ey Lynn !!" Hij komt naar me toe lopen. "Het zangmeisje." Zegt ie. Ik glimlach. "Hoe laat gaan jullie Nederland tegen Frankrijk kijken ??" "Om half 7. Blijf je hier ook eten ??" "Ja leuk !!" "Oke ik ga weer verder." Hij gaat weer terug naar zijn plek. Nou dan ga ik naar huis om me sleutel te halen. Ik loop naar huis.
Ik bel aan. Me moeder doet open. "Hey mam. Ben me sleutel vergeten." "Kan gebeuren." Ik stap naar binnen. "Oow ja ik eet niet mee. Ik eet bij DEM (voetbalclub)." "Uh...oke." Ik loop naar me kamer. "Ey Lynn." Zegt Iris als ik mijn sleutel aan het zoeken ben. "Hoi." "Sorry voor net. Dat was de bedoeling niet." "Geef niet." Ik heb me sleutel gevonden. In me bureau la. Hoe komt die daar ??! "Echt ??!" Zegt ze blij. Ik kijk der boos aan. "Je bent wel boos he." "Tuurlijk. maar laat maar." "Nee niet laat maar." "Wel Iris ik ga nu dus bye." Ze gaat voor me staan. "Nee. Wij zijn niet uitgepraat. We hebben er allemaal spijt van !!" "Dat moet ik geloven ?? Nu zeggen jullie sorry en zometeen doen jullie het weer. Sorry maar ik zoek wel andere vrienden. Vrienden die me niet in de steek laten." "We laten je niet in de steek !!" "Wat jij wilt. mag ik er nu langs ??" "Nee." "Weet je zijn wij wel tweelingzussen ??" Vraag ik. "Ja we lijken op elkaar !!" "Wie zegt dat ?? Samuel ??" "Wat is er hier aan de hand ??" Vraagt me moeder die bij de trap staat. "Vrienden die eigenlijk geen echte vrienden zijn laten sommige mensen stikken maar dan moet zij er weer mee bemoeien." Zeg ik. "Niet !! Mam we hebben spijt en...." Ik ga door Iris heen. "Ik ga bye." ik loop naar de trap toe. "Jij gaat nergens heen !! Dit moet uitgepraat worden nu !!" Zegt me moeder boos. "Nee niet nu." "Lynn !!" Roept me moeder. "Laat me alsjeblieft. Ik kom hier wel overheen." Ik loop weg.
JE LEEST
Love
RomansaLynn is 17 jaar. Ze houdt van zingen. Zelf kan ze geen liedjes schrijven. Maar ze krijgt een opdracht om zelf een liedje te schrijven. haar onderwerp is 'Liefde' maar ze is nog nooit verliefd geweest !!! Ze ontmoet via haar vriendin een Boyband gena...