Harry Knoctorn yolundaydı. Jinx'in dükkânından birçok eşya almıştı. Bir ev cini de tutmuştu. Tam Peverell kalesine dönecekti ki bir ilan dikkatini çekti. İlan Kara büyü kitaplarının açık artırmada satışıyla ilgiliydi. Afişi yırtıp yanına aldı ve açık artırmanın yapılacağı binaya girdi. İçeride bir görevli müşterileri karşılıyordu.
"Hoşgeldiniz bay?"
"Lendorr."
"Bay Lendorr. Açık artırmaya katılmak için buradasınız sanırım. Giriş ücreti olarak 10 Galleon alıyoruz."
"Sorun değil."
Harry 10 Galleon çıkartıp adama verdi ve açık artırmanın yapılacağı salona gitti. Bina dıştan berbat görünse de içerisi fazlasıyla lükstü. Harry kendine bir yer bulup oturdu ve açık artırmanın başlamasını bekledi. On beş dakika kadar sonra açık artırma başlamıştı.
"İlk ürünüzmüz 1500 yıl öncesine ait bir kara büyü kitabı! Koruma büyüleri sayesinde bozulmadan günümüze kadar gelebilmiş. 200 Galleon ile başlatıyorum!"
"300!"
"400!"
"450!"
Harry kıkırdadı. Elindeki paranın miktarı buradaki insanları aşardı.
"1000 Galleon!"
"Ön sıradan 1000 Galleon geldi. Var mı arttıran! Yok mu!? O zaman satıyorum! Büyü kitabı artık sizindir! Açık artırma bitince alabilirsiniz!"
* * *
Açık artırma bitmek üzereydi. Harry kitaptan sonra birkaç eşya daha almış ve daha fazla bir şey almamıştı. Açık artırmadaki çoğu eşya çöptü. Değerli olanları almış ve kalanlarını başkalarına bırakmıştı. Sıra son ürüne gelmişti.
"İşte herkesin beklediği zaman! Son ürünümüz bir köle!"
Harry kaşlarını çattı. Ne bekliyordu ki? Knoctorn yolunda her türlü pislik vardı. Eh. Sanırım bu yüzden Diagon yoluna göre daha ilgi çekiciydi. Sahneye bir çocuk çıkardılar. Harry çocuğun yaşından emin değildi ama çok küçük olduğu anlaşılıyordu. Başı eğik olan çocuk müşterilerin bulunduğu kısma baktığında Harry'nin gözleri şokla açıldı. Çocuğun kırmızı gözleri vardı.
"Gördüğünüz gibi bu ufak köle oldukça özel gözlere sahip! 10.000 Galleon ile başlatıyorum!"
"10.100!"
"10.300!"
"11.000!"
Harry biraz düşündükten sonra çocuğu almaya karar verdi. Biraz para harcamanın ona zararı dokunmazdı.
"20.000!"
"..."
"Artıran yoksa satıyorum!"
* * *
Harry satın aldığı eşyaları teslim almış, şimdide o köle çocuğun yanına gidiyordu. Çocuk boynuna takılan bir prangayla zincirlenmişti. Zincirin ucu ise görevlinin elindeydi. İki pranga da ayak bilrklerindeydi. Çocuğun bilinci yerinde değildi.
"Başka herhangi bir isteğiniz var mı efendim?"
"Hayır. Gidebilirsin."
Adam selam verip gittikten sonra Harry bilinci yerinde olmayan çocuğu kucağına alıp Peverell kalesine cisimlendi. Boş yatak odalarından birindeydi. İlk olarak çocuğun boynundaki ve ayak bileklerindeki prangaları çıkarttı. Çocuğun güçlü bir büyücü olduğunu durduğu yerde bile farkedebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denge'nin Koruyucusu | Harry Potter Fanfic
FantasyHarry Rainhard Aidan Potter. Normal olmadığını başından beri biliyordu. Şimdi kendisi gibi olanlarla birlikte. Yine de hiçbir şey beklediği gibi gitmemişti. Onu kahraman rolüne uydurmaya çalışan yaşlı bir müdür, ona zorbalık yapmaya çalışan ve onu d...