5-Kavga

18.8K 981 141
                                    

Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın..


Zaman değişir, insanlar değişmez. Bu sözü evlendiğimden beri anlar olmuştum. Ömer ile sadece uyumadan önce birbirimizi görüyor onunda konuşmuyorduk bile. Birisi soracak olursa ise 'İyiyi' diyorduk. 

Yemek yemek için aşağı inip, herkese selam verip Ömer'in yanına oturmuştum. Herkes büyük masaya oturmuş, yemekler servis edildikten sonra başlamıştık.. Bir kaç dakika sonra Etrafa bakındığımda Ahmet Ağa'nın gözleri benim ve Ömer arasında gelip gidiyordu bir şey söyleyeceği kesindi.

"Ömer." Kalın sesi ile seslendiğinde, herkes ona odaklanmıştı. "Şirketteki bütün işleri senin yürüttüğünü duydum bazı zamanlar konağa bile gelmiyorsun, bize saymasan bile ilgilenmen gereken bir eşin olduğunu unutma oğul." Zelal Annede bu sözlere başını sallamış ardından bir şeyler söylemişti.

Sadece dinliyordum, Ömer'in bir şeyler söyleyeceğini biliyordum ve merak ediyordum.

"Şirkette çalışmak ne ara kötü oldu ? ." Ahmet ağa elindeki kaşığı masaya bırakıp gözleri Ömer'i buldu.

"Kötü bir şey olduğunu söylemedim, sadece eşine de biraz vakit ayırman." Ahmet ağa sözlerini bitirmeden, Ömer oturduğu sandalyeden kalkıp ilk önce bana sonra babasına baktı.

"Birilerini mutluluğu için evlendim, şimdi mutlu olmamı ona vakit ayırmamı istiyorsunuz  konuşmasını bile bilmeyen, kendi halinde biriyle nasıl yaşayacağımı düşündünüz mü ?." Son söylediği sözler canımı yakmıştı, gözlerim dolmuştu fakat hiçbirini düşürmedim gözümden. Değmeyecek birisi için.

Ahmet ağa bir şeyler söylemeye hazırlanırken ayağa kalktım. "Konuşmasını biliyorum, kendisi sadece şirketle uğraştığı için bilmez bunu. Benimde zorla seninle evlendiği aklında bulundurmanı istiyorum.. İkimizde istemediğimize göre boşanalım." Sözlerimi bitirdikten sonra yukarıya çıktım.

Annem arkamdan bir kaç kere seslenmişti fakat, onu umursamamıştım, onun beni umursamadığı gibi.

Odaya geldiğimde aşağı kattan gelen sesleri duyuyordum, fakat hiçbiri umurumda değildi. İstemediğim bir hayatı yaşayacak değildim.. 

__________________________

Kitabın sonunu muhakkak yazacağım fakat üniversitem başladı, alışmam gereken bazı şeyler olduğu için buraya pek fazla vakit ayıramıyorum..


Etki [gay]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin