37. Verliefd

79 8 1
                                    

"Ik ga naar bed." Zeg ik een tijde later. Ik geef de jas aan Samuel en ik loop het huisje in. Ik poets me tanden en ik kleed me om in de badkamer. Ik loop terug naar de kamer. Fenna komt net aan lopen. "We gaan allemaal naar bed." "Oke." "Kom eens." Ik loop met Fenna der kamer in. Naomi zit op bed. Fenna doet de deur dicht. Ik ga zitten op Fenna der bed. "We hebben het net over liefde gehad in het algemeen. Naomi en ik zaten toevallig naast Samuel." Ze maakt met der vingers aanhalingstekens. "We hebben met hem verder gepraat. Hij zei dat hij verliefd is." "Oke." "Op jou !!" Zegt Naomi. ik glimlach. "Maar ik ga nu naar bed want ik ben echt moe." Ik loop naar de deur en ik doe hem half open." Fenna en Naomi komen dicht bij me staan. "Als er wat gebeurt vertellen he." Zegt Fenna. Ik lach. ik doe de deur wijder open. "Nou welterusten meiden." Zeg ik. "Welterusten." Roepen ze. Ik loop naar me kamer. Samuel is er niet. Ik vouw me kleren. Ik loop naar me kast en ik leg me kleren er in. Samuel komt binnen lopen en doet de deur dicht. Ik doe de deur dicht van me kast. "Ik dacht dat jij moe was." "Ben ik ook." "We zijn gelijk klaar." Zegt Samuel. "Oow Fenna wilde me net even spreken." "Oke." Ik ga op zijn bed zitten. "Nog iets van Amanda gehoord ??" Hij doet zijn pyjamabroek aan. "Nee wel van Niels. Ze hebben het fijn samen." Hij doet zijn shirt uit. "Sorry." Hij komt naast me zitten. "Hoezo sorry ??" "Misschien wil je er niet aan denken." "Weet je waar ik wel wil aan denken." "Nou ??" "Aan jou." Hij komt op me af en zoent me. Ik ga liggen. Zijn zachte lippen komen op die van mij.

Ik lig tegen Samuel aan. "Lynn." Ik kijk op. "Ja." "Je zei bij het kampvuur dat je van me houdt." Nee zeg niks dat je niet van me houdt dan wil ik meteen weg !! "Ik hou ook ontzettend veel van jou." Ik geef hem een kus. "Waar was je vanmiddag ??" "Bij jou." Lach ik. hij streelt me door me haren. "Ik bedoel toen je boos werd omdat iedereen vroeg of wij een relatie hebben." "In het bos met Fenna. We hebben een goed gesprek gehad." Hij gaat opeens zitten. "Is er iets ???" Vraag ik. "Ze heeft zeker gezegd dat je wat moet proberen met me." "Nee waarom denk je dat ??" Ik ga ook zitten. "Ik ben al die tijd verliefd op je geweest maar ik had me gevoelens geblokkeerd." "Het was zeker moeilijk door mij ??" Lacht hij. "Als jij me nou met rust liet...." Zeg ik lachend. Hij duwt me. "Nou ik ga slapen want ik ben moe." Ik knal weer neer. Samuel gaat ook liggen. Hij geeft me een kus. "Welterusten prinses." Ik lach. "Welterusten prins."

Ik open me ogen. Ik voel een arm om me heen. Samuel ligt tegen me aan. Het voelt zo fijn. Ik snap niet dat ik dit wilde weg stoppen. Ik pak zijn arm en ik hou het tegen me aan. Ik voel een kus op me hoofd. "Goedemorgen." Zegt hij. Ik draai me om. "Goedemorgen." hij geeft me een kus op me mond. "Lekker geslapen ??" "Heerlijk." "Dit is al de tweede keer dat je hier slaapt." Lach hij. "Bij jou is het gewoon fijner." Ik glimlach. De deur gaat open. Fenna en Naomi komen binnen. Ze doen de deur dicht. "Goedemorgen tortelduifjes." Zegt Naomi. Ze komen op bed zitten. "Lekker geslapen ??" Vraagt Fenna. We knikken. "Is het nu officieel ??" Vraagt Naomi. Ik kijk met een blik dat ze der mond moet houden. De arm van Samuel gaat weg. "Lynn we hadden vannacht zo iets grappigs gedaan." Zegt Fenna snel. "Oow wat dan ??" Samuel gaat uit bed. "We hebben allemaal berichtjes gestuurd naar de ex van Naomi en ik heb hem gebeld. Je moest er echt bij zijn !!!" Samuel loopt de kamer uit. "Hebben jullie nou een relatie ??" Vraagt Naomi meteen. Ik knik nee. "Nee ??!" Roepen ze. "Ssstt !!! Niet de hele wereld hoeft het te horen !!" "Jullie hebben gezoend, tegen elkaar aan gelegen en hij heeft je nog niet gevraagd ??" "Nee misschien is het zo wel beter." "Beter ??!" "Alsjeblieft meiden dat is tussen Samuel en mij." Ze knikken. Ze hebben wel gelijk, moet ik hem misschien vragen ??

LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu