Saat 5'e geliyordu ve çok yorgundu Hyunjin. Bugün yoğun olmuştu ve bir arkadaşı işi çıktığı için çıkmak zorunda kalmıştı. Haliyle müşterilere yetişmek de zorlanmıştı. Tek değildi ama sürekli ayakta durmak yorucuydu.
Patronu kafeye yanında bir adam ile girdi ve hyunjin'e ilerledi.
"Hyunjin bugün birkaç tamir ve ışıklandırma işleri var bu yüzden erken kapatıyoruz evine gidebilirsin evladım."
Patronu çok nazik bir adamdı ve biraz da yaşlıydı daha önce evlenmemişti.
Bu yüzden Hyunjin'i oğlu gibi seviyordu. Hyunjin de patronunu çok seviyordu çünkü tanıdığı bütün insanlardan çok daha iyi davranmıştı ona."Tamamdır. Yarın görüşürüz o zaman iyi akşamlar size."
"Görüşmek üzere evladım."
Personeller için ayrılmış odaya girdi ve eşyalarını alıp önlüğünü çıkardı. Kafeden ayrıldı ve arabasına bindi. Önce bir kaç gün önce aldığı kitabı bırakmak için kütüphaneye gitmeye karar verdi.
Yarım saatlik yolun ardından kütüphaneye geldi ve arabadan indi.
Büyük kapıya ilerledi ve sessizce içeri girdi.Önce aldığı kitabı bıraktı ve başka bir kitap almak için rafların arasında gezinmeye başladı.
İleride sandalyeye çıkmış kitapları dizen Felix'i gördü ve selam vermek için yanına gitti.
"Kolay gelsin Felix."
"Ah teşekkür ederim Hyunjin."
Hyunjin'in daha kitap seçmediği aklına geldi ve Felix'ten fikir almak istedi.
"Bana önerebileceğin bir kitap var mı?"
"Hmm bir düşüneyim."
Bir süre sessizce düşündü daha sonra aklına gelen kitap ile hemen sandalyeden indi ve başka rafın önüne çekerek üzerine çıktı.
Hyunjin ise sessizce hareketlerini izliyordu.Daha sonra Felix bir kitap çıkarttı ve Hyunjin'e döndü.
"Bak bu küçük prens belki okumamışsındır."
Ona uzatılan kitabı aldı ve baktı Hyunjin. Tabii ki bu kitabı biliyordu ve çok küçükken okumuştu ama hatırlamıyordu çoğunluğunu.
"Ah 8-9 yaşlarımda okumuştum başka bir kitabını ama unutmuşum tekrar okumak güzel olur. Teşekkür ederim Felix." Dedi ve başını kitaptan kaldırıp Felix'e gülümsedi.
Felix de büyük bir memnuniyetle ve gülümseme ile cevap verdi.
"Rica ederim."
Bir süre sessiz kaldılar Felix işine döndü Hyunjin de onu izlemeye başladı.
Yan profili ile çok güzel görünüyordu Felix. Çenesinin keskinliğine hayran kalmıştı özellikle.
Felix Hyunjin'in kendisini izlediğinin farkındaydı ve utanıyordu ama çaktırmamaya çalışıyordu.
Daha sonra Hyunjin Felix'e yardım etmenin guzem bir fikir olduğunu düşündü. Yorgundu ama Felix'e yardım etmek de istiyordu. Oda bir süre daha kalmak istedi.
"Yardım ister misin Felix?"
"Yok teşekkür ederim hallediyorum ben."
"Hadi ama birazcık yardım edeyim hızlıca bitsin işin."
"Pekala. O zaman şu kitapları tutar mısın?" Dedi ve elindeki kalın ve ağır kitapları hyunjin'e uzattı.
"Oh bunlar çok ağır hem sandalyede durup hem bunları nasıl taşıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suicide / HyunLix
FanfictionHayattan umudunu yitirmiş, onunla olan görünmez bağını koparmak isteyen iki genç bir gün yaşamlarına son vermek için gittikleri uçurumda karşılaşır. Ve farkına varmadan birbirlerinin asıl hayatı olurlar.. (Angst değildir) ~ 22.08.2023 #3 hyunlix 24...