4

377 45 116
                                    

Harry, Damian ile birlikte iksir sınıfında oturuyor, dersin başlamasını bekliyordu. Tabi ki tüm gözler ikilinin üzerindeydi. Biraz sonra iksir profesöü Severus Snape içeri girdi ve Harry'nin artık neredeyse ezberlediği konuşmasına başladı.

Profesör Snape'in oldukça ilginç(!) olan konuşmasından sonra sınıfın yarısı titremişti. Titreyenler Gryffindorlardı. Snape'in Slytherin'i kayırdığı gerçeğini herkes biliyordu. Harry, Damian'a baktı. Çocuk ilgiyle iksir profesörüne bakıyordu. Harry başını çevirdiğinde Snape'in ona doğru geldiğini gördü. Snape ona yaklaştı ve konuşmaya başladı.

"Bay Potter. İşte yeni yıldızımız. Sizden bezir getirmenizi istesem ilk nereye bakarsınız?"

"Bir keçinin karnına efendim."

"Öğütülmüş çiriş otu kökünü pelin otu demine eklersem ne elde ederim?"

"Yaşayan ölüm iksiri."

"Peki. Küpe çiçeği ile düğün çiçeği arasındaki fark nedir?"

"İkisi arasında bir fark yoktur profesör. Bir diğer adı da kurtboğandır."

"Güzel bay Potter. Slytherin'e 20 puan."

Harry zaten ezbere bildiği soruları cevapladı ve dersin kalanında dersi dinliyormuş gibi yaptı. Aslında düşüncelerinde kaybolup gitmiş, kontrolü zihnine bırakmıştı. İksir sınıfından çıkarken Damian onu dürtükledi. Çocuğun yüzünde rahatsız olmuş bir ifade vardı.

"Bir sorun mu var Damie?"

"O adam neden seni sıkıştırmaya çalıştı? Benden bir şeyler saklıyormuşsun gibi hissediyorum. Bana güvenmiyor musun?"

Harry, Damian'ın sorusuyla şaşırdı. Merlin! Tabi ki ona güveniyordu. Belki de Hogwarts'a gelmeden her şeyi anlatmalıydı. Gülümsedi.

"Dersler bitince sana her şeyi anlatacağım Damie. Endişelenmeni gerektirecek bir şey yok. Profesör Snape'in niyeti beni sıkıştırmak değil nasıl biri olduğumu çözmekti."

"Hmm. Anladım."

"Sıradaki dersimiz biçim değiştirme. Hadi gel."

Harry Damian'ın bileğini tuttu ve yakut gözlü çocuğu peşinden sürüklemeye başladı. Damian itiraz etmedi ve Harry'nin onu sürüklemesine izin verdi. Çok geçmeden biçim değiştirme sınıfına vardılar. Dersin başlamasına on dakika kadar vardı. Rastgele bir sıraya oturup biçim değiştirme kitaplarını kurcalamaya başladılar. Zaman geçtikçe sınıf dolmaya başladı. Biraz sonra profesör McGonnagall gelmişti. O da aynı Snape gibi kısa bir konuşma yaptı ve ardından derse geçti. İlk dersleri bir kibrit'i iğneye dönüştürmekti. Harry ve Damian bunu zaten biliyorlardı ama kendilerini ele vermemek için biraz daha beklediler. İkiside başarılı bir şekilde kibriti iğneye dönüştürdüklerine McGonnagall yanlarına geldi.

"Oldukça hızlı ve başarılı. İkinize de aferin Mr.Potter ve Mr.Kallistar. Ayrıca Slytherin'e 20 puan."

Harry gülümserken Damian sadece başını salladı. Hala insanlara güvenemiyor ve yakınlık hissedemiyordu. Zümrütler yana doğru kaydığında yakutlarla karşılaştı. Yüzündeki gülümsemenin tersine gözlerindeki neşe gerçekti.

*          *          *

Dersler bitmiş, akşam yemeği yenmişti. Harry ve Damian odalarına çıkmaya hazırlanıyorlardı. Bu saate kadar ortak salonda oturup zaman geçirmişlerdi. Bu sürede Simon arada gelip onlarla konuşmuştu. Damian Slytherin'in mantığını iyice anlamıştı. Eğer bir Slytherinseniz yakalanmadığınız sürece kimse ne yaptığınızı umursamazdı. Yakın arkadaş ya da akraba olmadığınız sürece sadece gerekli durumlarda birbirinizin arkasını kollardınız.

Denge'nin Koruyucusu | Harry Potter Fanfic Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin