Bölüm 24...
Yoongi'yi o halde bırakıp gittikten sonra bir daha karşıma çıkmamıştı. Bu 1 hafta içinde bir kez olsun görememiştim onu . Bana çok kızmış olmalıydı ama bunu onun iyiliği için yapıyordum . Sabahtan beri ağır antrenmandan sonra sonunda ara vermişti Komutan. Her kes gelişi güzel bir yerlere dağılmıştı bahçede .
Ben yine her zamanki yerime o ağacın altına gitmiştim . Bu gün hava çok fazla sıcaktı . Saçlarım terden alnıma yapışmıştı . Saçlarımı gelişi güzel arkaya tarayıp üni formanın düğmelerini açarak sonunda varmak istediğim yerdeydim. Üstümdeki ceketi çıkarıp ağacın gölgeli kısmına oturmuş ceketimi yanıma bırakmıştım . Bir kaç saatlik ara vermişlerdi. Temiz havada uyumak bana iyi gelecekti biliyordum . Günlerdir doğru dürüst uyuyamadığım için 1 saat bile olsa uyusam bana iyi gelecekti .
Ayağımdaki botları ve çoraplarıda çıkarıp yanıma bırakmış top haline getirdiğim ceketi başımın altına koyup gözlerimi kapatmıştım .
Hafif esen meltem terli vücudumu kuruturken kalp atışlarım yavaş yavaş düzene giriyordu . Tüm gün onu düşünmemek için kendimi çok zorlamıştım ve işede yaramıştı ama tüm bunlar sadece yalnız kalanadekti .
Gözlerimi kapattığım an yine gözümün önünde beliriyordu. Çok özlemiştim. Kokusunu, tenini. Bana olan dokunuşlarını . Bana karşı duygusal anlamda bir şey hiss etmesede en azından ona sahip ola biliyordum . Acıtıyordu evet ama en azından benimdi. Bunu biliyordum . Şimdi lanet olası o herif yüzünden yanına bile gidemiyordum . Sürekli her yerde karşıma çıkıp beni tehdit ediyordu .
Mayışan vücudum artık çoktan kendini bırakmıştı . Biraz sonra uykuya dalacaktım . Hızını artıran rüzgarı saçlarımın arasında hiss ediyordum . Huzur veriyordu burası bir şekilde bana. Onu ilk öptüğüm yerdi burası . Güneş tüm ihtişamıyla tepedeki yerini almış ,rüzgar güneşin yaktığı her yeri söndürmek için özenle süzülüyordu. Tek eksik vardı burada benim yanımda . Yoongi burada olmalı ve başımı göğsüne koyup güzel bir uyku çekmeliydim .
Tabi benim istediğim şeyler ne zaman olmuştu ki şimdi de olsun .Birinin beni izlediğini hiss ettiğimde huzursuzca yerimde kıpırdanıp gözlerimi açtım ama keşke açmasaydım.
Sırıtarak bana bakan Jungkook'oku görmek en son isteyeceğim şey bile değildi .
"Bakın burada kim varmış ? "
Gözlerimi devirip etrafa bakmıştım birileri varmı diye . Yoongi'nin ondan nefret ettiğini biliyordum ve beni onunla görmesini istemiyordum. Kendimden emin çıkarmaya çalışmıştım sesimi ama o bundan bile anlayacak biri değildi .
"Rahat bırak beni Jungkook uyuyacağım"
"İyi ya bende uyumak için geldim "
"Git uyu o zaman"
"Ama ben burada seninle
uyumak istiyorum ""Siktir git Jungkook"
"Şşş o güzel
ağzına küfür yakışmıyor ama "Ah delireceğim . Ben bu adamdan nasıl kurtulacaktım. Tavşan dişlerini göstererek gülerken ağzının ortasına bir tane geçirmemek için kendimi zor tutmuştum. Ben sadece uyku istiyordum ama hayat inadına onu bile bana çok görüyordu . Varlığını boş verip gözlerimi tekrar kapatmıştım belki pes edip gider diye . Bir kaç saniye sessizlik olduğunda derin bir nefes almıştım . Sonunda gitti diye düşünürken ama sadece saniyler sonra üstümde bir ağırlık hiss ettiğimde gözlerimi açıp onu üstümde görmüştüm .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love zone
FanfictionAskerlik dışında bir görevim daha vardı . Komutan Min Yoongi'nin ihtiyaçlarını karşılamak. Her gece altına yatarken bir gün ona aşık olacağımı bilemeden... TAMAMLANDI (YOONMİN ) Yetişkin içerik #zone 1 #yoon 1