-6

76 13 16
                                    

12/09/1890 // Sevgili Günlük;

Buraya yazmayalı uzun zaman olmuş, yaklaşık 3 ay kadar. En son Micheal ile öpüştüğümüz zaman yazmışım. O günden sonra yazmaya biraz ara verdim. Burayı boşladığımı biliyorum, şimdi 3 ayı kısa bir özet geçeceğim.

O günden sonra sevgili olduk. Herşey mükemmel gidiyor. Neredeyse her gün beraberiz ve birbirimizin evinde kalıyoruz. Henüz birkaç ay olmasına rağmen, onu herşeyden çok seviyorum. Ailemin yerini doldurabilen tek kişi o. Ah, evet aile demişken, onları trajik bir kazada kaybettim. Hiçbirini hatırlayamadığım için, üzülemedim bile. Sonra 18 yaşıma kadar bir yetimhanede kaldım. 18'im den sonra ise bu küçük kasabaya yerleştim. Herşeyden uzağa, tek başıma.

Şimdiye gelirsek, Micheal şuan yatağımda uzanmış kitap okuyor. Onu izlemek bile içimin huzurla dolmasına sebep oluyor.

3 ay içerisinde tablolarım, resimlerim hızla satıldı! Ayrıca gazeteye ve radyoya çıktım. Yakın zamanda ise bir sergi açmayı düşünüyorum, tabii para toplayabilirsem. Micheal da kendini çok geliştirdi, artık tiyatrolarda keman ve birkaç müzik aleti daha çalıyor. Onunla herşeyden çok gurur duyuyorum.

Uyku bastırdı sanırım gidip uyuyacağım. İyi geceler!

....

Öncelikle bölümün kısalığının farkındayım neden bilmiyorum ama burada kesmek istedim birazdan yeni bölüm atacağım neyse sizi seviyorum oy ve yorumlarınız için teşekkürler. <33

diary -byler-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin