Ik zit beneden voor de tv met me ontbijt. Het is elf uur en de andere hebben hun ontbijt al op. Me ouders zijn aan het wandelen, Rick is bij een vriend en Iris is boven. Ik kijk naar Xite. Me mobiel trilt achter elkaar. Ik pak hem van tafel en lees me berichten. Het zijn allemaal berichten van de groep waar ik met me vriendinnen in zit.
Naomi: pff het is uit met Daniël.
Fenna: je hebt niks vertelt dat je weer een vriendje had.
Naomi: sorry maar hij was echt speciaal voor me. We waren eerst vrienden.
Blijkbaar kun je niet vrienden zijn met een jongen. Nou misschien komt het gewoon door jezelf. Ik lees weer verder.
Emma: awh meisje komt wel goed X Kaj volgt me !!! 😍
Iris: omg !! Mij nog steeds niet zo irritant. Lynn kun je het voor me regelen ??
Ik: komt goed Naomi Xx Iris kun je zelf regelen.
Naomi: nou zo als jij er voor staat komt het niet goed
Heeft ze het nou over mij ??! Wat bedoelt ze nou ??
Ik: hoe bedoel je ?!
Naomi: jij en Samuel zijn ook nog steeds niet bij elkaar
Ik: ik vind hem niet eens leuk !!
Fenna: meiden rustig. Zullen we binnenkort wat leuks doen ??
Naomi: ja Leuk !!
Emma: kamp ??
Iris: Em doe niet zo raar
Fenna: nee goed idee !! Bij wie spreken we ff af ??
Iris: Hier bij mij ??
Fenna: Is goed tot zow Xx
Ik leg me mobiel op tafel. Is Kamperen een goed idee ?? Ik zet de tv uit en ik loop naar me kamer. Ik doe me kast open en ik pak een spijkerjasje, een shirt en een spijkerbroek uit de kast. Ik kleed me om. Ik draai me om en ik schrik van Iris die in de deur opening staat. "Samuel praat tegen me op DM." "Leuk." "We hebben het over jou." "Ben ik zo interessant onderwerp ??" Iris krijgt een glimlach op der gezicht. Ik pak een borstel en ik borstel me haar. "Hij mist je." "We hebben elkaar pas gezien dus je lult." "Echt niet !!" Roept Iris. "Dan niet." De bel gaat. Iris rent keihard naar beneden. Ik leg me borstel weg. Ik ga zitten op bed. Ik hoor gepraat in de gang. De deur gaat open. ''Lynn we gaan op mijn kamer zitten kom je ??'' ''Ja ik kom.'' Ik loop met Iris naar haar kamer. ''Heey girls.'' Zeg ik. ''Hey Lynn !!'' ''Heey schatje !!'' ''Heey.'' Roepen ze door elkaar. Ik ga op bed zitten naast Emma. ''Dus we gaan kamperen ??'' Vraagt Emma. ''Ja als iedereen het goed vind.'' Zegt Fenna. Iedereen roept door elkaar ja. ''Ik ga alleen mee als er geen jongens mee gaan.'' Zeg ik. Dan is het stil en iedereen kijkt mij aan. ''Juist leuk met jongens !!'' Zegt Iris. ''We spotten daar ook jongens dus boeit niet of ze me gaan.'' Zegt Emma. ''Ik ben het met Lynn eens, geen jongens.'' Zegt Naomi. Naomi ziet er echt verdrietig uit. ''Oke er mogen geen jongens komen en als je iemand leuk vind ga dan met hem ergens heen zodat wij er geen las van hebben.'' Zegt Fenna. ''Oke maar waar gaan we heen ??'' ''Hoge Veluwe !!'' ''Nee Beekse bergen !!" Roepen ze weer door elkaar. ''Hoge Veluwe is beter.'' Zegt Naomi. ''Hoezo ??'' Vraagt Iris arrogant. ''Doe niet arrogant.'' Roepen Naomi en ik. ''Ja waarom Hoge Veluwe ??'' ''Het is daar zo mooi he. Ik heb zelfs herten gezien.'' ''Omg cool !!'' Roept Emma. ''Op de camping ??'' Vraagt Iris. ''Nee op de camping zie je altijd konijnen.'' ''Het word dus hoge Veluwe ??'' Vraagt Fenna. We stemmen toe. ''Wanneer gaan we ??'' Vraagt Emma. ''Over twee dagen ??'' Vraagt Naomi. "twee dagen ??!'' Vraagt Iris. ''Ik moet het nog wel vragen hoor !!''
We zitten aan tafel. Iris durft niet te vragen of we over twee dagen mogen kamperen dus moet ik het weer doen. ''Mam en pap.'' ''Ja.'' Zegt me moeder. ''Iris en ik willen wat vragen.'' ''Zeg maar.'' Zegt me moeder. ''Wij willen over twee dagen gaan kamperen met onze vriendinnen.'' Iris kijkt verschrikt naar haar bord. Ik kijk naar Rick die met een brede grijns op zijn gezicht naar me ouders kijkt. Ik durf ook niet te kijken. "Waar gaan jullie heen ??" Vraagt me vader. Ik kijk hem aan. "Hoge Veluwe in Arnhem." Me vader kijkt me moeder aan. "Wat vind jij ??" Vraagt me vader aan me moeder. "In een tent ??" Vraagt me moeder dan. Ja dat weten we dus nog niet. "In een huisje." Iris kijkt meteen op en kijkt me verward aan. Ik doe een vinger voor me mond en haal hem snel weg. "Dan mag het van mij." Zegt me vader. Ik kijk me moeder smeekend aan. "Neem je mobiel mee en hou ons op de hoogte van alles." Zegt me moeder. Iris springt op. "Omg bedankt !!!" Roept ze uit. "Dankjewel." Zeg ik rustig. "Wij ruimen de tafel wel op." Zeg ik. Ja als je wat krijgt moet je wat terug doen. "Nee." Roept Iris uit. Ik kijk Iris boos aan. "Oow ja wij ruimen de tafel wel op." Ik pak de borden en loop er mee naar de keuken. Ik krijg een bericht en ik pak me mobiel.
Samuel: ik durf het bijna niet te vragen maar zouden we morgen wat doen ??
Ik staar naar het bericht van Samuel. Wat zou ik doen ?? Ik wil hem niet kwijt maar ik ben denk ik nog steeds verliefd op hem. Ik mis hem zo. Het word nooit meer zoals eerst. "Lynn ik heb bijna alles gedaan !!" Iris roept me uit me gedachten. "Oow....uh....sorry." Ik stop me mobiel weer in me zak. Ik loop de woonkamer weer in. alles is al opgeruimd. "Ik...uh...ik ga even naar buiten." Zeg ik. "Oow alleen ??" Vraagt me moeder. "Neem anders Iris mee." Zegt me vader. Ik doe me schoenen aan en ik pak me Longboard. Ik loop naar buiten. Iris rent achter me aan en doet de deur dicht. "Wacht op mij." Zegt ze. Ik sta met me voet op me Longboard. "Iris laat me alsjeblieft." Zonder dat ze kan antwoorden rij ik weg.
Ik kom bij me plekje aan maar al snel zie ik dat ik niet alleen ben. Er staat een jongen met blond haar tegen het hekje aan en kijkt naar het meer. Ik zet mijn Longboard tegen een bankje aan. Die jongen heeft blijkbaar ook een Longboard mee want bij het andere bankje ligt een Longboard. Ik loop naar het hekje en ik kijk het meer op. Ik zou graag willen dat iemand me kan helpen. Ik weet niet meer wat ik voel voor Samuel en Rein. Maar ik wil ze allebei niet kwijt. Samuel zit denk ik samen met Amanda op de bank ofzo. Elkaar kusjes geven. Ik ril. Ik moet er niet aan denken. Ben ik dus nog verliefd ?? Kan iemand alsjeblieft antwoord geven ??! Ik hoor gesnik. Huilt die jongen nou ??! Ik heb nog geen eens één blik naar hem geworpen. Ik kijk toch maar stiekem naar rechts. Hij heeft zijn armen op het hekje en huilt zachtjes achter zijn armen. Aan de onderkant zie je één voor één zijn tranen druppelen. Dan kijkt kijkt hij op naar het meer. Wat ??! Het.....het is.......Samuel.
JE LEEST
Love
RomanceLynn is 17 jaar. Ze houdt van zingen. Zelf kan ze geen liedjes schrijven. Maar ze krijgt een opdracht om zelf een liedje te schrijven. haar onderwerp is 'Liefde' maar ze is nog nooit verliefd geweest !!! Ze ontmoet via haar vriendin een Boyband gena...